Ging dat niet over Schuurs?quote:Op maandag 22 juli 2019 21:30 schreef TLC het volgende:
'Pierie die speelde en t was net alsof de Ligt niet weg is geweest' hoorde ik op Ziggo zeggen
uhm ok
Hangt er vanaf, als Bergwijn nog de overstap maakt naar Ajax hebben we een kans, anders vrees ik een tussenjaar voor ons en een makkelijk kampioenschap voor PSV. Zoals we afgelopen vijf jaar al eerder gezien hebben. Jammer.quote:
Allemaal!quote:Op maandag 22 juli 2019 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
@:JeSuisDroppie wie moet er allemaal ontslagen worden?
Is het niet tijd voor een nieuwe UI?quote:
Gast wat lul jij nouquote:Op maandag 22 juli 2019 21:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als Bergwijn nog de overstap maakt naar Ajax hebben we een kans, anders vrees ik een tussenjaar voor ons en een makkelijk kampioenschap voor PSV. Zoals we afgelopen vijf jaar al eerder gezien hebben. Jammer.
Wat? Zie je niet hoe verzwakt Ajax nu is? We kunnen er helemaal niks meer vanquote:
Lol.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als Bergwijn nog de overstap maakt naar Ajax hebben we een kans, anders vrees ik een tussenjaar voor ons en een makkelijk kampioenschap voor PSV. Zoals we afgelopen vijf jaar al eerder gezien hebben. Jammer.
Duh ik schrijf er voorquote:Op maandag 22 juli 2019 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Prima niveau wel zo op de frontpage.
vertederend inderdaad, altijd bezig met ons.quote:
Van Feyenoord geleerdquote:Op maandag 22 juli 2019 22:17 schreef manny het volgende:
[..]
vertederend inderdaad, altijd bezig met ons.
Jullie staan heel hoog in VBL hoorquote:Op maandag 22 juli 2019 22:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je kwam helemaal afdalen naar de krochten van vbl om deze kwaliteit te tonen?
Met een kleine 20.000 man in de avond in een stadionnetje zitten is erg vergelijkbaar met 60k man die de hele dag in de brandende zon buiten staan ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |