abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juli 2019 @ 03:02:07 #1
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_188067719

They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_188068187
`Overname is geen keuze, maar een bittere noodzaak voor Feyenoord`, kopt het AD vandaag.

Als dat werkelijk zo is, schaf dan de huidige Eredivisie maar af. Want dan hebben maar een paar clubs buiten de top drie nog enig bestaansrecht.
  dinsdag 23 juli 2019 @ 07:56:23 #3
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188068237
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 07:49 schreef Idisrom het volgende:
`Overname is geen keuze, maar een bittere noodzaak voor Feyenoord`, kopt het AD vandaag.

Als dat werkelijk zo is, schaf dan de huidige Eredivisie maar af. Want dan hebben maar een paar clubs buiten de top drie nog enig bestaansrecht.
eredivisie heeft z'n langste tijd sowieso al gehad
pi_188068339
quote:

Zojuist 1 van mijn gratis premium artikelen bij het AD verprutst aan een quote van fucking Pierre van Hooijdonk.
  dinsdag 23 juli 2019 @ 08:24:50 #5
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188068424
quote:
Feyenoord is momenteel op zoek naar een nieuwe algemeen directeur. Jan de Jong kon zich niet geheel vinden in de koers die de club momenteel vaart en is inmiddels vertrokken, waardoor de Rotterdammers nu speuren op de markt naar een vervanger. Dennis van Eersel benadrukt dat Robert Eenhoorn nog altijd de topkandidaat is.

De journalist van RTV Rijnmond zegt bij de NOS dat De Jong zich waarschijnlijk verkeken heeft op de baan in De Kuip. "Hij begon met veel positiviteit, had een fris geluid, ging werken bij zijn droomclub en sprak daar met passie over. Hij vertelde ook dat hij heel honkvast was en het jarenlang wilde doen bij Feyenoord", aldus Van Eersel.

"Maar er is na het kampioensjaar zoveel negativiteit bij de club. Het dossier-Feyenoord City dat maar niet vordert. En sportief gezien is het ook niet goed gegaan. Twee seizoenen op rij speelt men geen rol in de competitie", weet de journalist, die aangeeft dat Eenhoorn, momenteel directeur bij AZ, de belangrijkste kandidaat bij Feyenoord is om de club weer op sleeptouw te nemen.

"Hij is gepolst", vervolgt Van Eersel, die aangeeft dat de oud-honkballer bij zowel de leiding van Feyenoord als de achterban goed ligt. Van Eersel proeft twijfel bij Eenhoorn. "Als je hem officieel spreekt, zegt hij dat hij volop bezig is met AZ. Dat is natuurlijk ook zo, maar wat er bij hem heel erg speelt is het dossier-Feyenoord City. Daar wil je je vingers niet aan branden."
Knap staaltje natte vingerwerk van vEersel.
  Moderator dinsdag 23 juli 2019 @ 09:17:54 #6
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188068971
quote:
‘Overname is geen keuze, het is bittere noodzaak voor Feyenoord’

Of het geld van een investeerder uit Amerika komt of van een ander, over één ding is iedereen het eens: er moet wat gebeuren bij Feyenoord. ,,De manier om de kloof met Ajax en PSV te dichten? Heel veel geld in de club steken.’’

Het moet ergens aan het begin van afgelopen seizoen zijn geweest, toen Pierre van Hooijdonk de vraag kreeg voorgelegd hoe Feyenoord ooit toch weer de grootmacht van weleer kan worden. ,,Er is maar één oplossing”, antwoordde de spits, die in 2002 aan de basis stond van de laatste Europese prijs die de Rotterdammers wonnen. ,,Er moet een sjeik met heel veel dollars de Kuip binnen wandelen.”

Sjeiks zijn het niet die nu in Feyenoord willen stappen. Het is een Amerikaanse investeringsmaatschappij die miljoenen dollars in de club wil pompen. In het diepste geheim zijn de Amerikanen onlangs twee dagen in Rotterdam geweest om met de Feyenoord-leiding te praten. ,,Maar wie komt maakt in feite natuurlijk niet zoveel uit”, stelt Van Hooijdonk nu. ,,Het gaat erom dát er iemand geld pompt in Feyenoord. Als Feyenoord-supporter weet je nu jaarlijks één ding bijna zeker en dat is dat je club geen kampioen wordt. In die zin heeft de club nu dus amper een keuze. De enige manier om de kloof met Ajax en PSV te dichten is heel veel geld in de club te steken. Een overname is een uitstekende zaak.”

Het woord overname ligt bij velen met een Feyenoord-hart evenwel gevoelig, ook al zullen de Amerikanen ‘slechts’ een minderheidsbelang in Feyenoord krijgen. Voorzitter Remco Ravenhorst van supportersverenging FSV De Feijenoorder zegt best te kunnen leven met een investeerder die de club financieel helpt. Maar voorop staat, benadrukt hij, het behoud van de eigen, volkse identiteit. Het moet, vindt hij, niet zo zijn dat een externe partij straks bepaalt wie trainer of algemeen directeur wordt in de Kuip. Voor dat laatste scenario wordt door sommigen gevreesd.

Ravenhorst: ,,Je moet natuurlijk nooit je ziel verkopen. Feyenoord moet te allen tijde baas in eigen huis blijven. Onder meer Roda JC en FC Den Bosch hebben bewezen dat zeggenschap uit handen geven een heel slecht idee is. Mag bij Feyenoord nooit gebeuren.”

‘Geen doorslaggevende factor'
Clubicoon John de Wolf deelt de opvatting van Ravenhorst. De voormalig verdediger vindt dat een investeerder ‘best mee mag praten over het beleid, maar geen doorslaggevende factor mag zijn’. ,,Ik zie heus wel dat er in de Kuip veel moet gebeuren om weer in het spoor te komen van Ajax en PSV. Alleen wel onder strikte voorwaarden, wat mij betreft.’’

,,De belangrijkste? Feyenoord moet de regie in eigen hand houden. En ik denk dat zo’n constructie best kan. Liverpool en Wolverhampton Wanderers worden ook financieel gerund door buitenlandse partijen. Desondanks is aan de identiteit en beleidsvoering van die clubs nooit getornd. Clubmensen beslissen wat er gebeurt. Dat moet bij Feyenoord ook zo blijven.”

Van Hooijdonk vindt het naïef om te denken dat een buitenlandse partij miljoenen in een club steekt om daar vervolgens niets voor terug te verlangen. ,, Stoer roepen dat het ‘tot hier en niet verder is’, slaat nergens op”, zegt de oud-spits. ,,Als je accepteert dat een partij in jouw club investeert, moet je accepteren dat je concessies zult moeten doen. Ook wanneer zo’n partij over de aanstellingen van mensen gaat, ja.”

Volgens hem kunnen fans daar uiteindelijk best mee leven. ,,Stel nou eens dat zo’n partij - ik noem maar wat geks - Guardiola of Mourinho voor de groep zet en vervolgens ben je als club succesvol. Zouden heel veel fans daar dan bezwaar tegen hebben? Het is heel simpel: Als je het goed vindt dat Feyenoord elk jaar maximaal derde wordt in de eredivisie, moet je alles lekker zo laten. Wil je dat Feyenoord structureel om de prijzen meespeelt, dan moet er fundamenteel iets veranderen. Ik zou voor die tweede optie kiezen. Een overname is geen keuze. Het is bittere noodzaak.’’

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 23 juli 2019 @ 09:19:04 #7
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188068986
Ik vroeg me al dagen af wat John de Wolf er nou eigenlijk van vindt, bedankt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 23 juli 2019 @ 09:21:53 #8
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188069011
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 09:19 schreef Caland het volgende:
Ik vroeg me al dagen af wat John de Wolf er nou eigenlijk van vindt, bedankt.
Ik zat al tijden te wachten totdat je een keer op een post van mij zou reageren, bedankt.

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_188069044
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 09:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik zat al tijden te wachten totdat je een keer op een post van mij zou reageren, bedankt.

[ afbeelding ]
En dan ook nog zonder quote
pi_188069065
Bij dat Rijnmond werken alleen maar clowns die niet weten of er lucht of zand in een bal zit. Wat een treurnis is dat.
pi_188069102
Volgens Rijnmond stond Berghuis ook voor een contractverlenging een paar weken geleden. Dat was nog slechts een formaliteit. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 23 juli 2019 @ 09:38:40 #12
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188069204
Rijnmond brengt nieuws op basis van onderbuikgevoelens.
pi_188070745
quote:

Top 2.
  dinsdag 23 juli 2019 @ 11:54:29 #14
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_188070935
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 09:27 schreef Duveldrinker het volgende:
Bij dat Rijnmond werken alleen maar clowns die niet weten of er lucht of zand in een bal zit. Wat een treurnis is dat.
Podcast is altijd wel leuk om te luisteren.
pi_188070989
quote:

:')
De Premier League heeft ook geen bestaansrecht zeker? Daar heb je als club ook 0 te zoeken zonder rijke eigenaar. Zelfde gebeurt langzaam in andere competities.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2019 11:59:25 ]
pi_188070996
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 08:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Zojuist 1 van mijn gratis premium artikelen bij het AD verprutst aan een quote van fucking Pierre van Hooijdonk.
pro-tip: incognito tabje gebruiken, kun je alle premium artikelen gewoon lezen :)

of even netjes een abonnement afsluiten als je het vaak gebruikt
  dinsdag 23 juli 2019 @ 12:28:04 #17
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188071350
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 11:58 schreef aTypisch het volgende:

[..]

of even netjes een abonnement afsluiten als je het vaak gebruikt
Zijn er echt mensen die dit doen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188071508
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 11:58 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:')
De Premier League heeft ook geen bestaansrecht zeker? Daar heb je als club ook 0 te zoeken zonder rijke eigenaar. Zelfde gebeurt langzaam in andere competities.
Ik geloof dat we langzaam maar zeker naar internationale competities gaan, ook voor clubs buiten de internationale top 32, dus als je daarmee de boot mist dan haak je niet zomaar meer aan denk ik.

In dat licht bezien is een Amerikaanse investeerder voor Feyenoord misschien maar goed (en net op tijd).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 23 juli 2019 @ 12:45:42 #19
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_188071595
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 12:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Zijn er echt mensen die dit doen?
Nee natuurlijk niet, wat een vreselijk domme vraag. Ga maar gauw iets anders doen als je dat al niet snapt.
Makkelijk eerste
  dinsdag 23 juli 2019 @ 12:59:04 #20
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188071851
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, wat een vreselijk domme vraag. Ga maar gauw iets anders doen als je dat al niet snapt.
Jeetje je hoeft niet gelijk zo gemeen te doen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 juli 2019 @ 13:03:31 #21
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188071925
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 12:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik geloof dat we langzaam maar zeker naar internationale competities gaan, ook voor clubs buiten de internationale top 32, dus als je daarmee de boot mist dan haak je niet zomaar meer aan denk ik.

In dat licht bezien is een Amerikaanse investeerder voor Feyenoord misschien maar goed (en net op tijd).
dat net op tijd is maar de vraag, je moet wel hard aan de gang om er voor 2023 een Europese subtopper van te maken
  dinsdag 23 juli 2019 @ 13:08:52 #22
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_188072036
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 13:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat net op tijd is maar de vraag, je moet wel hard aan de gang om er voor 2023 een Europese subtopper van te maken
Ligt eraan hoe de verdeling gaat zijn. Je hoeft niet gelijk bij de beste 24 clubs te zitten denk ik
pi_188072053
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 13:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat is überhaupt een Europese subtopper? Is Ajax een Europese subtopper, of misschien wel topper omdat ze het vorig seizoen goed deden in de CL, de EL finale haalden.

En waren ze dat vervolgens niet, toen ze het jaar tussen die 2 goede prestaties in er niet eens in slaagden om zich te kwalificeren voor een hoofdtoernooi?

Lastig om daar echt een concreet criteria aan te verbinden aangezien het zo gebonden is aan prestaties en niet begroting.
blablablabla
  dinsdag 23 juli 2019 @ 13:10:15 #24
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188072068
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 13:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe de verdeling gaat zijn. Je hoeft niet gelijk bij de beste 24 clubs te zitten denk ik
ik weet het ook niet precies maar dat is het doel van Gerbrands met PSV vandaar dat ik dat als ijkpunt nam
  dinsdag 23 juli 2019 @ 13:15:34 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188072173
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 13:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat is überhaupt een Europese subtopper? Is Ajax een Europese subtopper, of misschien wel topper omdat ze het vorig seizoen goed deden in de CL, de EL finale haalden.

En waren ze dat vervolgens niet, toen ze het jaar tussen die 2 goede prestaties in er niet eens in slaagden om zich te kwalificeren voor een hoofdtoernooi?

Lastig om daar echt een concreet criteria aan te verbinden aangezien het zo gebonden is aan prestaties en niet begroting.
Ajax is dat zeker niet maar een EL finale en halve finale CL helpen wel natuurlijk, het gaat er nu om dat je vaker aan de deur klopt in Europa, daar hoort overwinteren wel bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')