Beetje lezen wat vrouwen denken, niks mis mee toch. Kun je je daarop inspelen.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:23 schreef Sigaartje het volgende:
Als je een vriendin krijgt gaan de gehaktballen pindasaus de deur uit samen met Fok! In plaats daarvan komen de groenteschotels met risottobinnen en ligt plotseling de Viva op de mat
Wat kan er zo dramatisch zijn aan een nieuw leven willen starten dat je niet gewoon op fok! zou kunnen reageren?quote:Op maandag 22 juli 2019 22:27 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
ik wilde een nieuw leven beginnen
Dat is waar.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:25 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Beetje lezen wat vrouwen denken, niks mis mee toch. Kun je je daarop inspelen.
Maakt de relatie ook wat leuk, als dat het nog niet was.
huhquote:Op maandag 22 juli 2019 22:28 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Wat kan er zo dramatisch zijn aan een nieuw leven willen starten dat je niet gewoon op fok! zou kunnen reageren?
neequote:Op maandag 22 juli 2019 22:30 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Je zei dat je een nieuw leven wou beginnen buiten fok om toch?
Nee klopt maar R&P is toch vaak een giswerk dus dat kan hier ook wel bijquote:Op maandag 22 juli 2019 22:26 schreef Anne het volgende:
De mensen die de vraag kunnen beantwoorden.. zitten hier dus niet meer.
quote:Op maandag 22 juli 2019 22:27 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
ik wilde een nieuw leven beginnen
Oke leukquote:
fabulousquote:Op maandag 22 juli 2019 22:35 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
ja, en dat ging in mijn geval samen met een nieuwe naam op Fok!
leuk he
Tenzij ze onder een nieuwe nick zitten.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:26 schreef Anne het volgende:
De mensen die de vraag kunnen beantwoorden.. zitten hier dus niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |