Als je 100 pillen inneemt met 20 gram coke, dan hoef je de muziek niet meer te begrijpenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik weet niets van drugs. wat is een verbruikershoeveelheid. hoeveel pillen heb je nodig om bij tomorrowland de muziek te begrijpen.
Ja en vier afleveringen Flikken Rotterdam in 2018. Maar vooral een niet al te snuggere dame dus.quote:Op woensdag 24 juli 2019 02:32 schreef einzeinz het volgende:
Als die referentie 'Flikken Maastricht' het summum van haar carrière is. Daar lijkt het trouwens op want we zouden ze moeten kennen van die reeks.
Dan weet ik niet welke rollen ze nog op haar palmares heeft staan?
Volgens Wikipedia was die rol in Flikken Maastricht maar een gastrol. Zie deze link: https://nl.wikipedia.org/wiki/Imanuelle_Grives
Ze is dus een nobele onbekende mag ik aannemen? Ik kende haar niet in elk geval!
Ik prijs me gelukkig zo goed als geen enkele Nederlandse acteur of actrice te kennen, en dat wil ik graag zo houden.quote:Op woensdag 24 juli 2019 02:29 schreef einzeinz het volgende:
Zal wel een kut-actrice zijn! Nog nooit van gehoord! Ken der totaal niet!
mooi zo ik mag het hopenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:06 schreef YuckFou het volgende:
Misschien dat jullie dat even missen tussendoor, maar ze zo dom geweest om dit in België te doen, want Tomorrowland wordt in Boom -Be gehouden.
Zou heel goed kunnen dat ze er niet, zoals in Nederland met een taakstrafje en een boete vanaf komt, maar dat gelijk een tijdje mag zitten, Belgen hebben het niet zo op drugsdealers.
Als hij het bonnetje nog in zijn zak had dan zijn de druiven zuur ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 19:18 schreef Craptacular het volgende:
zal interessant worden als de dode op tomorrowland iets van haar gebruikt heeft..
bronquote:Grives voorlopig uit Belgische cel
ANTWERPEN - Imanuelle Grives mag voorlopig haar Belgische cel verlaten. De Rotterdamse actrice, die in voorarrest zat nadat er een grote hoeveelheid drugs bij haar werd aangetroffen, mag de behandeling van haar zaak op vrije voeten afwachten. Dat bevestigt het Openbaar Ministerie in Antwerpen.
Dat heeft de rechtbank in Antwerpen donderdag besloten en bekendgemaakt. Haar vrijlating is bevestigd door het Belgische Openbaar Ministerie, afdeling Antwerpen. Wel moet Grives, die door onze zuiderburen werd opgepakt op het festival Tomorrowland, 5000 euro borg betalen. Een verzoekschrift om haar voorlopig vrij te krijgen werd gehonoreerd.
Enkele weken geleden bepaalde de rechtbank nog dat ze langer vast moest blijven. De 34-jarige Grives werd 21 juli op het Belgische muziekfestival aangehouden met ruim 100 xtc-pillen, 20 gram cocaïne en een hoeveelheid ketamine. Later werd er in haar appartement nog een partij narcotica gevonden.
Haar advocaat bij de vorige pro-formazitting, Luc Debrouck, liet weten dat de actrice 'naïef' was geweest, zonder op details te willen ingaan. ,,Dat komt aan bod tijdens de inhoudelijke zitting bij de correctionele rechtbank", liet hij weten. Eerder liet Grives weten zich te hebben willen ‘inleven in een een nieuwe filmrol’. De actrice had een rol gekregen in de film Suriname, waarbij ze inderdaad scènes zou krijgen die met drugs te maken hebben, zo bevestigde de producent onlangs.
Haar eigenlijke advocaat Koen Vaneecke ontkende in ieder geval dat ze zou hebben gehandeld om snel geld te pakken, en ook dat ze in opdracht van anderen zou hebben gehandeld. ,,Het verhaal van de filmrol is ten dele een verklaring. De zaak is eenvoudig in de feiten, de reden waarom ze dit heeft gedaan is complexer. Het is bepaald geen doorsneezaak van een dealer zoals ik die vaak heb."
De van oorsprong Surinaamse actrice speelde onder andere in de serie Celblok H de rol van de drugsgebruikende en roekeloze Dorien.
Als donkere vrouw met bekendheid zijn dat soort dingen gewoon mogelijk natuurlijk.quote:
Tot ziensquote:Actrice Imanuelle Grives veroordeeld tot twee jaar cel
De rechter in Antwerpen heeft de Nederlandse actrice Imanuelle Grives veroordeeld tot twee jaar cel, waarvan één jaar voorwaardelijk. Ook moet Grives een geldboete betalen van 1000 euro. De straf komt overeen met de eis van het OM.
De 34-jarige actrice werd eind juli aangehouden op het dancefestival Tomorrowland in België. Bij een controle bleek dat zij hard- en softdrugs had verstopt in haar pruik. Daar bleef het niet bij, want op haar logeeradres vond de Belgische politie tientallen xtc-pillen, 180 milliliter ghb, ruim 20 gram cocaïne en vergelijkbare hoeveelheden ketamine en mdma.
De advocaat van Grives zei kort na haar arrestatie dat de actrice de drugs had meegenomen naar het festival als voorbereiding op een nieuwe rol in de Nederlandse film Suriname. Vorige maand voegde haar advocaat daaraan toe dat Grives het in die periode moeilijk had met zichzelf. Daarom zou ze haar toevlucht hebben gezocht tot de drugs.
'Ernstige gevolgen'
Grives heeft tijdens de zitting vorige maand haar excuses aangeboden aan de rechtbank. De actrice, die onder meer bekend is van de film Alleen maar nette mensen en de televisieseries Flikken Rotterdam en Flikken Maastricht, bood toen aan een taakstraf uit te voeren. "Het heeft ernstige gevolgen voor mezelf en voor de mensen om me heen", zei ze toen.
Een veroordeling rond krijgen is al een hele prestatie in België.quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Nog een lichte straf als je het vergelijkt met die atlete in Duitsland.
Bron?quote:Op donderdag 12 september 2019 14:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Als donkere vrouw met bekendheid zijn dat soort dingen gewoon mogelijk natuurlijk.
De meeste van ons zouden nog steeds in een cel zitten...
Zijn ook hele andere aantallen he. Die had iets van 60kg drugs in de kofferbak. De hoeveelheden die Grives bij zich had is daarmee niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Die was ook met 50 kilo gepakt.quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |