Die zie je best vaak in Pekel denk ik, arme jijquote:Op maandag 22 juli 2019 17:10 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee, gewoon dat die bestaan. Moet niet kunnen
Vast, als ik daar zou wonen.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Die zie je best vaak in Pekel denk ik, arme jij
Daarmee bedoel ik het hele gebied maar dat van vieze metal mannetjes wist je toch allangquote:Op maandag 22 juli 2019 17:13 schreef Halimede het volgende:
[..]
Vast, als ik daar zou wonen.
Nou moet ik zeggen dat ik tijdens het Rammstein concert ook meer dan genoeg vieze mannen pokkels heb gezien voor de komende 10 jaar
Ik was even vergeten dat het vieze mensen warenquote:Op maandag 22 juli 2019 17:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik het hele gebied maar dat van vieze metal mannetjes wist je toch allang
Zo, dat was een korte vakantie. Heb je er wel wat van geleerd?quote:Op maandag 22 juli 2019 17:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb nu een BZB liedje in m'n hoofd.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:22 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Zo, dat was een korte vakantie. Heb je er wel wat van geleerd?
Rugzak.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rugzak.
Alla de geboggelde van Notre Dam, de boggel is in veel dialecten een pokkel, alla een donders grote pukkel op de rug. Wat weer lijkt op een rugzak.
*bochel.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rugzak.
Alla de geboggelde van Notre Dam, de boggel is in veel dialecten een pokkel, alla een donders grote pukkel op de rug. Wat weer lijkt op een rugzak.
Klopt verder wel wat ie zegt. Al is pokkel in dialect (o.a. Twents, Achterhoeks e.d.) weer een dikke pens.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*bochel.
Maar ga vooral verder met je verhaal.
Echt niet is Groningse taalquote:Op maandag 22 juli 2019 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt verder wel wat ie zegt. Al is pokkel in dialect (o.a. Twents, Achterhoeks e.d.) weer een dikke pens.
Denk dat ie anders wel dood wasquote:Op maandag 22 juli 2019 19:01 schreef Keyos het volgende:
Mag hij nog blij zijn dat daar een kussen onder lag.
Hey dat was een korte ban.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |