Vooral ditquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:41 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat de mensen met Matthews beloond worden.
Slechts 14 plekken gezakt naar 75 in het AK. Ik ben al minder boos.quote:
Ik ben 2 plekken gestegenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Slechts 14 plekken gezakt naar 75 in het AK. Ik ben al minder boos.
Eens.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:41 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat de mensen met Matthews beloond worden.
Ik wacht geduldig op RRquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:08 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen wordt de moeilijkste dag en dus vrij cruciaal. De andere dagen verwacht ik behoorlijk gelijke teams.
Mwah op de andere 3 dagen kun je ook genoeg verliezen op mensen met vluchters als het peloton een snipperdag neemt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:08 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen wordt de moeilijkste dag en dus vrij cruciaal. De andere dagen verwacht ik behoorlijk gelijke teams.
Simon of Sebas?quote:
Ik De Gendt voor Fraile.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:41 schreef Ambrosius het volgende:
In de laatste seconden De Gendt voor Matthews gedaan.
Ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop