Dat zal de komende dagen ook wel gebeuren met die hitte.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:04 schreef haags_kwartiertje het volgende: [..] Is weer eens wat anders dan jeuk aan je zak
Nee. Ik overdrijf graagquote:
Neem dan!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:06 schreef I. het volgende:
[..]
Heb geen abo meer, dan krijg je dat soort ellende.
Behalve als hij in zijn zak gestoken wordt natuurlijk..quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan jeuk aan je zak
Heeft ie een balletje erbij.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Behalve als hij in zijn zak gestoken wordt natuurlijk..
Alleen vrouwelijke muggen steken. Kan ik wel zeggen dat er in m'n slaap op m'n zak gezogen isquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen vrouwelijke muggen steken. Kan ik wel zeggen dat er in m'n slaap op m'n zak gezogen is
Dat zegt men idd.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen vrouwelijke muggen steken. Kan ik wel zeggen dat er in m'n slaap op m'n zak gezogen is
Hoestie trouwens?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
quote:
quote:Steekmuggen, ook wel prikmuggen of muskieten genoemd, zijn muggen van het vrouwelijke geslacht die alleen steken in de tijd dat ze bevrucht zijn en hun eitjes ontwikkelen. In ons land zijn er ongeveer 30 soorten steekmuggen
Vast niet zo groot als die van de gemiddelde wielrenner.. @DerRabbitquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft ie een balletje erbij.
Daar weet ik niets vanaf.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Vast niet zo groot als die van de gemiddelde wielrenner.. @:DerRabbit
Jawel jawel.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja wel prima hoormet jou? Alweer een beetje gewend aan het thuis zijn en werkritme?
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |