Voorspelbaar.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:36 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik poesjes zet hier krijg ik waarschijnlijk een ban
Nu konden we martin wel gebruikenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:40 schreef hemarookworst het volgende:
Deze kan wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer meer meerquote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:43 schreef devzero het volgende:
Dan zou dit topic binnen 10 minuten volstaan met plaatjes als dit
[ afbeelding ]
Martinquote:
Altijd wat te knuffelen.. Nooit alleenquote:
Ik heb 2 mattiesquote:Op dinsdag 23 juli 2019 02:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Altijd wat te knuffelen.. Nooit alleen![]()
Verwarrend maar wel nicequote:
quote:
Is photoshop maar wel mooiquote:Op dinsdag 23 juli 2019 02:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Verwarrend maar wel nice![]()
Die ogen ook!
Herman en Sjakiequote:Op dinsdag 23 juli 2019 02:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe heten ze?
Ik heb helaas geen bro meer. Kan nu niet maar komt ooit wel weer.
DOE ZELF EENS RUSTIG JOHquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
DOE EENS RUSTIG JOH HET IS NOG VROEG![]()
Hele buurt weer wakker nu, sjongejonge
Ik breng zonnetje in de buurt! Kom dans mee dan!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
DOE EENS RUSTIG JOH HET IS NOG VROEG![]()
Hele buurt weer wakker nu, sjongejonge
Ben het wel gewendquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:25 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Aangezien je na 1.30 weg ging hier zag ik voorbij komen. Kort nachtje man.
Lekker geslapen vannacht? Had je mij toch niet nodig?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben het wel gewend
Stond 05.30 op
Fancy2, je bent een lieverd, maar vrolijke mensenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:25 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik breng zonnetje in de buurt! Kom dans mee dan!
Restecp.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben het wel gewend
Stond 05.30 op
ZIT!quote:
Neem een stukje van mij, zal je dag goed doenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:27 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Fancy2, je bent een lieverd, maar vrolijke mensen 's ochtends...........
Had ik dat maar
Fancy pantsquote:
Graag. Dank u hoogheidquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Neem een stukje van mij, zal je dag goed doen
Jaaahaaa. Gisteren eindelijk weer vóór 12 gaan slapen. Lekker voelt dat joh!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Fancy pantsgoed geslapen merk ik wel
Lekker naar het water vanmiddag.quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:32 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Lekker naar het water vanmiddag.
Nu nóg beter insmeren. Laatste hittegolf 10 min uit het water zonder in te smeren in de zon gelegen. Kon bijna gelijk door naar Beverwijk
Af en toe vroeg slapen is wel lekker ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jaaahaaa. Gisteren eindelijk weer vóór 12 gaan slapen. Lekker voelt dat joh!
Jij ook lekker geslapen?
Kom je me halen dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:32 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ga je mee naar de Maarsseveense plassen poepie
WAT SCHROEI JE DAN?quote:
2 uur geslapen?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Af en toe vroeg slapen is wel lekker ja.
Naja was 2 uur dus wel beetje kort. Maar verder wel prima
De vlinders vliegen alle kanten opquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:33 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Te warm. Ik blijf wel binnen. Hoe is het met de vlinders
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De vlinders vliegen alle kanten op
Lekker geil en verliefd..
Met die van jou?
Dan ga ik mee.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:34 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel het minste wat ik kan doen hè.
Nee om 2 uur gaan slapenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
2 uur geslapen?![]()
I know what you did last night
Ohja hittegolf incoming.. Geniet ervan héquote:
Mijn vlinders worden steeds volwassenerquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Met die van jou?
Jaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ohja hittegolf incoming.. Geniet ervan hé
Een saaie avond tot 2 uur? Hoe hou je dat volquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee om 2 uur gaan slapenmaar 4 uurtjes is alsnog beetje karig.
En jamaar niet zo spannend als jij nu denkt
Gewoonquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:37 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Een saaie avond tot 2 uur? Hoe hou je dat vol
Ik wil @Atak er niet bij hebben hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Leuk!
Gaan we eerst in luxe chillen bij SpaSereen.
Betaal jij de entree?
@:Atak
Blijf ze goed voedenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:36 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Mijn vlinders worden steeds volwassener
Bij jou ook?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ohja hittegolf incoming.. Geniet ervan hé
Vlinders voor @stokj ?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:36 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Mijn vlinders worden steeds volwassener
Nee zeker niet saai maar geen neukenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:37 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Een saaie avond tot 2 uur? Hoe hou je dat vol
Gaat wel richting de 30 graden deze week wat voor hier best veel is.quote:
Tropisch Europaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heel Europa in ieder geval wel.
Bier goed?quote:
Alleen knuffelen dus. Ook fijnquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee zeker niet saai maar geen neuken![]()
[..]
Gaat wel richting de 30 graden deze week wat voor hier best veel is.
Gelukkig dan maar. Moet er niet aan denken dat hij mij in één van zijn topics zou beschrijvenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hij durft toch de sauna of spa niet in, dus dat lijkt me geen reden tot zorg.
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:43 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar. Moet er niet aan denken dat hij mij in één van zijn topics zou beschrijven
Zwembroekjequote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:42 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Alleen knuffelen dus. Ook fijn![]()
Je zwembroekje al klaar? Heb je manboobs?
Hahahaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:44 schreef Mariocash het volgende:
Jezelf quoten.![]()
Bovenstaande bericht was geadresseerd aan @:haags_kwartiertje .
Ik heb wel boobs.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zwembroekjedie dingen lijken wel steeds kleiner te worden ja. Net als korte broeken... Vind dat echt verschrikkelijk.
En nee, geen man boobsjij wel?
Jawel korte broeken maar die gewoon nog tot op de knieën vallenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:46 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik heb wel boobs.
Draag je geen korte broeken dan? Waar zwem je in?
Picsquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jawel korte broeken maar die gewoon nog tot op de knieën vallen
Pics,?!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:46 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik heb wel boobs.
Draag je geen korte broeken dan? Waar zwem je in?
Idemquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:54 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Bohhh ja vlinders dingen enz. Jij dan?
Picsquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had vanmorgen last van een ontzettende odol
Waarom heb je hem geamputeerdquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is inmiddels een kopje kleiner gemaakt. Geen pics van
Nu in badquote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:03 schreef Regilio_ het volgende:
Deze boi gaat eens lekker in bad. Toedeloe
Schrobse!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:03 schreef Regilio_ het volgende:
Deze boi gaat eens lekker in bad. Toedeloe
Zeg ik ook al de hele tijdquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Engine en fancy zouden best een leuk stel zijn.
Weer genotenquote:
😂quote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeg ik ook al de hele tijd
[..]
Weer genoten
Lekker. Wanneer?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:12 schreef eNGine10 het volgende:
Mag misschien een weekje naar huiszou echt top zijn
Wie is de gelukkige?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Met die van jou?
Aankomend weekend denk ik als het door gaat.quote:
Heerlijk!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Aankomend weekend denk ik als het door gaat.
Ik blijf je spammen met mijn beeldmateriaal. Wordt nu tijd dat jij mij je niet manboobs stuurquote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeg ik ook al de hele tijd
[..]
Weer genoten
Yaaaayyyyy!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:12 schreef eNGine10 het volgende:
Mag misschien een weekje naar huiszou echt top zijn
Geef me even wat tijd. Ben een plekje aan het zoeken om ongemerkt even half naakt te gaan liggenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:20 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik blijf je spammen met mijn beeldmateriaal. Wordt nu tijd dat jij mij je niet manboobs stuur
Als het moet wacht ik eeuwig op je.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geef me even wat tijd. Ben een plekje aan het zoeken om ongemerkt even half naakt te gaan liggen
Stuur alvast m'n grote teen danquote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Als het moet wacht ik eeuwig op je.
Maar kwel me niet langer dan 2 minuten nu ja
Aussie?quote:
M'n grote duim jaquote:
Dat filmpje waar gabbertje een nieuwe Aussie gaat kopenquote:
Jaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat filmpje waar gabbertje een nieuwe Aussie gaat kopen
Ben benieuwd hoe de dag zich zal ontwikkelen met deze aankomende warmte. In ieder geval moet men rustig blijven en niet gaan puffen en zuchtenquote:
Zal stil blijven op de kermis vandaag/deze week.......quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de dag zich zal ontwikkelen met deze aankomende warmte. In ieder geval moet men rustig blijven en niet gaan puffen en zuchten![]()
![]()
![]()
Terecht ook, met deze hitte kan je andere leukere dingen doen...quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zal stil blijven op de kermis vandaag/deze week.......
Werkenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Terecht ook, met deze hitte kan je andere leukere dingen doen...![]()
![]()
Okquote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben al aan de slag hoor, af en toe wat afleiding kan geen kwaad Haga
Ja, kan ook wel leukere dingen bedenken inderdaad......wel jammer voor de senioren......die zouden anders vanmiddag gaan....al dan niet geduwd in een rolstoelquote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Terecht ook, met deze hitte kan je andere leukere dingen doen...![]()
![]()
Gewoon op kantoorquote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:35 schreef stokj het volgende:
Zit je wel goed in de schaduw en bevochtig jij jezelf ook goed
Gaan ze serieus dan in de spin en in de achtbaan?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja, kan ook wel leukere dingen bedenken inderdaad......wel jammer voor de senioren......die zouden anders vanmiddag gaan....al dan niet geduwd in een rolstoel
Bijna klaar met de dagelijkse inlichtingen, straks de mail bijwerken en dan naar de sportschool.quote:
Ha ha, wie weet als ze heel vervelend zijn dat de begeleiding ze daar in zetquote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Gaan ze serieus dan in de spin en in de achtbaan?
Luizenbaantje man.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Bijna klaar met de dagelijkse inlichtingen, straks de mail bijwerken en dan naar de sportschool.
Dat is net als met sneeuw, daar heb je ook drie keer last van.....met het opbouwen, als het er is en als ze gaan afbreken.....quote:
Haha, zie het al voor me, al die senioren in de achtbaan. Met hun handen omhoog.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, wie weet als ze heel vervelend zijn dat de begeleiding ze daar in zet![]()
Komt door de zomervakantie, anders zat ik nu met een of andere delegatie te praten (gaat overigens wel donderdag gebeuren).quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha, zie het al voor me, al die senioren in de achtbaan. Met hun handen omhoog.![]()
![]()
Lunchtijd. Net gekeken en ik heb niets bijzonders te eten in huis..quote:
Ik heb net brood met kaas gegeten, beetje standaard maar goed.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lunchtijd. Net gekeken en ik heb niets bijzonders te eten in huis..
Eet vanavond wel in de stad denk ik.
Doe ik vaker. Vooral met dit weer echt geen honger.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:09 schreef stokj het volgende:
Ik heb net brood met kaas gegeten, beetje standaard maar goed.
Dan hou je het wel lang vol tot vanavond om dan pas te eten?
Ga je in de middag niet op zoek naar wat te snoepen aangezien je het zo lang volhoudt?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Doe ik vaker. Vooral met dit weer echt geen honger.
Snoepen deed ik als kind al bijna nooit. Dan eerder iets hartigs zoals een plakje kaas ofzo.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:12 schreef stokj het volgende:
Ga je in de middag niet op zoek naar wat te snoepen aangezien je het zo lang volhoudt?
Verstandig!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snoepen deed ik als kind al bijna nooit. Dan eerder iets hartigs zoals een plakje kaas ofzo.
Deze wil ik even quotenquote:
Precies! Lekker scrollenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja 1 lange post was nog niet genoeg
KOM OP DAN !!!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja 1 lange post was nog niet genoeg
Jij zult het vast beter weten maar ik begrijp niet wat er aan mamsie te scrollen valt.quote:
Ik ook niet maar klonk wel leukquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jij zult het vast beter weten maar ik begrijp niet wat er aan mamsie te scrollen valt.
Doe dan...quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zin om keihard de BeeGees te luisteren
Gelukkig zag ik net op tijd dat het de muppets waren, want het lijkt erg op die foto van de DTS meetquote:
Ja dat zekerquote:
Ik hou wel van jouw humor!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig zag ik net op tijd dat het de muppets waren, want het lijkt erg op die foto van de DTS meet
Fancy2 gespotquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig zag ik net op tijd dat het de muppets waren, want het lijkt erg op die foto van de DTS meet
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:33 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb niet gemeet. Was niet uitgenodigd.
Nog wat leuks doen vanaaf? stad ofzo ?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:33 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik sta tussen haags (toepasselijk in het blauw) en ons beertje markdeajaxfanquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:32 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik hou wel van jouw humor!![]()
Maar zeg eens, welke dacht jij dat jij het was?
Niet? Ik dacht dat haags iedereen had uitgenodigd.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:33 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haags kun je niet vertrouwen blijkbaarquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat haags iedereen had uitgenodigd.
Watquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:55 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haags kun je niet vertrouwen blijkbaar
Gewoon met vakantie gaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Meh... moet nog wennen. Kijken wat te doen enzo
Ja hoor, de airco doet goed zijn werkquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is het daar te doen met werken met deze temperaturen ?
Mooi, dus niemand hoeft eerder weg.. Gewoon doorwerken!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor, de airco doet goed zijn werk
Ja mwah ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alles uit Amsterdam is vakantie toch
Ik weet niet hoe het bij de mensen is die cursus geven op andere locaties dan die ik zelf kan aanbieden.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mooi, dus niemand hoeft eerder weg.. Gewoon doorwerken!
Vannacht maar toen was je er niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ... ?
Vandaag trouwens geen “oh oh Den Haag” gezien
Zal wel overal airco zijn tochquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij de mensen is die cursus geven op andere locaties dan die ik zelf kan aanbieden.
In de nacht ben ik er meestal niet iddquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vannacht maar toen was je er niet.
Nee ik bedoel, ik kan cursus aanbieden op mijn eigen locatie en dat kan zowel buiten als binnen en daar is het goed te doen. Maar er staan vandaag geen cursus op eigen locaties dus al mijn mensen geven bij bedrijven/instellingen zelf cursus en daar is niet altijd alles met airco e.d.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zal wel overal airco zijn tochJe geeft geen cursus in een of ander achterstallig pand
Jammer hoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
In de nacht ben ik er meestal niet idd
Jaja ik begreep het wel.. maar dacht eigenlijk dat al die bedrijven en/of instellingen wel airco hadden. Maar dat is dus niet zoquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, ik kan cursus aanbieden op mijn eigen locatie en dat kan zowel buiten als binnen en daar is het goed te doen. Maar er staan vandaag geen cursus op eigen locaties dus al mijn mensen geven bij bedrijven/instellingen zelf cursus en daar is niet altijd alles met airco e.d.
Jawel groot gedeelte is overdekt dus dat is al gauw prettig. En ja, fikkie stoken en blussen moet wel buiten en in de volle zon maar ach dat vind iedereen het tofste gedeelte.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaja ik begreep het wel.. maar dacht eigenlijk dat al die bedrijven en/of instellingen wel airco hadden. Maar dat is dus niet zo
Is het buiten goed te doen? Vind het momenteel binnen stuk aangenamer eigenlijk
Jawel, gister tot half 3quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij bent er ook maar tot een uur of 1 toch. Ik zie jou niet tot 3 uur snachts doorposten hier
Ah dat is wel chill dan ja.. mensen met een goede overkapping in de tuin ookquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel groot gedeelte is overdekt dus dat is al gauw prettig. En ja, fikkie stoken en blussen moet wel buiten en in de volle zon maar ach dat vind iedereen het tofste gedeelte.
Yeshquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Haags Haags Haags
En om 6-7 uur weer op en aan het werk?
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah dat is wel chill dan ja.. mensen met een goede overkapping in de tuin ook![]()
Haha zulke grote brandjes dan ?a là vreugdevuur Scheveningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |