Dat zal de komende dagen ook wel gebeuren met die hitte.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:04 schreef haags_kwartiertje het volgende: [..] Is weer eens wat anders dan jeuk aan je zak
Nee. Ik overdrijf graagquote:
Neem dan!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:06 schreef I. het volgende:
[..]
Heb geen abo meer, dan krijg je dat soort ellende.
Behalve als hij in zijn zak gestoken wordt natuurlijk..quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan jeuk aan je zak
Heeft ie een balletje erbij.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Behalve als hij in zijn zak gestoken wordt natuurlijk..
Alleen vrouwelijke muggen steken. Kan ik wel zeggen dat er in m'n slaap op m'n zak gezogen isquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen vrouwelijke muggen steken. Kan ik wel zeggen dat er in m'n slaap op m'n zak gezogen is
Dat zegt men idd.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen vrouwelijke muggen steken. Kan ik wel zeggen dat er in m'n slaap op m'n zak gezogen is
Hoestie trouwens?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
quote:
quote:Steekmuggen, ook wel prikmuggen of muskieten genoemd, zijn muggen van het vrouwelijke geslacht die alleen steken in de tijd dat ze bevrucht zijn en hun eitjes ontwikkelen. In ons land zijn er ongeveer 30 soorten steekmuggen
Vast niet zo groot als die van de gemiddelde wielrenner.. @DerRabbitquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft ie een balletje erbij.
Daar weet ik niets vanaf.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Vast niet zo groot als die van de gemiddelde wielrenner.. @:DerRabbit
Jawel jawel.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja wel prima hoormet jou? Alweer een beetje gewend aan het thuis zijn en werkritme?
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is je zak niet bedekt onder het hoeslaken dan? Of ben je zo’n strijder die zonder deken gaat slapen?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga altijd wel slapen onder een hoeslaken maar wordt op de een of andere manier toch echt altijd wakker zonder hoeslaken over me heen.. Gooi dat ding altijd van me af in mijn slaap..quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:19 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Is je zak niet bedekt onder het hoeslaken dan? Of ben je zo’n strijder die zonder deken gaat slapen?
Ik weet niet hoeveel moeite die mug wil doen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:19 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Is je zak niet bedekt onder het hoeslaken dan? Of ben je zo’n strijder die zonder deken gaat slapen?
Of trekt je vriend het gewoon stiekem weg bij jequote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ga altijd wel slapen onder een hoeslaken maar wordt op de een of andere manier toch echt altijd wakker zonder hoeslaken over me heen.. Gooi dat ding altijd van me af in mijn slaap..
Haha is een mogelijkheid, maar nee ik heb het ook als ik alleen in bed slaapquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of trekt je vriend het gewoon stiekem weg bij je
Bij mij precies andersom.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ga altijd wel slapen onder een hoeslaken maar wordt op de een of andere manier toch echt altijd wakker zonder hoeslaken over me heen.. Gooi dat ding altijd van me af in mijn slaap..
Muggen zijn echte kolerebeesten.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel moeite die mug wil doen.
Zonder laken over me heen kan ik niet in slaap vallen, maar als ik eenmaal slaap gooi ik hem in mijn slaap altijd van me afquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:28 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Bij mij precies andersom.![]()
Ik ga slapen onder een hoeslaken en ik word middernacht wakker, omdat ik het koud heb. Dan kruip ik onder het laken en slaap ik verder.
[..]
Muggen zijn echte kolerebeesten.
Uuuuuquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zonder laken over me heen kan ik niet in slaap vallen, maar als ik eenmaal slaap gooi ik hem in mijn slaap altijd van me af
Wanneer slaap jij alleen dan? Want we kunnen wel wat regelen dat dat niet nodig is hoor 😏😏😏quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha is een mogelijkheid, maar nee ik heb het ook als ik alleen in bed slaap
Komende dagen krijg je zwemles.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zonder laken over me heen kan ik niet in slaap vallen, maar als ik eenmaal slaap gooi ik hem in mijn slaap altijd van me af
Seksverslaafde.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:31 schreef dud0r het volgende:
Wanneer slaap jij alleen dan? Want we kunnen wel wat regelen dat dat niet nodig is hoor 😏😏😏
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wanneer slaap jij alleen dan? Want we kunnen wel wat regelen dat dat niet nodig is hoor 😏😏😏
Zeker een goed geïsoleerd huis. Ik woon in een appartement en de warmte van de onderburen, bovenburen, zijburen (x2), straalt ook op mij af.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Valt wel mee.quote:
UUUUUUUquote:
Heul af en toe en die nachten koester ikquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yepquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komende dagen krijg je zwemles.
Tip: airco!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:36 schreef madam-april het volgende:
[..]
UUUUUUU![]()
[..]
Heul af en toe en die nachten koester ik
[..]
Yep
Jeetjequote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:41 schreef Mariocash het volgende:
Laat je niet gek maken, maatje.
Er is niks mis met die wijffies een beetje op scherp houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |