nondeju koekoek zeg!quote:Op maandag 22 juli 2019 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weten we gelijk waar @:GGMM zijn FA-ambitie vandaan heeft.
Glowmouse?quote:Op maandag 22 juli 2019 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet je nog die ene rel met een of andere programmeur die de Fok!-code wilde kapen ofzo. Kreeg iedereen een PM. Ging ook over betalingen meen ik me te herinneren.
Zeker ook nog eens ergens in het oosten des lands?quote:Op maandag 22 juli 2019 19:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo jr. heeft deze 3 dagen een Feyenoord soccer camp. Arme knul
Soccer....quote:Op maandag 22 juli 2019 19:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom noem je dat niet gewoon een voetbalkamp? Dan snapt @GGMM het ook.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juli 2019 19:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Soccer....
Amerikanen hebben al veel invloed zo te zien
Dat gesprek wilde ik jaartje of 2 terug aanhalen en toen kreeg ik een ban en wat FA’s in mijn PMquote:Op maandag 22 juli 2019 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet je nog die ene rel met een of andere programmeur die de Fok!-code wilde kapen ofzo. Kreeg iedereen een PM. Ging ook over betalingen meen ik me te herinneren.
Nee, hier in de buurt.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker ook nog eens ergens in het oosten des lands?
Hier gaat iets misquote:
Zijn probleem.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:37 schreef FireFox1 het volgende:
Promes heeft nog geen seconde overtuigd.
Toch bedankt voor de 15 miljoenquote:Op maandag 22 juli 2019 19:37 schreef FireFox1 het volgende:
Promes heeft nog geen seconde overtuigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |