Dat iedereen zal wel meevallen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Vet handig Transavia. Je mag echt maar 1 stuk bagage mee naar binnen. Dus bij de gate iedereen ompakken en in het vliegtuig WEER. topidee, echt.

Wat is dezequote:Op zondag 25 augustus 2019 20:39 schreef Individual het volgende:
Voor een video moet ik een professionele intro. hebben en toen kwam ik deze tegen.![]()

Dit was iemand die heel snel kon leveren terwijl ik wacht op een filmpje van iemand anders. Voor $5 was het wel leuk.quote:

Ernstig!quote:Op zondag 25 augustus 2019 20:39 schreef Individual het volgende:
Voor een video moet ik een professionele intro. hebben en toen kwam ik deze tegen.![]()

Ben jij dit?quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ernstig!
Zou dit de reden zijn dat mijn ESTA-aanvraag er niet meteen doorheen kwam?

Nee nee, dat ik er naar keekquote:

Ah op die manierquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee nee, dat ik er naar keek
Maar de esta is nu goedgekeurd

Balen johquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:33 schreef MaJo het volgende:
Onze reis naar Gambia gaat helaas niet door, mijn moeder is gisteren in het ziekenhuis opgenomen met pijn op de borst. Gelukkig was het niks ernstigs maar het voelt even niet goed om zo ver weg te gaan nu

Kan later nog wel. Zo duur is een Gambia vakantiie niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:33 schreef MaJo het volgende:
Onze reis naar Gambia gaat helaas niet door, mijn moeder is gisteren in het ziekenhuis opgenomen met pijn op de borst. Gelukkig was het niks ernstigs maar het voelt even niet goed om zo ver weg te gaan nu

Lekker, veel plezier!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Balen johhopen dat ze zich snel weer goed voelt!
Hier onderweg naar Parijs voor een weekendje, ben benieuwd naar de stad!
sterker nog, claim ingediend bij de ANWB en vandaag al uitbetaaldquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:59 schreef Individual het volgende:
[..]
Kan later nog wel. Zo duur is een Gambia vakantiie niet.

Jij was toch altijd zo avontuurlijkquote:Op donderdag 5 september 2019 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om vast te gaan kijken voor vroegboek korting voor volgend jaarde TUI app is kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |