quote:
Moet je wel eerst door het eeuwige gevecht om een gat te bemachtigen.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]herkenbaar wel. Oh man wat lijkt me dat fantastisch, ergens een piemel instoppen.
Warme appeltaart?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]herkenbaar wel. Oh man wat lijkt me dat fantastisch, ergens een piemel instoppen.
Jij hebt duidelijk andere richtlijnenquote:Op maandag 22 juli 2019 11:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hou niet van Romano.
Dat is al hoge kant.
Je weet dat je jezelf nu tegenspreekt?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ga de score van mijn IQ test niet delen want dat is triest of men gelooft het niet.![]()
Misschien een idee om gezamenlijk als SC een IQ test live online te doen.
Zijn we van dat eeuwige gezeik af.
Online tests zijn zo betrouwbaar als jij bent na een avondje bier drinken.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ga de score van mijn IQ test niet delen want dat is triest of men gelooft het niet.![]()
denken dat die online dingen een realistisch beeld gevenquote:Op maandag 22 juli 2019 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee, dit is een leuk voorstel.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je weet dat je jezelf nu tegenspreekt?
Hahahah! Vind het niet nodigquote:Op maandag 22 juli 2019 11:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Bij BNN had ik het ene jaar 130 en het jaar erop 110quote:Op maandag 22 juli 2019 11:27 schreef Allures het volgende:
[..]
denken dat die online dingen een realistisch beeld geven
Je hoge score was vast van die bnn test?
Watquote:Op maandag 22 juli 2019 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kan mijn naam niet eens spellen, en dat zijn drie letters.
Aftakeling gaat hard na je 30e.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij BNN had ik het ene jaar 130 en het jaar erop 110
Je kan ook stellen dat beneden de 100 de lage kant is en boven de 100 de hoge kant.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hou niet van Romano.
Dat is al hoge kant.
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Online tests zijn zo betrouwbaar als jij bent na een avondje bier drinken.
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kan mijn naam niet eens spellen, en dat zijn drie letters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |