Ik heb de seizoenen ervoor nog zo in mijn hoofd dat ik waarschijnlijk ook veel te pessimistisch ben.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar met hun erbij was het ook vaak genoeg kwetsbaarde speelwijze zal wel aangepast worden dus hoeft niet per se kwetsbaarder te worden.
Zegt ook geen reet met normaal gesproken 3/4e van de verdediging er niet bij en met een andere keeper.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:13 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind het nu minder kwetsbaar dan een jaar geleden rond deze tijd
Voorlopig missen we 2/5.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zegt ook geen reet met normaal gesproken 3/4e van de verdediging er niet bij en met een andere keeper.
Zegt hooguit iets over de breedte van de selectiequote:Op maandag 22 juli 2019 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zegt ook geen reet met normaal gesproken 3/4e van de verdediging er niet bij en met een andere keeper.
Dit team kan je toch niet vergelijken met die elftallen met El Ghazi, Gudelj en Westermann.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb de seizoenen ervoor nog zo in mijn hoofd dat ik waarschijnlijk ook veel te pessimistisch ben.
Gudeljgod Sevillagodquote:Op maandag 22 juli 2019 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit team kan je toch niet vergelijken met die elftallen met El Ghazi, Gudelj en Westermann.
Ik weet het, maar het trauma zit nog in mijn systeemquote:Op maandag 22 juli 2019 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit team kan je toch niet vergelijken met die elftallen met El Ghazi, Gudelj en Westermann.
Arme supporters daar, moeten kijken naar een elftal met Luuk de Jong en Gudelj.quote:
Je ouders lopen sinds je geboorte al met een trauma.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het trauma zit nog in mijn systeem
Luukie Luuk in de spits .quote:Op maandag 22 juli 2019 20:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gudeljgod basis straks bij Sevilla. Broekje los allen.
Daar speelden we vorig jaar één van onze beste wedstrijden mee (uit tegen Bayern)quote:Op maandag 22 juli 2019 20:17 schreef Tagliano het volgende:
Blind middenveld, dat kan tuurlijk ook nog
Bayern LOL. Ook subtop tegenwoordigquote:Op maandag 22 juli 2019 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar speelden we vorig jaar één van onze beste wedstrijden mee (uit tegen Bayern)
Zo ziet mijn ideale opstelling er ook wel uit met het kartelduo achterin.
Wmb een zeer reële optie.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:17 schreef Tagliano het volgende:
Blind middenveld, dat kan tuurlijk ook nog
Bij Bayern uit begon het eigenlijkquote:Op maandag 22 juli 2019 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar speelden we vorig jaar één van onze beste wedstrijden mee (uit tegen Bayern)
Zo ziet mijn ideale opstelling er ook wel uit met het kartelduo achterin.
Gravenberch - Marin - Vd Beek is de beste optie. Kan nog wel even duren.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
[..]
Wmb een zeer reële optie.
Niet vanaf het begin van het seizoen denk ik, kan best dat het uiteindelijk zo terecht komtquote:Op maandag 22 juli 2019 20:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
[..]
Wmb een zeer reële optie.
Is toch al 2-3 jaar stront dat Bayern. Ribery heeft 16 jaar geleden zn laatste goede pot gespeeld ofzoquote:Op maandag 22 juli 2019 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die missen nu wel een paar goede buitenspelers.
Hopelijk pakt Dortmund daar de titel.
Ja daarom, geeft heel veel opties. Kan je ook binnen het team zelf de hele tijd afwisselen.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij Bayern uit begon het eigenlijk
Sowieso kan bijna iedereen wel op meerdere plekken uit de voeten in deze selectie
Gravenberch krijgt pas volgend seizoen een basisplaats denk ik, en dan is Donny zeker wel weg.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gravenberch - Marin - Vd Beek is de beste optie. Kan nog wel even duren.
Kan snel gaan, zie Seedorfgoatquote:Op maandag 22 juli 2019 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gravenberch krijgt pas volgend seizoen een basisplaats denk ik, en dan is Donny zeker wel weg.
Er missen nog zes beoogde basisspelers, Hans.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:26 schreef nickhguitar het volgende:
Daar sta je dan met de beoogde basiself 1-2 achter tegen panatinogwattes uit Griekenland
Je reageert op Nickgitaar.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er missen nog zes beoogde basisspelers, Hans.
Onana, Tagliafico, Mazraoui, Neres, Ziyech.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:26 schreef nickhguitar het volgende:
Daar sta je dan met de beoogde basiself 1-2 achter tegen panatinogwattes uit Griekenland
Alleen ziyech mis je van dat rijtje. Rest is lood om oud ijzer.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:30 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Onana, Tagliafico, Mazraoui, Neres, Ziyech.
Hij stond de eerste minuten wel flink te klotenquote:Op maandag 22 juli 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blind is echt goed op het middenveld.
Wat een kutploeg.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn net zo effectief als tegen Feyenoord inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |