Wellicht. In ieder geval even weg uit NL, heb het wel gezien voorlopig met die varkens hier.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Naar familie?
[..]
Of Mars
En dan kan ik nu alvast over legendarische woorden gaan nadenken
Ga je met je broer?quote:Op maandag 22 juli 2019 20:06 schreef I. het volgende:
[..]
Mij ookEcht zin in. Rondtouren met de auto daar.
Wel tof.Weer een land herontdekken, of iets nieuws? Is dan de vraag.
Ik ben meestal die bruin /zwarte kat.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat gifje in de OP doet wat met me
Het is meestal valse heimweequote:Op maandag 22 juli 2019 20:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wellicht. In ieder geval even weg uit NL, heb het wel gezien voorlopig met die varkens hier.
Misschien is het wel valse heimwee, de vrijheid is daar tenminste wel echter. Geen mensen die zich met alles bemoeien en janken om spelfouten of wat dan ook, gewoon lekker op zichzelf.
Maar ligt nog aan de prijs. Bij fam is wel goedkoper, maar dan moet ik alles weer in gebrekkig Engels en Fins gaan lopen doen.
Ja of het daar nou echt allemaal beter is weet ik ook niet zeker natuurlijk, maar heb daar toch meer het thuis gevoel dan hier over het algemeen. En ja wat je zegt idd, hier zie je alles, daar zie je alleen het mooie. Maar geen idee, missch pak ik een hotel, even kijken of ik iemand mee kan krijgen. Alleen heb ik het sowieso nooit echt goed kunnen vinden met Nederlanders, op m'n beste vriend naquote:Op maandag 22 juli 2019 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga je met je broer?
Iets nieuws
[..]
Ik ben meestal die bruin /zwarte kat.
[..]
Het is meestal valse heimwee
Hier ligt het ook allemaal meer onder een vergrootglas
En dat zijn wel de keuzes die je moet maken.
Raaaaaaawrrrrquote:Op maandag 22 juli 2019 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga je met je broer?
Iets nieuws
[..]
Ik ben meestal die bruin /zwarte kat.
[..]
Het is meestal valse heimwee
Hier ligt het ook allemaal meer onder een vergrootglas
En dat zijn wel de keuzes die je moet maken.
Lekker van je vrije dag genotenquote:
Die Muppet is natuurlijk vrij. Wat met z'n drieën gedaan of niet?quote:
Half half.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die Muppet is natuurlijk vrij. Wat met z'n drieën gedaan of niet?
Ook druk, maar vakantie is bijna incomming dus wel goed.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Druk wel.![]()
Maar er is een eind in zicht nu.
Bij jou?
Dat is inderdaad druk zat.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Half half.
Vanmorgen eerst ff bij de bank langsgeweest. Daarna ff rondje stad voor vakantieboodschappen, citronellekaarsjes, diarreeremmers, dat soort ongein. Daarna ziekenbezoek, zwemad en nog nog ff de bbq aan, want er was nog veel over van gister.
Nu ff niks en morgen weer aan het werk.Oh, en net nog ff nieuwe rubertjes voor de voiture besteld. Fijn om die er voor de vakantie eronder te hebben.
Jij?
Konijnenmans 👊quote:
Niet een eind aan je leven tochquote:Op maandag 22 juli 2019 20:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Druk wel.![]()
Maar er is een eind in zicht nu.
Bij jou?
Nee, nee.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is inderdaad druk zat.
Hier redelijk rustig geweest. Beetje gewerkt. Kleine slaapt bij opa en oma vanavond dus even een rustig avondje. Misschien dat ik zo nog even ga sporten als ik klaar ben met de curry voor morgen maken.
[..]
Konijnenmans 👊
[..]
Niet een eind aan je leven toch
Lekker vooruitzicht!quote:Op maandag 22 juli 2019 20:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, nee.
Dit weekend f1 en de week later echt op vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |