Zal vast meevallen met de hittequote:Op maandag 22 juli 2019 08:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja dat bbq kan vandaag nog prima maar komende dagen is het daar echt te heet voor.
We gaan schroeien als een mallequote:Op maandag 22 juli 2019 08:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zal vast meevallen met de hitte
En anders iemand anders bij de BBQ laten staan
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
!!!!
Hey Gianni
[..]
Wat betekent dit? :s
Wie weetquote:
Haagsequote:
Jij woont aan de zee dus zal wel wat koeler zijn..quote:Op maandag 22 juli 2019 08:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We gaan schroeien als een malle
het was gister al goed druk op het strand.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij woont aan de zee dus zal wel wat koeler zijn..
Geen last van de drukte trouwens.. veel mensen zullen het strand wel opzoeken als het zo heet wordt
Niemand mag bij de barbecue staan behalve ik. Mijn barbecue.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zal vast meevallen met de hitte
En anders iemand anders bij de BBQ laten staan
quote:Op maandag 22 juli 2019 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niemand mag bij de barbecue staan behalve ik. Mijn barbecue.
Kan je naar mooie dames kijken hequote:Op maandag 22 juli 2019 08:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het was gister al goed druk op het strand.
Ik hoop na de hitte echt op knallend onweerquote:Op maandag 22 juli 2019 08:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]prima joh! Ik wil helemaal niet bij de BBQ staan..
Laat iemand anders maar het werk doen
Ja en dan verbrand vlees hebben enzoquote:Op maandag 22 juli 2019 08:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]prima joh! Ik wil helemaal niet bij de BBQ staan..
Laat iemand anders maar het werk doen
Lekker fappend achter het raam zitten.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een prima uitzicht ja.
JAAAAAAquote:Op maandag 22 juli 2019 08:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop na de hitte echt op knallend onweer
Nee man hahaquote:Op maandag 22 juli 2019 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en dan verbrand vlees hebben enzo![]()
Van die dwazen die de vlammen eruit laten slaan en dan zoiets hebben van kijk nu schiet het een beetje op.
[..]
Lekker fappend achter het raam zitten.
Ja ik zou zo’n dwaas zijn geweestquote:Op maandag 22 juli 2019 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en dan verbrand vlees hebben enzo![]()
Van die dwazen die de vlammen eruit laten slaan en dan zoiets hebben van kijk nu schiet het een beetje op.
[..]
Lekker fappend achter het raam zitten.
Jij maakt zeker ook niet verschillende warmte zones in je barbecuequote:Op maandag 22 juli 2019 08:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik zou zo’n dwaas zijn geweest![]()
Dus ik laat het graag helemaal aan jouw over dud0r
Bucketlist materiaalquote:
Ik heb op kantoor thuis, bovenste verdieping zonwerend glas. Van buiten naar binnen kijken gaat al bijna niet dus dat maakt het wel makkelijker.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bucketlist materiaal
Heb het nooit gedurfd.
Toch veel fijner als iemand mee koekeloertquote:Op maandag 22 juli 2019 09:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb op kantoor thuis, bovenste verdieping zonwerend glas. Van buiten naar binnen kijken gaat al bijna niet dus dat maakt het wel makkelijker.
Zou me niet heel comfortabel voelen.quote:Op maandag 22 juli 2019 09:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toch veel fijner als iemand mee koekeloert
Ik heb nooit zelf de BBQ bediend.. maar ik zou idd alles gwn erop hebben gesmetenquote:Op maandag 22 juli 2019 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij maakt zeker ook niet verschillende warmte zones in je barbecue
Roland zocht jouquote:Op maandag 22 juli 2019 09:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toch veel fijner als iemand mee koekeloert
quote:Op maandag 22 juli 2019 09:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb nooit zelf de BBQ bediend.. maar ik zou idd alles gwn erop hebben gesmeten
Lekker heur, beetje kruisbesmetting.quote:Op maandag 22 juli 2019 09:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb nooit zelf de BBQ bediend.. maar ik zou idd alles gwn erop hebben gesmeten
quote:Op maandag 22 juli 2019 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker heur, beetje kruisbesmetting.
Niks mis mee.
Oh damn… krijg steeds meer het idee dat jij een of ander halve miljonair bentquote:Op maandag 22 juli 2019 09:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb op kantoor thuis, bovenste verdieping zonwerend glas. Van buiten naar binnen kijken gaat al bijna niet dus dat maakt het wel makkelijker.
Dat valt ook wel weer mee.quote:Op maandag 22 juli 2019 09:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh damn… krijg steeds meer het idee dat jij een of ander halve miljonair bent
Kan bijna niet anders met de huizenprijzen daar, helemaal als je strand zicht hebtquote:
Opzich is dit niet eens een hele dure buurt. Even verderop is een nieuwere buurt waarbij de huizenprijzen echt absurd door het dak schieten.quote:Op maandag 22 juli 2019 09:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders met de huizenprijzen daar, helemaal als je strand zicht hebt
Welke buurt is dat ongeveer? wil even op funda kijkenquote:Op maandag 22 juli 2019 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opzich is dit niet eens een hele dure buurt. Even verderop is een nieuwere buurt waarbij de huizenprijzen echt absurd door het dak schieten.
Vroondaalquote:Op maandag 22 juli 2019 09:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke buurt is dat ongeveer? wil even op funda kijken
Hey ouwequote:Op maandag 22 juli 2019 08:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik weet![]()
Misschien kan iemand mij even troosten.
@:flippiee
@:madam-april
@:mickytjuh
Hey nootmansquote:
Leuk wijkje, vind die prijzen niet eens zo heel hoog. Dat had ik juist wel verwacht.quote:Op maandag 22 juli 2019 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vroondaal
Paar huisjes van 6.5 - 7 ton enzo. Lekker man.
Hey goeiemorgen!quote:
Nee die prijzen zijn ook van woningen die al wat ouder zijn, die vallen inderdaad mee. Zijn ook vergelijkbaar met de prijs van mijn huis. Maar er wordt nog volop gebouwd daar en die prijzen zijn wel even stukkie hoger.quote:Op maandag 22 juli 2019 09:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leuk wijkje, vind die prijzen niet eens zo heel hoog. Dat had ik juist wel verwacht.
Bedankt he jonge godin.quote:
Dan klopt mijn stelling dus wel... dat je een halve miljonair bentquote:Op maandag 22 juli 2019 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee die prijzen zijn ook van woningen die al wat ouder zijn, die vallen inderdaad mee. Zijn ook vergelijkbaar met de prijs van mijn huis. Maar er wordt nog volop gebouwd daar en die prijzen zijn wel even stukkie hoger.
Curry genot!!quote:Op maandag 22 juli 2019 10:52 schreef dud0r het volgende:
Misschien dat ik vandaag de vuurkuil nog een keertje aan gooi. Of ik maak curry.
JE BENT ER BIJNA!!!!!!!!quote:
gelukkig welquote:Op maandag 22 juli 2019 11:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Curry genot!!
[..]
JE BENT ER BIJNA!!!!!!!!
Nog heel even mop
Echt hèquote:Op maandag 22 juli 2019 11:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Curry genot!!
[..]
JE BENT ER BIJNA!!!!!!!!
Nog heel even mop
Stel je voor dat je echt werk gaat doenquote:Op maandag 22 juli 2019 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
2 jaar uit de stukjes schrijf business geweest, ga me nu langzamerhand weer richten op het formuleren van opinies, wie weet dat dat nog steeds iets is waar ik wat geld mee kan gaan verdienen
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stel je voor dat je echt werk gaat doen
Curryquote:Op maandag 22 juli 2019 10:52 schreef dud0r het volgende:
Misschien dat ik vandaag de vuurkuil nog een keertje aan gooi. Of ik maak curry.
Dat is wel spannend. Blijf je er werken? Wel hoog inzetten Of vragen wat collega's in vergelijkbare functies verdienenquote:Op maandag 22 juli 2019 11:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
gelukkig wel![]()
moet nu ook contract onderhandelen
quote:
ja ze hadden voorstel gedaan maar veel te laag en geen vast contractquote:Op maandag 22 juli 2019 11:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel spannend. Blijf je er werken? Wel hoog inzetten Of vragen wat collega's in vergelijkbare functies verdienen
[..]
Had nog zoveel over van zaterdag dat ik uiteindelijk gisteren ook nog niet de paneer tikka masala gemaakt heb. Dus vanavond maar doen.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel spannend. Blijf je er werken? Wel hoog inzetten Of vragen wat collega's in vergelijkbare functies verdienen
[..]
omdat islamquote:Op maandag 22 juli 2019 11:45 schreef naatje_1 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ' Allah's afbakbar' racistisch is in plaats van het op de hak nemen van religie?
Smakelijk haagsquote:
Kolderquote:Op maandag 22 juli 2019 11:45 schreef naatje_1 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ' Allah's afbakbar' racistisch is in plaats van het op de hak nemen van religie?
Zeer matig welquote:Op maandag 22 juli 2019 11:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja ze hadden voorstel gedaan maar veel te laag en geen vast contract
Houd op met me hoor. Ga echt Indiaas bestellen deze weekquote:Op maandag 22 juli 2019 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had nog zoveel over van zaterdag dat ik uiteindelijk gisteren ook nog niet de paneer tikka masala gemaakt heb. Dus vanavond maar doen.
Omdat geloof gekkies alles op racisme en huillie huillie gooien want dat is makkelijker dan daadwerkelijk nadenken over zaken en het naast je neer te leggen.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ga je het bij mij bestellen dan?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeer matig wel
[..]
Houd op met me hoor. Ga echt Indiaas bestellen deze week
Maar het typische is dat dit niet geloofgekkies zijn die dit beweren maar dezelfde mensen die menen dat zwarte Piet racisme is (dan kom je op het domein van kleur terecht, dus dat kan ik begrijpen of je het er nu mee eens bent of niet...)quote:Op maandag 22 juli 2019 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat geloof gekkies alles op racisme en huillie huillie gooien want dat is makkelijker dan daadwerkelijk nadenken over zaken en het naast je neer te leggen.
Is toch al jaren?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:53 schreef JanCees het volgende:
jammer dat zwarte cross mainstream is geworden
voor je het weet ook dat helemaal policor
Ja precies, heb het erover nav dat artikelquote:Op maandag 22 juli 2019 11:58 schreef JanCees het volgende:
https://3voor12.vpro.nl/u(...)r-zwarte-cross~.html
de altijd zo vrouwvriendelijke sevn alias maakt zich er ook druk over
Jammer dat ze er voor buigenquote:Op maandag 22 juli 2019 11:58 schreef JanCees het volgende:
https://3voor12.vpro.nl/u(...)r-zwarte-cross~.html
de altijd zo vrouwvriendelijke sevn alias maakt zich er ook druk over
oh excuusquote:Op maandag 22 juli 2019 12:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja precies, heb het erover nav dat artikel
Oh dan zijn het gewoon mensen die vinden dat ze ergens een mening over moeten hebben omdat ze vroeger nooit iets mochten zeggen. En prima als je ergens een mening over hebt en er een punt van wil maken. Wat ook zeker moet voor verandering maar dat hoeft toch niet zo schreeuwerig en opdringerig te gaan?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar het typische is dat dit niet geloofgekkies zijn die dit beweren maar dezelfde mensen die menen dat zwarte Piet racisme is (dan kom je op het domein van kleur terecht, dus dat kan ik begrijpen of je het er nu mee eens bent of niet...)
Hardste schreeuwers krijgen meeste aandachtquote:Op maandag 22 juli 2019 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dan zijn het gewoon mensen die vinden dat ze ergens een mening over moeten hebben omdat ze vroeger nooit iets mochten zeggen. En prima als je ergens een mening over hebt en er een punt van wil maken. Wat ook zeker moet voor verandering maar dat hoeft toch niet zo schreeuwerig en opdringerig te gaan?
Beetje jammer is dat. Zeker omdat we met kinderen leren dat hard schreeuwen genegeerd wordt. Maar dan als ze ouder worden gaan we er ineens aandacht aan geven.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hardste schreeuwers krijgen meeste aandacht
er zijn mensen bang voor paok l o lquote:Op maandag 22 juli 2019 12:04 schreef JanCees het volgende:
ze hadden die borden moeten laten staan
komen er volgend jaar een stuk minder zeikerds
ja bizar hequote:Op maandag 22 juli 2019 12:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
er zijn mensen bang voor paok l o l
lol, we hebben het over ajaxquote:Op maandag 22 juli 2019 12:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja bizar he
ongeslagen kampioen in griekenland
nou en
griekenland
Dat is zeuren dat je Quick Boys in plaats van het bierteam om de hoek loot.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:57 schreef skysherrif het volgende:
Nouja het is wel veruit de sterkste ploeg die we kunnen loten, dus in die zin kan je klagen.
Lees net dat ze ook pas een hele nieuwe staf hebben en dat schijnt niet zo te boteren met de selectie.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is zeuren dat je Quick Boys in plaats van het bierteam om de hoek loot.
Ajax spendeert links en rechts makkelijk miljoenen. Moet ik dan in paniek raken over PAOK?quote:Op maandag 22 juli 2019 13:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lees net dat ze ook pas een hele nieuwe staf hebben en dat schijnt niet zo te boteren met de selectie.
Kom maar naar Ajax.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:47 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben op zoek naar een voetbalclub om te supporten komend seizoen
mijn amateurclubquote:Op maandag 22 juli 2019 13:47 schreef Flippiee het volgende:
wat is er gebeurdquote:Op maandag 22 juli 2019 13:53 schreef Flippiee het volgende:
Denk niet dat AZ Europees succes wil hebben of zo. Gênant ook naar je supporters toe
Jazekerquote:Op maandag 22 juli 2019 13:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen als je een 3e helft met bier hebt.
Ondanks dat het Mike Verweij is, de geruchten dat Clasie naar AZ gaat en het feit dat erop lijkt dat er überhaupt niet serieus naar aanvulling van de verdediging van AZ wordt gekeken, is echt bijzonder.quote:
Ik zou het lokale bierteam gaan supporteren. Hoef je ook niet zo ver weg.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:47 schreef Flippiee het volgende:
Dat doe ik al tijdens de kermisquote:Op maandag 22 juli 2019 13:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zou het lokale bierteam gaan supporteren. Hoef je ook niet zo ver weg.
Clasiequote:Op maandag 22 juli 2019 13:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ondanks dat het Mike Verweij is, de geruchten dat Clasie naar AZ gaat en het feit dat erop lijkt dat er überhaupt niet serieus naar aanvulling van de verdediging van AZ wordt gekeken, is echt bijzonder.
Ja vast welquote:Op maandag 22 juli 2019 14:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Clasiewat een beleid
loopt er niks in de jeugd
Ook dat. En hatzidiakos lolquote:Op maandag 22 juli 2019 14:05 schreef JanCees het volgende:
gaan ze weer een seizoen met ron beton spelen?
We staan nu op 1 - 1 tegen Kreta!! Dit gaat fout.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax spendeert links en rechts makkelijk miljoenen. Moet ik dan in paniek raken over PAOK?
Schitterende streamquote:Op maandag 22 juli 2019 14:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We staan nu op 1 - 1 tegen Kreta!! Dit gaat fout.
Kijk je?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We staan nu op 1 - 1 tegen Kreta!! Dit gaat fout.
Goede kwaliteit die stream zeg.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, al denk ik niet dat ik dit 90 minuten ga doen.
Vanavond wel
Ik zie niet eens de verschillen tussen de shirts.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh dacht dat het aan mn internet lag.
Ik denk dat ik volgend seizoen neutraler dan ooit ga volgenquote:Op maandag 22 juli 2019 13:47 schreef Flippiee het volgende:
Waarom?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgend seizoen neutraler dan ooit ga volgen
Omdat ik vorig jaar al veel minder supporter in me had, is deze zomer niet bepaald beter gewordenquote:
Nepfan!quote:Op maandag 22 juli 2019 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik vorig jaar al veel minder supporter in me had, is deze zomer niet bepaald beter geworden
Nou nouquote:
Ik voel weer een nieuwe ajax fan op fok er bij komen. Welkomquote:Op maandag 22 juli 2019 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik vorig jaar al veel minder supporter in me had, is deze zomer niet bepaald beter geworden
Feyenoordsupporter ben je niet voor even, Feyenoordsupporter ben je voor het leven!quote:Op maandag 22 juli 2019 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. In de KKD heb ik me niet verdiept vooralsnog. Weet alleen dat Excelsior wat aardige versterkingen had binnengehaald.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe zie jij wim jonk het doen maat aankomend seizoen
Weer lekker genieten van Toornstra en Botteghin.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet hetquote:Op maandag 22 juli 2019 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoordsupporter ben je niet voor even, Feyenoordsupporter ben je voor het leven!
Ken jij El Azzouzi ? (vorig seizoen Emmen)quote:Op maandag 22 juli 2019 14:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee. In de KKD heb ik me niet verdiept vooralsnog. Weet alleen dat Excelsior wat aardige versterkingen had binnengehaald.
Lol daar was hij helemaal hyped over in de jeugd.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ken jij El Azzouzi ? (vorig seizoen Emmen)
die heeft Jonk gehaald
Maar ik geef je wel helemaal gelijk hoor. Vorig seizoen maar een paar potjes geweest maar je weet niet wat je meemaakt.quote:
Oh, dat is het lievelingetje van Jonk. Die wilde hem ook per se binnen Ajax houden een aantal jaar geledenquote:Op maandag 22 juli 2019 14:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ken jij El Azzouzi ? (vorig seizoen Emmen)
die heeft Jonk gehaald
Die Amerikanen gaan ervoor zorgen dat Feyenoord meedoet om de CL.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar ik geef je wel helemaal gelijk hoor. Vorig seizoen maar een paar potjes geweest maar je weet niet wat je meemaakt.
Heb je geen seizoenskaart meer?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar ik geef je wel helemaal gelijk hoor. Vorig seizoen maar een paar potjes geweest maar je weet niet wat je meemaakt.
Allemaal MLS-spelers straks.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Amerikanen gaan ervoor zorgen dat Feyenoord meedoet om de CL.
Amerikanenquote:Op maandag 22 juli 2019 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij echt goed is mag hij wel voor Oranje kiezen hoor.quote:
oke, ben benieuwd wat ie kan brengenquote:Op maandag 22 juli 2019 14:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, dat is het lievelingetje van Jonk. Die wilde hem ook per se binnen Ajax houden een aantal jaar geleden
In FM is Rb ook het zorgenkindje van Oranje de komende jaren.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij echt goed is mag hij wel voor Oranje kiezen hoor.
Geen zin om 10 jaar lang naar Dumbfries te kijken.
Ik hoop het ook ja.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij echt goed is mag hij wel voor Oranje kiezen hoor.
Geen zin om 10 jaar lang naar Dumbfries te kijken.
Zit Joey Veerman daar nog steeds?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
oke, ben benieuwd wat ie kan brengen
hij of cas peters wordt dan spits lijkt mij
Oh bij mij speelt daar wereldtopper Remco van Basten (Barcelona) nu.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In FM is Rb ook het zorgenkindje van Oranje de komende jaren.
Al jaren niet.quote:
Goeie naam voor een regenquote:Op maandag 22 juli 2019 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh bij mij speelt daar wereldtopper Remco van Basten (Barcelona) nu.
Die staat echt al twee jaar op de nominatie om naar de Eredivisie te komen.quote:
Welnee. Maar als het een goede deal is prima.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals ze het toen zeiden leek het alsof het een speler voor Ajax 1 zou kunnen worden (lol)quote:
@GGMMquote:Op maandag 22 juli 2019 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
lol de grootste gek van fok! is fa geworden
Hoe noem je mij?quote:Op maandag 22 juli 2019 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aldus de grootste gek van FOK!quote:Op maandag 22 juli 2019 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je kan beter donderdag vrij zijn.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:03 schreef Kopjechino het volgende:
Lekker warm vandaag op het werk. Gelukkig morgen vrij
Juist nietquote:Op maandag 22 juli 2019 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan beter donderdag vrij zijn.
Pessimist. Ben allang blij dat ik morgen vrij benquote:Op maandag 22 juli 2019 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je kan beter donderdag vrij zijn.
Ja ontzettend. Zit hier te bibberen.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent een beetje kortaf. Jaloers op onze nieuwe allerbeste fa van heel fok?
Arme jongen, je bent nu eenmaal voor een dubbeltje geborenquote:Op maandag 22 juli 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ontzettend. Zit hier te bibberen.
Zit voor een kwartje op de eerste rij.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Arme jongen, je bent nu eenmaal voor een dubbeltje geboren
gefeliciteerd dat wel.quote:
Ah, dit is goed nieuws voor mijquote:Op maandag 22 juli 2019 17:07 schreef I. het volgende:
Hebben jullie het al gezien? Mijn grote vriend @:GGMM is FA geworden.
Ben je alweer gepasseerdquote:Op maandag 22 juli 2019 17:07 schreef I. het volgende:
Ik heb het gezien jaquote:Op maandag 22 juli 2019 17:07 schreef I. het volgende:
quote:Op maandag 22 juli 2019 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Jou mod maken wordt mijn eerste prioriteit!
In een kledingwinkel kan je alleen maar kleding kopen. Vind je dat ook een vreemd concept?quote:Op maandag 22 juli 2019 17:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben vandaag naar een magnum store geweest, een zaak waar je alleen maar magnum met toppings Kan kopen, ik vind het een vreemd concept
Naatje bij de bakker; Mag ik van u een volkoren bruin gesneden, een fietszadel en een blowjob van die blonde achter de balie met die grote neus?quote:Op maandag 22 juli 2019 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In een kledingwinkel kan je alleen maar kleding kopen. Vind je dat ook een vreemd concept?
Ik heb dus echt werkelijk geen idee.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:23 schreef I. het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van magnums met toppings. Of wordt met topping gewoon het laagje chocolade met nootjes e.d. bedoeld?
Ik weet pas sinds kort dat ze B&J-achtig ijs hebben van Magnumquote:Op maandag 22 juli 2019 17:23 schreef I. het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van magnums met toppings. Of wordt met topping gewoon het laagje chocolade met nootjes e.d. bedoeld?
Oh, die meuk met zo'n breekbaar laagje toch?quote:Op maandag 22 juli 2019 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet pas sinds kort dat ze B&J-achtig ijs hebben van Magnum
Gewoon ouderwetse Magnum Almond bestequote:Op maandag 22 juli 2019 17:26 schreef I. het volgende:
[..]
Oh, die meuk met zo'n breekbaar laagje toch?
Wat is dat slecht.
Nah die is saai. Nootjes zijn een mustquote:
Dubbel chocolade met caramel, weet je hoe lekker.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah die is saai. Nootjes zijn een must
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op maandag 22 juli 2019 17:34 schreef hemarookworst het volgende:
Weet je wat ook lekker is?KOEKOEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
twitter:obk twitterde op maandag 22-07-2019 om 17:01:11Ik heb dit in het weekend gemist. Heel vreemd. British Airways annuleert de vluchten naar Cairo om veiligheidsredenen. Lufthansa volgt, voor één dag. Verder geen uitleg. https://t.co/ZOHRfErhfV reageer retweet
Lidl heeft sowieso echt topijs.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
Had magnum almond kopie van de laidel,die is helemaal prima
Waarom wel?quote:Op maandag 22 juli 2019 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom horen we hier niks over op het nieuws?twitter:obk twitterde op maandag 22-07-2019 om 17:01:11Ik heb dit in het weekend gemist. Heel vreemd. British Airways annuleert de vluchten naar Cairo om veiligheidsredenen. Lufthansa volgt, voor één dag. Verder geen uitleg. https://t.co/ZOHRfErhfV reageer retweet
Zaak van de maatschappijen joh.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch redelijk opmerkelijk he
BNW is de andere kant opquote:Op maandag 22 juli 2019 17:59 schreef dud0r het volgende:
Gewoon even wachten Haags. Dan exploderen die piramides daar, komen de aliens eraan en gaan we helemaal men in black stijl los! Plus al die Naruto runners, kyle's en ander gespuis dat in area 51 aliens wil neuken. Die gaan het helemaal een feest vinden.
Jaquote:Op maandag 22 juli 2019 17:59 schreef dud0r het volgende:
Gewoon even wachten Haags. Dan exploderen die piramides daar, komen de aliens eraan en gaan we helemaal men in black stijl los! Plus al die Naruto runners, kyle's en ander gespuis dat in area 51 aliens wil neuken. Die gaan het helemaal een feest vinden.
Nou, nee. Maar als je vervolgens een G-star winkel hebt met enkel onderbroeken ofzo. Zelfs een Nutella winkel heeft meer dan slechts potten Nutella (naar ik meen)quote:Op maandag 22 juli 2019 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In een kledingwinkel kan je alleen maar kleding kopen. Vind je dat ook een vreemd concept?
Wie?quote:Op maandag 22 juli 2019 17:07 schreef I. het volgende:
Ik hem wel.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh jullie spreken elkaar aan bij elkaars voornaam?
gaat nog warmer.quote:
Ik ook!quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef I. het volgende:
[..]
Oeh nice. Moet ik ook nog zien.Ben wel benieuwd.
He bah, ik train nu al paar keer buiten met PTquote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gym was ook vervelend, die zwervers hebben geen eens airco
Oh buiten is wel flexquote:Op maandag 22 juli 2019 18:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook!
[..]
He bah, ik train nu al paar keer buiten met PT
ja kan echt niet 40 graden.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Donderdag slapen in de vriezer
http://wellness1926.nl/wa(...)en-gaan-in-de-zomer/quote:Op maandag 22 juli 2019 18:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Donderdag slapen in de vriezer
Mijn gym heeft een saunaquote:Op maandag 22 juli 2019 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://wellness1926.nl/wa(...)en-gaan-in-de-zomer/
Gewoon op grasvel,d en materiaal meenemen.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh buiten is wel flexOns buitenhok is echt triest, er liggen 3 matjes waar meestal ook een hoop spuug omheen ligt (
) En een klimrek. Is het bij jou beter dan?
Hey markquote:
Ohja, dat kan ook jaquote:Op maandag 22 juli 2019 19:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon op grasvel,d en materiaal meenemen.
[..]
Hey mark
Ja hoor, maar doen vooral kickboksenquote:Op maandag 22 juli 2019 19:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ohja, dat kan ook jaIs het wat?
Dus mocht je slecht tegen de hitte kunnen vooral naar de sauna gaanquote:
Niks voor jou?quote:Op maandag 22 juli 2019 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja hoor, maar doen vooral kickboksen
Oh, gevaarlijk hoorquote:Op maandag 22 juli 2019 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja hoor, maar doen vooral kickboksen
Ja, ooit. Hou er wel van maar vaak weinig tijd.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus mocht je slecht tegen de hitte kunnen vooral naar de sauna gaan
Dikke bescherming die trainerquote:Op maandag 22 juli 2019 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
Flippiee lijkt me wel zo'n pittige met felle stoten en trappen
Ze kan hard slaan ja @Flippieequote:Op maandag 22 juli 2019 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
Flippiee lijkt me wel zo'n pittige met felle stoten en trappen
Was je gokverslaafd dan?quote:Op maandag 22 juli 2019 19:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ben al 2 weken niet naar het casino geweest, de afkickverschijnselen beginnen
Nou verslaafd zou ik het niet noemen lol, ook niet helemaal serieus. Maar normaal ga ik wel paar keer per weekquote:
Paar keer per week, tsja dan mag je je inderdaad wel afvragen waarom je niet op vakantie kanquote:Op maandag 22 juli 2019 19:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nou verslaafd zou ik het niet noemen lol, ook niet helemaal serieus. Maar normaal ga ik wel paar keer per week
Speel niet met veel hoor, valt wel mee eigenlijk.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar keer per week, tsja dan mag je je inderdaad wel afvragen waarom je niet op vakantie kan
Hij is net terug van vakantie. Maar dat mogen we niet bespreken hier.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar keer per week, tsja dan mag je je inderdaad wel afvragen waarom je niet op vakantie kan
Zal eens in jouw smoel ***quote:Op maandag 22 juli 2019 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is net terug van vakantie. Maar dat mogen we niet bespreken hier.
Dat zijn de gratis vakantiesquote:Op maandag 22 juli 2019 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is net terug van vakantie. Maar dat mogen we niet bespreken hier.
Wrm centerparks als je ook lekker in een tent op een camping in zuid frankrijk kan zittenquote:Op maandag 22 juli 2019 19:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Had sowieso van die paar tientjes niet gekund hoor, ja misschien een centerparcs maar dat kan ik nu ook wel
Ja dat is wel beter, iig niet in NL op vakantiequote:Op maandag 22 juli 2019 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wrm centerparks als je ook lekker in een tent op een camping in zuid frankrijk kan zitten
Lekker, waar heen?quote:Op maandag 22 juli 2019 20:03 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga volgend jaar weer verder weg op vakantie.
Nice.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:03 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga volgend jaar weer verder weg op vakantie.
Niceeeeequote:
Noorwegenquote:Op maandag 22 juli 2019 20:04 schreef I. het volgende:
[..]
Nice.Al een land uitgekozen? Of twijfel je nog?
Ik ga over iets minder dan twee weken naar Noorwegen
Naar familie?quote:Op maandag 22 juli 2019 20:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niceeeee
Ik ga misschien toch nog last minute naar Finland boeken
Of Marsquote:
Mij ookquote:Op maandag 22 juli 2019 20:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Noorwegenlijkt me prachtig.
Ik twijfel nog. Ik gok dus Azië maar misschien Europa zelf kan ook
A small Mars for mankind.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of Mars
En dan kan ik nu alvast over legendarische woorden gaan nadenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |