Krab, denk ik.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:37 schreef grootgrondbezitter het volgende:
Momenteel krap ik mij de tandjes...
Verfbrander idd. Ik heb 2 trappen schoon moeten maken. Hen die Alabastinetroep geprobeerd, heb cola geprobeerd, heb schuurmachine geprobeerd, werkte allemaal nietm uiteindelijk met verbrander en krabber de boel voor elkaar gekregen. De lijm gaat dan wat bubbelen waardoor het los komt en dan krab je het er zo af.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:37 schreef grootgrondbezitter het volgende:
Binnenkort komt er een stoffeerder langs op de trap opnieuw te bekleden. Nu heb ik het oude tapijt verwijderd maar er blijft nog lijm over. Het Lijm is dik en heeft de kleur van cement (dus niet geel). Heeft iemand de gouden tip om de tredes zo schoon mogelijk te maken op een eenvoudige manier. Momenteel krap ik mij de tandjes...
Gewoon over de trap smijten en dan krabben? Moest je daarna dan niet poetsen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb hier de trap helemaal schoon gekregen met cola. Gewoon een fles oké meuk gekocht en ging kei goed.
Nou ja ik deed steeds een tree dat in laten werken en dan krabben. En dan even alle lijmrotzooi weghalen en vervolgens schoonmaken met water en schoonmaakmiddel. (Ondertussen was de volgende tree dan alweer aan het inweken) ging echt primaquote:Op woensdag 31 juli 2019 00:11 schreef Chinless het volgende:
[..]
Gewoon over de trap smijten en dan krabben? Moest je daarna dan niet poetsen?
Ik heb thuis ook een trap. Kan je het niet ff komen voordoen ?quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nou ja ik deed steeds een tree dat in laten werken en dan krabben. En dan even alle lijmrotzooi weghalen en vervolgens schoonmaken met water en schoonmaakmiddel. (Ondertussen was de volgende tree dan alweer aan het inweken) ging echt prima
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |