oh..thuis aan het werk ?quote:Op zondag 21 juli 2019 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik doe nu geen belastingaangifte
hypotheek loopt af volgend jaar...heb er geen kloten verstand van...maar de rente is nu zo laag ..graantje meepikken natuurlijk blijft nederlanderquote:
Ja zou afsluiten, historisch laag nu de rentequote:Op zondag 21 juli 2019 16:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
hypotheek loopt af volgend jaar...heb er geen kloten verstand van...maar de rente is nu zo laag ..graantje meepikken natuurlijk blijft nederlander
Goed feestje gehad?quote:
Is die ook in to tekno?quote:Op zondag 21 juli 2019 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn moeder zei van wel.
Lol
half/halfquote:
Ja weet ik ga morgen mailtje eruit gooien hoe en wat...quote:Op zondag 21 juli 2019 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zou afsluiten, historisch laag nu de rente
Ah ja dat heb je ooit. Volgende keer beter.quote:Op zondag 21 juli 2019 16:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
half/half
zo'n festival en mensen beviel nog niet helemaal
Was ook nog niet helemaal fit..
Beetje opgesloten met die mensen, als ik wat doe en dans dan komt het wel goed..
Moest weer op tijd weg ivm met de trein.. en het kwam wat laat op gang..
Kan beter
Verstandigquote:Op zondag 21 juli 2019 16:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja weet ik ga morgen mailtje eruit gooien hoe en wat...
Volgende keer beterquote:Op zondag 21 juli 2019 16:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah ja dat heb je ooit. Volgende keer beter.
Sowieso een festival zonder mensen zou wel eens lekker zijn
Blinddoek?quote:
Best spannend jaquote:
HAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op zondag 21 juli 2019 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Handboeien erbijquote:
Is het niet een keer genoeg?quote:
Tweede dame dacht ikquote:
Tanden poetsen?quote:
Poets jij je tanden met een dikdoenerij?quote:
Ik herinner het me vaag...quote:Op zondag 21 juli 2019 16:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die film met die chick die tanden in der vagina heeft die was mooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ik gebruik een tandenborstelquote:Op zondag 21 juli 2019 16:46 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Poets jij je tanden met een dikdoenerij?
Mijn autocorrect heeft geen dildo in woordenboek![]()
quote:Op zondag 21 juli 2019 16:51 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik herinner het me vaag...
Was in een grot toch?
Ik kijk er alleen maar naar, want weet niet waarvoor...quote:Op zondag 21 juli 2019 16:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee ik gebruik een tandenborstel
Wat doe jij met een dildo dat je moet vragen waarvoor?
Eelt op de eikel zekerquote:Op zondag 21 juli 2019 16:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee ik gebruik een tandenborstel
Wat doe jij met een dildo dat je moet vragen waarvoor?
quote:Op zondag 21 juli 2019 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
https://frontpage.fok.nl/weblog/819206/1/1/9999/tourpiemel.html
Nu wordt het juist de sport om nog meer piemols te makenquote:Op zondag 21 juli 2019 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat was de bedoeling danquote:Op zondag 21 juli 2019 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb jij beetje verstand van hypotheken dan ?
Ik heb nog zo een "ouderwetse" aflossingsvrije hypotheek, die loopt volgend jaar af..maar dan wordt dat toch niet omgezet naar een andere ....quote:
Kan wel hoor. Of ga je alles in 1x aflossen?quote:Op zondag 21 juli 2019 17:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb nog zo een "ouderwetse" aflossingsvrije hypotheek, die loopt volgend jaar af..maar dan wordt dat toch niet omgezet naar een andere ....
Dat heb ik ook volgens mij zoiets 1 deel betaal je rente over, 1 deel spaar je ...quote:Op zondag 21 juli 2019 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zelf heb een bankspaar hypotheek
Die zorgt dat je lekker een dakboven je hoofd hebt en wijntjes kunt drinken met THA GIRLS dat is datquote:
Neem even een financieel adviseur in de armen, die kan het je beter uitleggen.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die zorgt dat je lekker een dakboven je hoofd hebt en wijntjes kunt drinken met THA GIRLS dat is dat
Niets voor mij dan hè. Ik heb liever THA BOYSquote:Op zondag 21 juli 2019 17:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die zorgt dat je lekker een dakboven je hoofd hebt en wijntjes kunt drinken met THA GIRLS dat is dat
Kom dan.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:16 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Niets voor mij dan hè. Ik heb liever THA BOYS
KOM OP DAN !!!quote:Op zondag 21 juli 2019 17:16 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Niets voor mij dan hè. Ik heb liever THA BOYS
Heb ik gelukkigquote:Op zondag 21 juli 2019 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neem even een financieel adviseur in de armen, die kan het je beter uitleggen.
Top!quote:Op zondag 21 juli 2019 17:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb ik gelukkigmorgen even eens een mail uit doen ! Laat nog weten !
Weg den Haag?quote:
Scheelt heel wat inwoners wel.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
HAHAHA ZOU MOOI ZIJN HEEL DIE RANDSTAD WEG
Opgeruimd staat netjesquote:Op zondag 21 juli 2019 17:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doe dan maar Amsterdam.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je niet altijd thuiswerken ?quote:Op zondag 21 juli 2019 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben al klaar hoor. Was meer thuiswerken.
Op de bank liggen en doen alsof bedoel je?quote:
Ja, en dat is niet altijd handig.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Op de bank liggen en doen alsof bedoel je?
Zeker nietquote:Op zondag 21 juli 2019 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, en dat is niet altijd handig.
Ja dan duren de dagen lang.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeker niet
En dan af en toe de muis bewegen zodat het chat icoontje niet op afwezig springt
Blij dat ik daar weg ben, deed ook op kantoor eigenlijk geen flikker.
En nu?quote:Op zondag 21 juli 2019 17:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeker niet
En dan af en toe de muis bewegen zodat het chat icoontje niet op afwezig springt
Blij dat ik daar weg ben, deed ook op kantoor eigenlijk geen flikker.
Nu heeft hij iemand die voor hem de muis beweegt zodat zijn chat icoontje niet op afwezig springt.quote:
Verveelde me daar zo dat ik besloten heb niet meer op kantoor te willen werken. Nu doe ik onderhoud/reparatie van gasturbines... Veel lassen.quote:
En dan vakantie?quote:
Ga je nog weg?quote:
Ver?quote:
Niks mis meequote:
Lang geleden dat ik naar zo'n feest ben geweestquote:Op zondag 21 juli 2019 19:02 schreef eNGine10 het volgende:
Thunderdome line up ziet er weer goed uit![]()
http://www.hardcorenews.n(...)up-eindelijk-bekend/
Thunderdome zelf is ook wel alweer wat jaartjes terug. Begon ook steeds kleiner te worden maar laatste jaren lijkt het weer helemaal terug.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik naar zo'n feest ben geweest
Nice.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Thunderdome zelf is ook wel alweer wat jaartjes terug. Begon ook steeds kleiner te worden maar laatste jaren lijkt het weer helemaal terug.
Het werd dan ook 4 jaar niet georganiseerd en is pas in 2017 weer begonnenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Thunderdome zelf is ook wel alweer wat jaartjes terug. Begon ook steeds kleiner te worden maar laatste jaren lijkt het weer helemaal terug.
Was 2017 het 25 jarig jubileum zeker?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Het werd dan ook 4 jaar niet georganiseerd en is pas in 2017 weer begonnen
dat is de kerstbomenverbranding in Scheveningen.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ken dat feest alleen van hele grote vechtpartijen
Bestaat dat al zo lang dan?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was 2017 het 25 jarig jubileum zeker?
Dat valt dan weer reuze meequote:Op zondag 21 juli 2019 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
dat is de kerstbomenverbranding in Scheveningen.
Mooi is dat hequote:Op zondag 21 juli 2019 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ken dat feest alleen van hele grote vechtpartijen
Jazeker, maar kan ook zijn dat vorig jaar 25 jaar bestaan was.quote:
Ja ook, komt overal voor. Q base ben ik 1x geweest, dat was echt gruwelijk vet!quote:Op zondag 21 juli 2019 19:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mooi is dat he
Zal wel wat langer geleden zijn. Ben een keer of 4 geweest maar nooit wat gezien.
Eigenlijk alleen op q base en nog een wat kleiner festival het vreselijk uit de klauwen zien lopen. In mijn ervaring is dat meer bij festivals waar ook veel house is?
Ik ben wel op metal festivals als aardschok en dynamo geweest, maar nooit echt grote vechtpartijen gezien.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mooi is dat he
Zal wel wat langer geleden zijn. Ben een keer of 4 geweest maar nooit wat gezien.
Eigenlijk alleen op q base en nog een wat kleiner festival het vreselijk uit de klauwen zien lopen. In mijn ervaring is dat meer bij festivals waar ook veel house is?
Had ik niet achter jou gezochtquote:Op zondag 21 juli 2019 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ook, komt overal voor. Q base ben ik 1x geweest, dat was echt gruwelijk vet!
CD: VA - Thunderdome Iquote:Op zondag 21 juli 2019 19:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jazeker, maar kan ook zijn dat vorig jaar 25 jaar bestaan was.
quote:In 1992 vond de eerste editie van Thunderdome plaats. In Thialf te Heerenveen gingen 7000 bezoekers uit hun dak op de keiharde hardcorebeats
Toen had je nog harenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wilde haren verloren jongen. Lang geleden.
Jaaa q basequote:Op zondag 21 juli 2019 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ook, komt overal voor. Q base ben ik 1x geweest, dat was echt gruwelijk vet!
Eensquote:Op zondag 21 juli 2019 19:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jaaa q basedat terrein zelf is gewoon zo gaaf voor een festival!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:19 schreef ToT het volgende:
Festivalletje gepakt.Sint intocht is vroeg dit jaar bij jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Leuk stuk!quote:
Lekker gegamed? Of was dat gisteren?quote:
Is ook al heel lang verdwenen toch?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sensation black was ook altijd goud.
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:19 schreef ToT het volgende:
Festivalletje gepakt.InteressantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat voor iets was het?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Gisteren heb ik vrijwel de hele dag gegamed, vandaag ook nog even. Maar heb ook nog de was gedaan en voor mijn ouders gekookt. Nu even relaxed de zondag afsluitenquote:
Was wel ff spannend welke kleur ging winnenquote:
Zat op het puntje van mijn stoelquote:Op zondag 21 juli 2019 19:25 schreef eNGine10 het volgende:
Was wel ff spannend welke kleur ging winnen
Je moeder sws !!!quote:Op zondag 21 juli 2019 19:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was wel ff spannend welke kleur ging winnen
Wat had je gekookt?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gisteren heb ik vrijwel de hele dag gegamed, vandaag ook nog even. Maar heb ook nog de was gedaan en voor mijn ouders gekookt. Nu even relaxed de zondag afsluiten
En hoe was jouw weekend?
quote:
Ziet er wel uit als een leuk dagje uitquote:Op zondag 21 juli 2019 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
C'est la vie.
Een hoop artistieke meuk bij elkaar, best tof!
Chili con carne gemaaktquote:Op zondag 21 juli 2019 19:26 schreef eNGine10 het volgende:
Wat had je gekookt?
Mijn weekend was wel prima. Gisteren nog op stap geweest en vandaag een groot gedeelte van de dag in bed gelegen. Stukje gewandeld en nu ook even relaxed de zondag afsluitenen vroeg naar bed
Ja, echt wel. Ben blij dat ik totaaaal niet nieuwsgierig ben aangelegdquote:
Hee borreltjequote:
Is met veel bonen toch? Nog nooit gemaakt. Niet z'n fan van bonen.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Chili con carne gemaakt
Oh, je bent toch nog gaan stappenWas het leuk?
Wil eigenlijk ook vroeg naar bed, maar ik heb zo'n relaxte dag gehad dat ik niet echt vroeg kan slapen denk ik
naakt ?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Eigenlijk was het plan zonnestralen opdoen maar in slaap gevallen na een after dinner dip 🐣
Ah joh spijtquote:Op zondag 21 juli 2019 19:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is met veel bonen toch? Nog nooit gemaakt. Niet z'n fan van bonen.
Ja was wel leuk maar niks bijzonders. Veel te laat terug gegaan, had ik vanmorgen wel spijt van maar nu gaat het wel weer
Jawel dat is waar. Maar wou eigenlijk naar het strand vandaag maar dat ging echt niet vanmorgen. Beetje zonde van m'n vrije dag. Al is een dagje niks doen ook wel ooit fijn.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah joh spijtspijt is zonde van je tijd. Je hebt een leuke nacht gehad dat is wel waard toch 🙌
Beste manier om te zonnen welquote:
Ah ja.. nouja wetende dat als je weer vrij bent het anders kan doen is miss een idee?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jawel dat is waar. Maar wou eigenlijk naar het strand vandaag maar dat ging echt niet vanmorgen. Beetje zonde van m'n vrije dag. Al is een dagje niks doen ook wel ooit fijn.
Ja, klopt. Ben er ook niet zo mega fan van, mijn hier thuis vinden ze het lekker dus heb ik het gemaakt (als ik het maak vinden ze het het lekkerst).quote:Op zondag 21 juli 2019 19:34 schreef eNGine10 het volgende:
Is met veel bonen toch? Nog nooit gemaakt. Niet z'n fan van bonen.
Ja was wel leuk maar niks bijzonders. Veel te laat terug gegaan, had ik vanmorgen wel spijt van maar nu gaat het wel weer
Kloptquote:
Milf?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ben er ook niet zo mega fan van, mijn hier thuis vinden ze het lekker dus heb ik het gemaakt (als ik het maak vinden ze het het lekkerst).
Snap ik wel hoor, heb ik ook altijd. De volgende dag denk ik meestal; waarom was ik ook alweer de stad in gegaan?
Laat bos groeien danquote:Op zondag 21 juli 2019 19:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kloptmaar stel je poes verbrand. Nou dat lijkt mij wel lastig 😜
Wat?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
LEKKER ALS EEN BOUVIER DIE EEN BAK YOGHURT LEEG LIKT
Ja volgende week alleen even naar de kroeg en that's itquote:Op zondag 21 juli 2019 19:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah ja.. nouja wetende dat als je weer vrij bent het anders kan doen is miss een idee?ja toch lekker heerlijk niksen, free your mind 🙆🏻😇🕺🏿
Ja precies datquote:Op zondag 21 juli 2019 19:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ben er ook niet zo mega fan van, mijn hier thuis vinden ze het lekker dus heb ik het gemaakt (als ik het maak vinden ze het het lekkerst).
Snap ik wel hoor, heb ik ook altijd. De volgende dag denk ik meestal; waarom was ik ook alweer de stad in gegaan?
Daar heb je after sun voor toch?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kloptmaar stel je poes verbrand. Nou dat lijkt mij wel lastig 😜
Raakt clitje geïrriteerdquote:Op zondag 21 juli 2019 19:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Slecht idee fancy 😜 Ff smeren dan maar 👻
Gezellig acclimatiseren, miss dansen? Of is dat een zekerheid. Zo scherp ja, after sun 😜quote:Op zondag 21 juli 2019 19:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja volgende week alleen even naar de kroeg en that's itdat is het voornemen in ieder geval
[..]
Ja precies dat
[..]
Daar heb je after sun voor toch?
Wie?quote:
Nee dansen is een zeldzaamheidquote:Op zondag 21 juli 2019 19:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Gezellig acclimatiseren, miss dansen? Of is dat een zekerheid. Zo scherp ja, after sun 😜
Een vrouw maakt die kant van je los dat je indruk wil maken op haar? Of dat je denkt yolo who cares ik wil gezelligheid met de dame erbij en neem dansen voor lief maar 😜quote:Op zondag 21 juli 2019 19:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee dansen is een zeldzaamheidalleen in gezelschap van een vrouw persoon
INDRUK MAKEN OP DE KIPJES !!!! JA TOCH DAN UIT ELKAAR TREKKENquote:Op zondag 21 juli 2019 19:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een vrouw maakt die kant van je los dat je indruk wil maken op haar? Of dat je denkt yolo who cares ik wil gezelligheid met de dame erbij en neem dansen voor lief maar 😜
Kipjes? Nee gewoon nee. 😜✋ Haha.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
INDRUK MAKEN OP DE KIPJES !!!! JA TOCH DAN UIT ELKAAR TREKKEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee echt dat tweede. Voel me er vaak ongemakkelijk bij maar als iemand dansen leuk vindt wil ik best een poging wagenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een vrouw maakt die kant van je los dat je indruk wil maken op haar? Of dat je denkt yolo who cares ik wil gezelligheid met de dame erbij en neem dansen voor lief maar 😜
Hertjes toch?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kipjes? Nee gewoon nee. 😜✋ Haha.
Jij danst graag?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Vind wel leuk als iemand danst en gewoon plezier uitstraalt al is het miss niet zo charmant
Kippetjes danquote:Op zondag 21 juli 2019 19:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kipjes? Nee gewoon nee. 😜✋ Haha.
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)en_zee_van_geel.html
Ben hetzelfde als jou een beetje. En de juiste deuntjes maakt mij hyped 🕺🏿 Gaat vanzelf dan.quote:
Klinkt nog steeds afschuwelijk vind je niet?quote:
Dat het poesje ook gewoon rustig blijft liggenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)en_zee_van_geel.html
Als je dagenlang met Geerd ben dan valt deze nog wel meequote:Op zondag 21 juli 2019 19:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klinkt nog steeds afschuwelijk vind je niet?
Voel je je te oud voor zekerquote:Op zondag 21 juli 2019 19:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ooo zo vreselijk die benaming 😜 Brrrrr
Enorm saai spel, maar vond het altijd leuk vroeger om als ik me verveelde het te implementeren in een willekeurige programmeertaalquote:
HEEEY KOM OP DAN !!!quote:Op zondag 21 juli 2019 19:59 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Als je dagenlang met Geerd ben dan valt deze nog wel mee
Truequote:Op zondag 21 juli 2019 19:59 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Als je dagenlang met Geerd ben dan valt deze nog wel mee
Nog maagd?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Enorm saai spel, maar vond het altijd leuk vroeger om als ik me verveelde het te implementeren in een willekeurige programmeertaal
/nerdmode
Gezegend met een mooie doopnaam? Of niet zo mooie 😜quote:
Ja op festivals kan ik wel flink dansen maar is toch andersquote:Op zondag 21 juli 2019 19:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ben hetzelfde als jou een beetje. En de juiste deuntjes maakt mij hyped 🕺🏿 Gaat vanzelf dan.
WHOOOquote:Op zondag 21 juli 2019 19:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Trueen geerd is voor de rest een leuke aardige vent, we nemen het voor lief 😇😎
Altijd beter dan gleufdierenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ooo zo vreselijk die benaming 😜 Brrrrr
Ja preciesquote:Op zondag 21 juli 2019 20:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja op festivals kan ik wel flink dansen maar is toch anders
Vind het eigenlijk best een leuk spelquote:Op zondag 21 juli 2019 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Enorm saai spel, maar vond het altijd leuk vroeger om als ik me verveelde het te implementeren in een willekeurige programmeertaal
/nerdmode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |