10.000 lager. Valt nog mee. Ik zou ook zeggen dat het een hele nette woning is voor de vraagprijs. Voordeel is dat er een hypotheekrecht is. Inleg komt bijna zeker terug.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:21 schreef impact9 het volgende:
[..]
Het is een mooi huis wat te koop staat, blijkbaar is de huizenmarkt in Barchem helaas niet booming..
Huis staat wel weer opnieuw op Funda voor een (volgens mij) iets lagere prijs
2/3 kwam al uit de innercrowd. Zegt wel iets denk ik. Ik heb een verhoogde inleg gedaan.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:02 schreef Jaco078 het volgende:
Voor de groei staat open met 1e hypotheek. Meer dan 200k in de eerste minuut
Te laat, had inderdaad wel mee willen doen met dit project. Is er een innercrowd link hier op het forum geweest?Je moet lijkt wel de hele dag achter de PC zitten om dit soort mooie projecten mee te nemen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:04 schreef obligataire het volgende:
[..]
2/3 kwam al uit de innercrowd. Zegt wel iets denk ik. Ik heb een verhoogde inleg gedaan.
Edit: vol....
Nee, niet gezien. Misschien hadden de heren hem op hun facebook staan, heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd maar Quepos doet zijn speurwerk dacht ik op die manier.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:57 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Te laat, had inderdaad wel mee willen doen met dit project. Is er een innercrowd link hier op het forum geweest?Je moet lijkt wel de hele dag achter de PC zitten om dit soort mooie projecten mee te nemen.
Nee, link is hier niet gedeeld.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:57 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Te laat, had inderdaad wel mee willen doen met dit project. Is er een innercrowd link hier op het forum geweest?Je moet lijkt wel de hele dag achter de PC zitten om dit soort mooie projecten mee te nemen.
Dit is een laag investeringsbedrag. Het vorige project had ook 4,5% en kwam toch snel vol. Heel ander verhaal dan de projecten van 900.000.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:19 schreef zeeland6 het volgende:
5,5 -> 5,0 -> Het kan nog lager bij GvE 4,5% Noordermeer vastgoed IV, 90% LTV
Een laag bedrag dus deze komt (zonder mij) wel vol verwacht ik.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:19 schreef zeeland6 het volgende:
Ik heb aan het 5,5% project van deze leningnemer meegedaan.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:19 schreef zeeland6 het volgende:
Noordermeer IVquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:19 schreef zeeland6 het volgende:
wel met een echte loggia !quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:37 schreef peterc het volgende:
[..]
Noordermeer IV
https://www.funda.nl/koop(...)537317-irislaan-179/
Uitbetaling FnC (.nl) is bij mij binnen. De verwerking op de site nog niet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:27 schreef obligataire het volgende:
FNC Duitsland heeft de maandbetaling alweer uitgevoerd en de specificatie online staan.
Jammer dat ze dat hier nooit zo stipt lukt.
Bij mij is de maandbetaling ook net binnen. Bedrag valt erg tegen, zeker als je er in mee neemt dat veel achterstallige betalers hadden toegezegd voor de volgende maandbetaling (een deel van) de achterstallige betalingen in te halen. Hoop dat er volgende week toch echt een grote betaling volgt, anders maar eens overwegen bij FNC (nog) minder te investeren. Kom op Collections & Recoveries dames en heren, graag een tandje bijzetten...quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:31 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Uitbetaling FnC (.nl) is bij mij binnen. De verwerking op de site nog niet.
Bij mij zit er een afbetaling bij in ieder geval is het bedrag verrassend hoogquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:37 schreef Crowdfunder99 het volgende:
[..]
Bij mij is de maandbetaling ook net binnen. Bedrag valt erg tegen, zeker als je er in mee neemt dat veel achterstallige betalers hadden toegezegd voor de volgende maandbetaling (een deel van) de achterstallige betalingen in te halen. Hoop dat er volgende week toch echt een grote betaling volgt, anders maar eens overwegen bij FNC (nog) minder te investeren. Kom op Collections & Recoveries dames en heren, graag een tandje bijzetten...
Bij mij hetzelfde verhaal dit gaat niet goed zo. Ik ben benieuwd waaraan het ligt. Misschien de vakantieperiode?quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:37 schreef Crowdfunder99 het volgende:
[..]
Bij mij is de maandbetaling ook net binnen. Bedrag valt erg tegen, zeker als je er in mee neemt dat veel achterstallige betalers hadden toegezegd voor de volgende maandbetaling (een deel van) de achterstallige betalingen in te halen. Hoop dat er volgende week toch echt een grote betaling volgt, anders maar eens overwegen bij FNC (nog) minder te investeren. Kom op Collections & Recoveries dames en heren, graag een tandje bijzetten...
Bedrag is zelfs lager dan vorige maand, ondanks vele toezeggingen de achterstand in te halen. Ik lees in de maandelijkse update ook te vaak en wisselende excuses waarom betalingen niet gedaan zouden zijn. Vaak is dat het signaal voor een verder oplopen van achterstanden en uiteindelijk opzeggen van de lening. Hoop morgen te kunnen zien wie wat betaald heeft en volgende week is dashboard bijgewerkt, dan weten we meer.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:54 schreef pontus-sverige het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde verhaal dit gaat niet goed zo. Ik ben benieuwd waaraan het ligt. Misschien de vakantieperiode?
Wij betalen onze hypotheek ook netjes door in de zomer.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:54 schreef pontus-sverige het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde verhaal dit gaat niet goed zo. Ik ben benieuwd waaraan het ligt. Misschien de vakantieperiode?
Jij hebt vast geen E-ratingquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:27 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Wij betalen onze hypotheek ook netjes door in de zomer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |