Nizno stout.quote:
Bottom! Dat hotel was nachtmerrie voor bezoekersquote:
Ah natuurlijk. Ik heb daar niet zoveel van gezien omdat ik het niet zo leuk vond.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bottom! Dat hotel was nachtmerrie voor bezoekers
Opstandig een beetje,komt wel goed.quote:
vooral sukkels die zichzelf voor schut zetten.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dieren en kinderen die zich te pletter vallen. Ik kijk er niet naar.
Gewoon vaak pak slaag geven.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Opstandig een beetje,komt wel goed.
En Hans Kraai als presentator toch? Vreselijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
inmiddels zit er een vrouwmensquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En Hans Kraai als presentator toch? Vreselijk.
Kinderen is wel grappigquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Kraai eruitziet.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar mis je niets aan.quote:
Dat was Grim Tales.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:35 schreef Voxs het volgende:
Die Rick Mayell (?) Had later ook The storyteller, mooie spannende verhalen.
Die wil ik wel graag op zijn smoel laten gaanquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee snap ik ook niet. Idem met dieren die zich te pletter lopen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Kinderen is wel grappigNee ik snap soms niet dat mensen filmen als een kind vet op hun bek gaan
Dat is een oude foto.quote:
Dieren doen soms onverwachtse dingen. Je koter in een karretje van een heuvel af laten roetsten is wat andersquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee snap ik ook niet. Idem met dieren die zich te pletter lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |