Dat laatste is door berichtjes van haar , ingevuld alsof ze een erge ziekte heeft gehad. Misschien had ze toen wel dat abces/cyste in de kaak en was ze bang voor verkeerde uitslag en kreeg ze daar toen de uitslag van? Zou mij niet verbazen dat het daarom ging, beetje zelfde periode ookquote:Op zondag 21 juli 2019 18:24 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Een abces in haar kaak
Ernstig auto ongeluk
Scoliose in haar rug
Overlevende kankerpatiënt
Maar wel gewoon heerlijk op vakantie, en dan nu zo streberig, geloof er niet veel van wat die griet allemaal uitkraamt hoorquote:Op zondag 21 juli 2019 18:24 schreef Mjelleke het volgende:
Ik hoorde Mariska iets zeggen van in februari zat ik thuis.. klinkt mss gek maar Jessie zou best wel eens gelijk kunnen hebben met een burn out
quote:Op zondag 21 juli 2019 18:41 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
nieuwe bijnaam voor naariska kan dus beter zijn Narciska
Als er maar iets Geils vertoond wordt voor TVquote:Op zondag 21 juli 2019 18:43 schreef sylly1 het volgende:
zo te horen moet Frannie verplicht van de febo een hoelahoepwedstrijd houden
quote:Op zondag 21 juli 2019 18:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En niet zo'n beetje ook. Ik zie daar nog wel eens wat gebeuren ...
Hoorde je het ook, ze vond het zelf ook niet leukquote:Op zondag 21 juli 2019 18:43 schreef sylly1 het volgende:
ik niet....quote:Op zondag 21 juli 2019 18:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En niet zo'n beetje ook. Ik zie daar nog wel eens wat gebeuren ...
Jordy zei ook tegen Andrea dat hij niet kan inschatten of Jessie het meent of niet....quote:Op zondag 21 juli 2019 18:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Over gemene sneren....eerst hebben Andrea en Mylene lopen stoken dat Jessie altijd sneert en nu denkt hij dat Jessie constant sneert naar hem
welke reactie?quote:Op zondag 21 juli 2019 18:47 schreef Harrison het volgende:
Jordie vindt de reacties van Gerrit heel erg raar.
Jessie heeft een geheim iets voor Sjellie, Sjellie wult weten wat, en blijft mmaar aan hem trekkenquote:Op zondag 21 juli 2019 18:47 schreef lorrie03 het volgende:
wat zeiden shel en jessie dan tegen elkaar?
Waarom niet, zij is aan het teasen, ik ken dat. Hij is de stabiele factor, maar zo stabiel is ie ook weer niet.....quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 18:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Jessie heeft een geheim iets voor Sjellie, Sjellie wult weten wat, en blijft mmaar aan hem trekken
zij wult zeker, hij ook wel, maar dan maar een keertje, want hij moet haar verders nietquote:Op zondag 21 juli 2019 18:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Waarom niet, zij is aan het teasen, ik ken dat. Hij is de stabiele factor, maar zo stabiel is ie ook weer niet.....
Is ook raar, zeg dan niets of zeg wat er is, maar zo halfbakken hou ik ook niet van.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Jessie heeft een geheim iets voor Sjellie, Sjellie wult weten wat, en blijft mmaar aan hem trekken
al heeft jessie weleens gezegt dat hij 1 dolle nacht met shelley wil....tegen gerrit...toen het uit was....jessie en shelley denken beide om hun reputatie...quote:Op zondag 21 juli 2019 18:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Waarom niet, zij is aan het teasen, ik ken dat. Hij is de stabiele factor, maar zo stabiel is ie ook weer niet.....
Dat zou een stunt zijn, een gym kan niet maar die store van zijn neukertje kan er dan wel weer komen?quote:Op zondag 21 juli 2019 18:49 schreef lorrie03 het volgende:
[..]thanx, waarschijnlijk die uitbreiding van de panterstore, zodat zij haar eigen kapgedeelte krijgt, maar we gaan het zien
Nehh Braampie, ik weet wat ik zie en jij ook en je weet wat ze zeggen over meisjes plagenquote:Op zondag 21 juli 2019 18:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zij wult zeker, hij ook wel, maar dan maar een keertje, want hij moet haar verders niet
ja en daar komen dan ook shelly's kapsalon en frannies nails, store wordt 2x zo groot als geplandquote:Op zondag 21 juli 2019 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou een stunt zijn, een gym kan niet maar die store van zijn neukertje kan er dan wel weer komen?
das ook weer waarquote:Op zondag 21 juli 2019 18:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nehh Braampie, ik weet wat ik zie en jij ook en je weet wat ze zeggen over meisjes plagen
DisLexie moet éérst haar "certificaat" halen, en dat lukt nooit daar...quote:Op zondag 21 juli 2019 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou een stunt zijn, een gym kan niet maar die store van zijn neukertje kan er dan wel weer komen?
Och, nee toch.....arme bewoners, hier valt toch niet tegen te strijden.....quote:Op zondag 21 juli 2019 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lexie heeft dus hulp nodig!quote:Op zondag 21 juli 2019 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
DisLexie moet éérst haar "certificaat" halen, en dat lukt nooit daar...
1- omdat ze niet leren kan
2 omdat ze niet lezen kan
3 omdat ze niets onthouden kan
4 omdat ze alles ouder dan 5 sec weer vergeet
Ger en Fran,quote:
Volgens mij hebben ze niet in een ruimte samen gedouchtquote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze niet in een ruimte samen gedoucht
Ik zag ze toen ze klaar waren met douchen
ok als ze wel samen gedouched zouden hebben zouden zowel adrie als shelly gaan flippen denk ikquote:Op zondag 21 juli 2019 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze niet in een ruimte samen gedoucht
Ik zag ze toen ze klaar waren met douchen
Hissie wilde al een lessenaartje bestellen en een schoolbord om DisLexie te helpenquote:Op zondag 21 juli 2019 18:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Lexie heeft dus hulp nodig!
Ze heeft iemand nodig die haar alles vertelt, laat zien en voordoet.
Lex bereikt niets met stampen, dat lukt niet bij iedereen.
Wel? Ik heb het niet gezien, zag ze beide in de douche ruimte Ger in onderbroek en Franny in badjas zonder onderbroekquote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 18:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Weer zo'n domme actie van die zogenaamde docent Hiske...een lessenaartje helpt echt...quote:Op zondag 21 juli 2019 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hissie wilde al een lessenaartje bestellen en een schoolbord om DisLexie te helpen
Ook weer zo'n No-Go Showtje gebleken
Lexie krijgt straks "geheel onverwacht'' vast wel ineens haar certificaat, net als Jessie kreeg voor zijn LaserShow
Zou mooi zijn als een externe dat met haar zou komen doenquote:Op zondag 21 juli 2019 18:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Vriendje van de wijn is op vakantie las ik dus het wordt wachten op de wijn.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:59 schreef Maria. het volgende:
zijn die 20 wijnkistjes al gemaakt?.....want anders krijgt naartje klachten.......
Lexie moet lekker op haar grote smoel vallen...quote:Op zondag 21 juli 2019 19:02 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Weer zo'n domme actie van die zogenaamde docent Hiske...een lessenaartje helpt echt...![]()
Bij mensen zoals Lexie moet je het vertellen en laten zien, daarna moet je aan Lexie vragen of zij kan uitleggen wat je zojuist hebt verteld en laten zien. Dan leert ze het goed.
ja top geregelt....verkopen...geld vangen....en je klant laten wachten......quote:Op zondag 21 juli 2019 19:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vriendje van de wijn is op vakantie las ik dus het wordt wachten op de wijn.
Ik gun het Lexie wel.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:02 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als een externe dat met haar zou komen doen
Gezellig....quote:Op zondag 21 juli 2019 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lexie moet lekker op haar grote smoel vallen...
Is die wel op vakantie, zal hij niet zoiets hebben van, mijn etiket eraf en je eigen erop, je krijgt niet meer. Dat zou leuk zijn tochquote:Op zondag 21 juli 2019 19:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vriendje van de wijn is op vakantie las ik dus het wordt wachten op de wijn.
quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:03 schreef BloesBloes het volgende:
Daar gaat ze en zoveel gratie heb ik nooit gezien![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat het niets direct met Hiske te maken had. Hij kende om een of andere reden dat nummer. Uitgaansleven op vakantieoorden. Je weet.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar Hissie is een foeilelijk wijf.. Maikol had idd best wel humor dan
ach....de pionier van onze tijd....ach gossie.......geef haar een survival jack.....quote:Op zondag 21 juli 2019 19:05 schreef Dotteke het volgende:
Maris gaat zo ff naar de dokter, het is niet goed. Had ik toen ook zegt Maris tegen His
Hissie "Pretty Belinda" noemen is geen grapquote:Op zondag 21 juli 2019 19:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat het niets direct met Hiske te maken had. Hij kende om een of andere reden dat nummer. Uitgaansleven op vakantieoorden. Je weet.
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:03 schreef BloesBloes het volgende:
Daar gaat ze en zoveel gratie heb ik nooit gezien![]()
[ afbeelding ]
Oh ja?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Merel heeft gelijk, de meesten daar hebben er niets te zoeken
tis dat die Jordi er zich nu mee bemoeit, maar ik vond Gerrit het goed doenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:02 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als een externe dat met haar zou komen doen
Mariska is een hypochonder. Kan niet anders ze is een beetje duizelig vanmiddag en het eindigd op de huisartsenpost. Raar dat de zorg onbetaalbaar wordt met dit soort lui.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:06 schreef Bestweldonker het volgende:
Maris gaat zo naar de dokter om iets wat ze toen ook had...de huisartsenpost, om half 9.
Maris is bang dat ze neerstort de hele tijd.
ze moet eens vertellen dat jessie dat ook zegt ipv alleen andrea noemenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:08 schreef FOKoffieleut het volgende:
his tegen maris; mensen hier krijgen er geen vat op, dat je je overwerkt
gelul man zegt maris
ik denk deze...boat house down by the river....dame met lang rood haar....quote:Op zondag 21 juli 2019 19:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat het niets direct met Hiske te maken had. Hij kende om een of andere reden dat nummer. Uitgaansleven op vakantieoorden. Je weet.
Is ook logisch toch, ze zegt niks.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:08 schreef Dotteke het volgende:
His zegt dat mensen zeggen dat ze het wel hebben zien aan komen
Gelul, zegt Maris kan je zien ze weten de helft niet
Ze heeft geen rood haar, ze heeft blond haar.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:09 schreef Maria. het volgende:
[..]
ik denk deze...boat house down by the river....dame met lang rood haar....
Heeft ze echt scoliose?quote:Op zondag 21 juli 2019 18:24 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Een abces in haar kaak
Ernstig auto ongeluk
Scoliose in haar rug
Overlevende kankerpatiënt
dan had ik dat niet verwacht. en dan?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:10 schreef Flow3r het volgende:
Wat nou als er echt iets vreselijk mis is met Mariska ?
En dan in deze uitvoering.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:09 schreef Maria. het volgende:
[..]
ik denk deze...boat house down by the river....dame met lang rood haar....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:11 schreef Flow3r het volgende:
Haar ogen doen af en to erg raar, hoop niet dat ze een hersentumor or bloeding heeft of zoiets engs
Dat hebben ze er hier van gemaakt, heb het haar niet horen zeggenquote:
Dan gaan wij hier in de cos met z'n allen diep door het stof, maar vooralsnog geloof ik Maris van geen meter.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:10 schreef Flow3r het volgende:
maris = jessie....hypochonder...quote:Op zondag 21 juli 2019 19:09 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Mariska is een hypochonder. Kan niet anders ze is een beetje duizelig vanmiddag en het eindigd op de huisartsenpost. Raar dat de zorg onbetaalbaar wordt met dit soort lui.
Juist, maar heilige Jessie dat zou ze niet aankunnen......hoop echt dat ze eruit gaat. Ze is sfeerbepalend en dat zegt ook Hiske.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:09 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze moet eens vertellen dat jessie dat ook zegt ipv alleen andrea noemen
Ze hebben niet samen gedoucht maar naast elkaar met de nodige vunzige praat, shelly kwam haar kapperspullen halen uit het douche hok en hoorde het e.aquote:Op zondag 21 juli 2019 18:58 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar daar komt ze vast wel achter
Dan heeft de casting hun werk niet goed gedaan . Had ze nooit in Utopia moeten komen.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:10 schreef Flow3r het volgende:
Nou misschien komt haar gedrag daar vandaan?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:11 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dan had ik dat niet verwacht. en dan?
en dan op de achtergrond: i'm a survivor, i'm gonna make it....quote:Op zondag 21 juli 2019 19:11 schreef Dotteke het volgende:
ff roken voor ze neer stort
[ afbeelding ]
BS, casting zoekt de grootste sukkels uit met potentie weer snel op te rotten , dat heeft "een Merel" heel goed doorquote:Op zondag 21 juli 2019 19:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Oh ja?
Als je door de selectie en casting heen komt, heb je daar volgens mij wel degelijk iets te zoeken.
En dat Merel daar anders over denkt, dat mag zij vinden.![]()
Merel had met precies dezelfde selectie te maken.
survivor....quote:Op zondag 21 juli 2019 19:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
goed nummer op de achtergrond bij een zieke maris
Vooral roken is goed voor die duizeligheidquote:Op zondag 21 juli 2019 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
O echt, heb ik niet meegekregen, maar dat verklaard wel die kromme rugquote:
Ja, dat was mooi hequote:Op zondag 21 juli 2019 19:12 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
en dan op de achtergrond: i'm a survivor, i'm gonna make it....
Ze heeft dit vaker meegemaakt zegt ze......zou bij hoofdpijn en duizeligheid ook niet aan mijn kaak denken.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:11 schreef Flow3r het volgende:
Haar ogen doen af en to erg raar, hoop niet dat ze een hersentumor or bloeding heeft of zoiets engs
Merel mag zich wel zorgen gaan maken, dat de programmamakers vinden dat zij ook tot 1 van die grote sukkels behoort.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BS, casting zoekt de grootste sukkels uit met potentie weer snel op te rotten , dat heeft "een Merel" heel goed door
PH waarde nadert 0, de wetenschap beraadt zich op een nieuwe schaal om maris in te passenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft ze volgens mij een keer verteld, zo tussen neus en lippen door, toen ze aan het opscheppen was over haar werklust en gedrevenheid.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:24 schreef Mjelleke het volgende:
Ik hoorde Mariska iets zeggen van in februari zat ik thuis.. klinkt mss gek maar Jessie zou best wel eens gelijk kunnen hebben met een burn out
klopt....!! ik ook niet...quote:Op zondag 21 juli 2019 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hebben ze er hier van gemaakt, heb het haar niet horen zeggen
nou dat dan weer wel, allemaal connected, voorhoofdsholte en bijholtes enzoquote:Op zondag 21 juli 2019 19:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft dit vaker meegemaakt zegt ze......zou bij hoofdpijn en duizeligheid ook niet aan mijn kaak denken.
Zodra ze ingehaald word door een groter etterbak jaquote:Op zondag 21 juli 2019 19:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Merel mag zich wel zorgen gaan maken, dat de programmamakers vinden dat zij ook tot 1 van die grote sukkels behoort.
Nu je het zegt, valt het kwartje bij mij, daar gaat de hele act omquote:Op zondag 21 juli 2019 19:11 schreef Angelique61 het volgende:
Zo probeert ze alles naar de zin te krijgen, dit gaat om het huisje niemand die het haar gaat weigeren straks
Oké dus toch nog kans op een nieuwe Shell uitbarstingquote:Op zondag 21 juli 2019 19:12 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ze hebben niet samen gedoucht maar naast elkaar met de nodige vunzige praat, shelly kwam haar kapperspullen halen uit het douche hok en hoorde het e.a
Een cyste kan een ontsteking zijn. Dat is dan te zien in je bloed, dan noemen ze het een abcesquote:Op zondag 21 juli 2019 19:14 schreef Dotteke het volgende:
Thuis werkt ze veel erg
O ze denkt aan een cyste
Haar bloed was al niet goed zegt ze
Nooit gehoord dat van een cyste je bloed niet goed is
Dat is wel heel opvallend....inderdaad eerst komt ze haast niet uit haar woorden van narigheid en twee tellen later ga ff roken dit is mijn leve niet die van hun krachtig.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:12 schreef Maria44 het volgende:
Uit je nest komen, janken, het gaat niet goed, mond open, zielig praten.
Dan twee tellen later heel opgewekt, ik ga even sigaretje roken, en daarna even liggen want ik moet weg om tien over acht.
Ja, het gaat niet goed in.haar hoofd.
Ze verzint alles ter plekkequote:Op zondag 21 juli 2019 19:14 schreef Dotteke het volgende:
Thuis werkt ze veel erg
O ze denkt aan een cyste
O, ik weet niet anders dan dat een cyste een blaasje gevuld met vocht is.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Een cyste kan een ontsteking zijn. Dat is dan te zien in je bloed
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Merel mag zich wel zorgen gaan maken, dat de programmamakers vinden dat zij ook tot 1 van die grote sukkels behoort.
Het grootste en domste crapuul van Nederland zit in Utopia, en Merel zit erbij!quote:Op zondag 21 juli 2019 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zodra ze ingehaald word door een groter etterbak ja
Achjee, heeft ze al terminale kanker inmiddels? Dat zou een mooi script zijn , die hadden ze nog niet eerder, nou ja SeeS uit 1 maar die telt niet mee nuquote:Op zondag 21 juli 2019 19:15 schreef Dotteke het volgende:
Een Cyste is toch niets ernstigs, zijn zoveel mensen die cystes hebben
Ik ben geen aansteller zegt Maris tegen Jessie
ik ook niet...quote:Op zondag 21 juli 2019 19:14 schreef Dotteke het volgende:
Thuis werkt ze veel erg
O ze denkt aan een cyste
Ik geloof meer na al die uitspraken van haar dat ze een verkeerde houding heeft.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, heb ik niet meegekregen, maar dat verklaard wel die kromme rug
Dat klopt ook maar er kan wat ik ooit begrepen heb ook ontstekings troep in komen.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ik weet niet anders dan dat een cyste een blaasje gevuld met vocht is.
Weer wat geleerd dus
Ze neemt nooit iemand mee, deelt niks want ze kan alles wel alleenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:17 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat er niet iemand met haar mee mag, ze kan er straks van alles van maken
Ach dat is al de tweede keer sneu voor haarquote:
Maar las ook dat ze dan intens soort van therapie kan krijgen wat het verlicht of vertraagd maar dat doet ze zeker ook niet.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, heb ik niet meegekregen, maar dat verklaard wel die kromme rug
quote:Op zondag 21 juli 2019 18:59 schreef Laysa het volgende:
Ze hebben apart gedoucht, maar zo komen er dus weer leugens en onwaarheden.
quote:
naartje haalt alles uit de kast....ze zal en moet haar bed in het huisje !!!!!quote:Op zondag 21 juli 2019 19:17 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat er niet iemand met haar mee mag, ze kan er straks van alles van maken
Veel later zei Maris dat ze scoliose had.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik geloof meer na al die uitspraken van haar dat ze een verkeerde houding heeft.
Ze was net binnen gekomen, toen zei Lexy ook we gaan aan je werken, je hebt staat niet goed, toen zei Maris ja heb een hele verkeerde houding>
Dan zeg je meteen dat je iets aan je rug hebt of niet dan?
Echt waar dat mens spoort niet.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:14 schreef Dotteke het volgende:
Thuis werkt ze veel erg
O ze denkt aan een cyste
Aandacht en excuus voor het op haar nest liggen overdag .quote:Op zondag 21 juli 2019 19:17 schreef Flow3r het volgende:
Naja, ze jankt niet voor niks, ik geloof wel dat er iets mis is
Ik ga maar ff op de vingers zitten maar mompel wel fftjes wat een wijfquote:Op zondag 21 juli 2019 19:15 schreef Dotteke het volgende:
Een Cyste is toch niets ernstigs, zijn zoveel mensen die cystes hebben
Ik ben geen aansteller zegt Maris tegen Jessie
Klopt, dit daar ze normaliter geen reet uitvoert.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:37 schreef JcQ10 het volgende:
Heb eigenlijk wel respect voor Hiske. Vanochtend dat ding in elkaar zetten en ze heeft de hele middag achter elkaar staan koken.
Ja, dat is waar, maar bij Maris weet je niet of het waar of niet waar is wat ze zegtquote:Op zondag 21 juli 2019 19:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik geloof meer na al die uitspraken van haar dat ze een verkeerde houding heeft.
Ze was net binnen gekomen, toen zei Lexy ook we gaan aan je werken, je hebt staat niet goed, toen zei Maris ja heb een hele verkeerde houding>
Dan zeg je meteen dat je iets aan je rug hebt of niet dan?
Ze is toch een overlevende van kanker?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:19 schreef Flow3r het volgende:
Zegt ze het weer : ze heeft echt nooit wat![]()
Mens lieg toch niet zo
Ja, maar dat telt vast niet. Alleen andere ziektes/dingetjes waardoor je niet kan werken.quote:
Waarom nou niet gewoon je mond houden phataloog.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:13 schreef Flow3r het volgende:
Nu zegt Maris : ik heb nooit, echt nooit wat
Ze hep wel wat, ze hep de greep verloren over wat ze dacht in haar greep te hebben , jammer maar ze moet ook achteraansluiten net als alle Nieuwenquote:
Ja maar die eerste keer dus niet en zei ze zelf heb gewoon verkeerde houding, dat mens hangt van leugens in haar vel vastquote:Op zondag 21 juli 2019 19:18 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Veel later zei Maris dat ze scoliose had.
Nee, daar komt dat gedrag dan niet vandaan. Als je ziek bent ga je niet zo op anderen afgeven, tenzij dat al in je grondhouding zit. Als je je echt beroerd voelt heb je wel wat anders aan je hoofdquote:Op zondag 21 juli 2019 19:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou misschien komt haar gedrag daar vandaan?
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar bij Maris weet je niet of het waar of niet waar is wat ze zegt
Hoezo? SeeS was toch Wereld TV?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:22 schreef BloesBloes het volgende:
Ik hoop dat ze zich aanstelt, het moet wel leuk blijven ...
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:22 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie beledigt dat maris niets tegen hem gezegd heeft, hij vraagt NB iedere dag aan haar hoe het is.
Dat pathologen was verworden tot een woord om te gaan ouwehoeren of roddelen, een bespreking houden en niet direct een link met de letterlijke betekenis hiervan.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heerlijk......dacht ook gelijk aan Joa....en zo duidelijk beschreven.![]()
Naja, mocht het allemaal leugens zijn , van kanker to cyste, dan hoop ik dat ze ontmaskerd wordt, kan alleen maar goed voor haar verdere leven zijnquote:Op zondag 21 juli 2019 19:22 schreef BloesBloes het volgende:
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:23 schreef Maria. het volgende:
[..]![]()
.....ja...als je jessie ben...dan raakt je dat....
Ja, dat zit in je holtes.....en bij kiespijn waarna je dan hoofdpijn krijgt ook. Maar niet als je totaal niks aan je kaak voelt dus dan moet je echt er ervaring mee hebben.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou dat dan weer wel, allemaal connected, voorhoofdsholte en bijholtes enzo
dat moet kunnenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:23 schreef DKUp het volgende:
Milani ziet er extreem geil uit.
Ik moest het even kwijt.
Dat is nooit bevestigd hé, alleen in berichtjes van haar gemeld dat de uitslag goed was en zo, als wij zien wat ze hier allemaal zegt.....quote:Op zondag 21 juli 2019 19:20 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ze is toch een overlevende van kanker?
Hoezo nooit wat hebben?
Mooi mooi, rest de vraag, wie wordt de Lucky basterd vannacht....quote:Op zondag 21 juli 2019 19:23 schreef DKUp het volgende:
Ik moest het even kwijt.
Jordy heeft gestreamd.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:40 schreef MariaElena2018 het volgende:
Andrea is in haar hun, ze kan lekker stoken en Jordi is het perfecte slachtoffer
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:22 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Nee, daar komt dat gedrag dan niet vandaan. Als je ziek bent ga je niet zo op anderen afgeven, tenzij dat al in je grondhouding zit. Als je je echt beroerd voelt heb je wel wat anders aan je hoofd
het zal mij een bal jeuken het is een vreselijk wijf weg er mee.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:11 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dan gaan wij hier in de cos met z'n allen diep door het stof, maar vooralsnog geloof ik Maris van geen meter.
zou die uitslag niet te maken hebben gehad met het verwijderen van de cyste, dat alles eruit was gehaald?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat is nooit bevestigd hé, alleen in berichtjes van haar gemeld dat de uitslag goed was en zo, als wij zien wat ze hier allemaal zegt.....Misschien ook tegen GJ zo dingen zeggen en hij vierde toen het schoon zijn van Maris
gratis advies:....ik zou een Milanie kalender bestellen.....quote:Op zondag 21 juli 2019 19:23 schreef DKUp het volgende:
Ik moest het even kwijt.
Ik geloof wel dat ze GJ nooit meegenomen heeft naar de dokterquote:Op zondag 21 juli 2019 19:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat is nooit bevestigd hé, alleen in berichtjes van haar gemeld dat de uitslag goed was en zo, als wij zien wat ze hier allemaal zegt.....Misschien ook tegen GJ zo dingen zeggen en hij vierde toen het schoon zijn van Maris
dat dus, vervelende nare mensen kunnen ook ziek wordenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:25 schreef goldback het volgende:
[..]
het zal mij een bal jeuken het is een vreselijk wijf weg er mee.
Nou dat haalde ik dus net ook aan, dat was in dezelfde periode begin dit jaarquote:Op zondag 21 juli 2019 19:25 schreef sylly1 het volgende:
[..]
zou die uitslag niet te maken hebben gehad met het verwijderen van de cyste, dat alles eruit was gehaald?
"Schoon zijn", wordt toch echt wel in verband gebracht met kanker.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Bij Jessie vraag ik mij altijd af hoe hij iets bedoelt, dus raar is het niet. Er zit meestal wat achter.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:41 schreef Mumbojumbo het volgende:
Jahoor, Jordy begint ook paranoia te worden. Stookie Dree en Leen hebben hun stook zaadje perfect geplant.
Zelfs nu tegen ikbal, denk maar niet dat het oprecht is (de vraag hoe was je dag)
Als zij echt spot met die dingen dan hoort ze niet thuis in Utopia. Maar ze zal niet de eerste mens zijn met zo'n dikke duim. Dan hoop ik dat die bewoners haar flink terug pakkenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze GJ nooit meegenomen heeft naar de dokter
mss had ze net gedouched?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:26 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
"Schoon zijn", wordt toch echt wel in verband gebracht met kanker.
Ik ken geen andere ziektes waarbij men dat ook gebruikt...ben ik dom?
Juist, en dan kunnen we weer lekker doormekkeren......quote:Op zondag 21 juli 2019 19:22 schreef BloesBloes het volgende:
Nee maar het is Mariska de hypochonder .quote:Op zondag 21 juli 2019 19:26 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
nee, kloptquote:Op zondag 21 juli 2019 19:26 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ja maar weet jij veel hoe zij dit naar GJ bracht?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:26 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
ze heeft wel verteld dat ze bij dat ongeluk haar borst op meerdere plekken gebroken had,misschien dat ze daarom met de bovenkant zo gebogen loopt.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hebben ze er hier van gemaakt, heb het haar niet horen zeggen
kijk nog over naar dat schoon bericht.....er staat bij.....#kutkankerquote:Op zondag 21 juli 2019 19:26 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik wel, maar ik hoop dat ze nu niet echt wat heeft.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Naja, mocht het allemaal leugens zijn , van kanker to cyste, dan hoop ik dat ze ontmaskerd wordt, kan alleen maar goed voor haar verdere leven zijn
Ik vraag het mij af. Ze wil gewoon de aandacht op zichzelf en ze weet dat ze het goed kan.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:43 schreef sylly1 het volgende:
kloptquote:Op zondag 21 juli 2019 19:28 schreef Maria. het volgende:
[..]
kijk nog over naar dat schoon bericht.....er staat bij.....#kutkanker
duidelijker kan dus niet...
Nee hoor je bent niet dom, ik kreeg dit in April te horen dat ik na 5 jaar eindelijk schoon wasquote:Op zondag 21 juli 2019 19:26 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
net als jessie.....quote:Op zondag 21 juli 2019 19:27 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Nee maar het is Mariska de hypochonder .
Ja maar omdat ze zoveel lult, kan het ook zijn dat ze dat aan gertjan heeft verteld, wil niet zeggen dat het ook waar is, niemand kan het checken bij haar dokterquote:Op zondag 21 juli 2019 19:28 schreef Maria. het volgende:
[..]
wat ik wel snap is dat je er een beetje een hypochonder van kan wordenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:28 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik wel, maar ik hoop dat ze nu niet echt wat heeft.
Dat klopt maar ze zegt net dat ze nooit wat ziek is.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:28 schreef Maria. het volgende:
[..]
Ja, maar daarvoor had ik er nooit van gehoord en bij Mariska dacht ik gelijk weer voor het eerst van die is ff aan het pathologen.....quote:Op zondag 21 juli 2019 19:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat pathologen was verworden tot een woord om te gaan ouwehoeren of roddelen, een bespreking houden en niet direct een link met de letterlijke betekenis hiervan.
Hij zei weleens 'die waren aan het pathologen. Of... kom gaan we even pathologen.
Topquote:Op zondag 21 juli 2019 19:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee hoor je bent niet dom, ik kreeg dit in April te horen dat ik na 5 jaar eindelijk schoon was![]()
Ja maar kan ook een uitroep zijn, het druk maken erover, kutwijf , kutziekte, kut weet ik veel nemen sommige snel in de mond.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:28 schreef Maria. het volgende:
[..]
https://www.contactmetuto(...)oning-van-de-straat/quote:Op zondag 21 juli 2019 19:28 schreef DKUp het volgende:
Gerrie die nooit wat voor een ander doet helpt Ikkie Ikkie alles is voor Ikkie met een blog plaatsen, de egoïst
Kijk, dat is pas goed nieuws!quote:Op zondag 21 juli 2019 19:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee hoor je bent niet dom, ik kreeg dit in April te horen dat ik na 5 jaar eindelijk schoon was![]()
ben bang dat Maris ziek zijn een teken van zwakte vindtquote:Op zondag 21 juli 2019 19:29 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat klopt maar ze zegt net dat ze nooit wat ziek is.
tonen van zwakte......zo is ze niet opgevoed...quote:Op zondag 21 juli 2019 19:29 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:29 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:30 schreef lorrie03 het volgende:
ik heb maar zo het vermoeden dat narciska vannacht in het witte huisje slaapt
Alleen, precies wat ze altijd wilde ,, het kost een ziektetje of 1, 2 maar de resultaten tellen in de zakenwereld...quote:Op zondag 21 juli 2019 19:30 schreef lorrie03 het volgende:
Ja hij is ook in paniek van een schaafwondquote:
Ja haar zinnen erop gezet. Net als Jens zo snel mogelijk wegwerken omdat hij haar vanaf het begin meteen door heeft. Ze weet dat ze niet tegen hem opkan, dan maar flink zwart maken in de hoop hem snel te lozenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:30 schreef lorrie03 het volgende:
Gerrit wil laten zien dat er niet met hem te spotten valt. Hij is bang en wil alvast zijn nagels laten zien. Kan hij scoren bij Jessie en Merel. Merel is ook een beetje op haar qui vive wat Jordy betreft.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:47 schreef Harrison het volgende:
Jordie vindt de reacties van Gerrit heel erg raar.
Hoop eigenlijk dat er een mede Utopiaan meegaatquote:Op zondag 21 juli 2019 19:32 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]![]()
Dat denk ik dus ook!
Met een heel verhaal, dat ze heel veel nachtrust moet hebben en vervolgens gaat iedereen wijken.
Preciesquote:Op zondag 21 juli 2019 19:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Juist, en dan kunnen we weer lekker doormekkeren......
Ze mag aan het Hek komen skreewe Ik Haw Fan Je, een act die al een tijdje niet geweest isquote:Op zondag 21 juli 2019 19:32 schreef DKUp het volgende:
Dreetje lekker tegen de kont van Dil kletsen.
Zal Gaytjuh Keesje dat wel trekken?
Ja mee eens, als je zo ziek bent geweest is dat toch het eerste wat je vertelt ? Waarom geheim houden?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar kan ook een uitroep zijn, het druk maken erover, kutwijf , kutziekte, kut weet ik veel nemen sommige snel in de mond.
Blijf erbij wat ik meteen al zei, als zij zo ziek was, hoe in hemelsnaam kan ze dan nu dit gedrag hebben naar andere mensen? Ik rijm dat niet met elkaar
nou....das 300%....maar iedereen daar weet dat ze faked...of denkt het....quote:Op zondag 21 juli 2019 19:30 schreef lorrie03 het volgende:
Stond toch ook een bij hem met #rot kankerquote:Op zondag 21 juli 2019 19:26 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Misschien wel maa het komt haar nu goed uit zielig doen wie weet mag ze haar plekje in het huisje houden.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ben bang dat Maris ziek zijn een teken van zwakte vindt
Ja en niet zo haatdragend in het leven staanquote:Op zondag 21 juli 2019 19:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja mee eens, als je zo ziek bent geweest is dat toch het eerste wat je verteld ? Waarom geheim houden?
en liep 1 week met zijn ziekenhuis bandje rond....quote:Op zondag 21 juli 2019 19:32 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ja hij is ook in paniek van een schaafwond. Moest wel lachen toenijp een prik kreeg hij kon wel janken . Gelukkig kreeg hij een pleister die iedereen goed kon zien .
ze gaat geen sympathie met ziekte kweken, is denk ik haar idee, dat is zwakquote:Op zondag 21 juli 2019 19:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja mee eens, als je zo ziek bent geweest is dat toch het eerste wat je verteld ? Waarom geheim houden?
Het kan zoveel zijn, een ontsteking aan het evenwichtsorgaan, ( heb ik momenteel, geen pretje)quote:Op zondag 21 juli 2019 19:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Mariska kan ook vocht te kort komen daar wordt je ook duizelig van, je ziet haar
de hele dag alleen maar met koffie lopen en we weten van koffie dat dit vochtafdrijvend is.
das haar insteek.....niks ander...quote:Op zondag 21 juli 2019 19:34 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Misschien wel maa het komt haar nu goed uit zielig doen wie weet mag ze haar plekje in het huisje houden.
Ze hep nooit wat en nu wel.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:35 schreef FOKoffieleut het volgende:
maar goed onze marketing maris miste lexies presentatie en nu die van shel
Ja na zijn rolstoel showtjequote:Op zondag 21 juli 2019 19:35 schreef Maria. het volgende:
[..]
en liep 1 week met zijn ziekenhuis bandje rond....
Kost maar 60 euro.quote:
sneuquote:Op zondag 21 juli 2019 19:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze gaat geen sympathie met ziekte kweken, is denk ik haar idee, dat is zwak
of gewoon aanstelleritus/aandachthoerderijquote:Op zondag 21 juli 2019 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan zoveel zijn, een ontsteking aan het evenwichtsorgaan, ( heb ik momenteel, geen pretje)
Of oververmoeid
Haar borstkas zeker want heb dacht ik geen botten in mijn borst zitten.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:28 schreef krabje het volgende:
[..]
ze heeft wel verteld dat ze bij dat ongeluk haar borst op meerdere plekken gebroken had,misschien dat ze daarom met de bovenkant zo gebogen loopt.
Andrea en shelly zouden zussen kunnen zijn of nichtjes.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Het Survaaivor Sjek Promo, Weer dat debiele smoelwerk opzetten
Sjel moet echt iets meer acteerlesjes hebben
[ afbeelding ]
ik dacht juist wat leuk, is het andreaquote:Op zondag 21 juli 2019 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Het Survaaivor Sjek Promo, Weer dat debiele smoelwerk opzetten
Sjel moet echt iets meer acteerlesjes hebben
[ afbeelding ]
tis gewoon een drammer....ikbal zijn zooi tiefde ze er gewoon uit.....dus nu... moest het even anders.....het doel heiligt de middelen....das maris...quote:Op zondag 21 juli 2019 19:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of gewoon aanstelleritus/aandachthoerderij
Zo die vent is gek, had 1,5 miljoen uit een erfenis en is gaan gokken. Hoe gek ben je danquote:Op zondag 21 juli 2019 19:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
https://www.contactmetuto(...)oning-van-de-straat/
Ze werd ook in de zeik genomen Karel.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hissie "Pretty Belinda" noemen is geen grap
Alles met een kleurtje en krullenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:40 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Andrea en shelly zouden zussen kunnen zijn of nichtjes.
Gelukkig...quote:Op zondag 21 juli 2019 19:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze werd ook in de zeik genomen Karel.
Dat is zo maar bij die twee is het wel eens verwarrend op de streams als ze niet praten.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alles met een kleurtje en krullen
Nou ben benieuwd hoeveel ze gaat verkopen van die spuuglelijke jasjesquote:
HOOP dat ze tijdens haar doktersbezoek de reacties op haar gaat lezenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:41 schreef Hznootje het volgende:
Op de Uto krant wordt Narciska ook behoorlijk afgebrand..Dit gaat ze niet meer rechttrekken
Ik denk dat ze dan niet meer terugkomt..quote:Op zondag 21 juli 2019 19:42 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
HOOP dat ze tijdens haar doktersbezoek de reacties op haar gaat lezen
heel veel ...ze wordt 1 van de grootverdieners...quote:Op zondag 21 juli 2019 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd hoeveel ze gaat verkopen van die spuuglelijke jasjes
Ja en dat er iemand met haar meegaat zodat ze geen misbruik van haar doktersbezoek kan maken.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:42 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
HOOP dat ze tijdens haar doktersbezoek de reacties op haar gaat lezen
_O vast welquote:Op zondag 21 juli 2019 19:43 schreef Maria. het volgende:
[..]
heel veel ...ze wordt 1 van de grootverdieners...
Jordie ziet haar een beetje zoals de meeste haar hier ook zien.quote:
Ja ze had niet goed geslapen was vroeg wakker .quote:Op zondag 21 juli 2019 19:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja en dat er iemand met haar meegaat zodat ze geen misbruik van haar doktersbezoek kan maken.
Vannacht tot 5 uur lag madam nog heerlijk te slapen, (daarna ik ook) geen idee of ze weer heeft lopen zeiken dat ze niet goed heeft geslapen?
jens ook niet?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:45 schreef Bramenstruik het volgende:
Inbusele kleuter wordt depressief, niemand wil hoelulhoepen
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |