Hoe heb jij je drugsverslaving overwonnen dan @Mariocash ?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:35 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Nóg meer dan je nu al doet? Bro, dan overlijd je. Beter ga je werken aan dat alcoholprobleem. Dan ben je ook gelijk minder vervelend aanwezig in topics.
Dat lijkt me een win-winstuatie.
Ja heerlijk. Beetje m’n maatje MCH in de gaten houden.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Brokkie mattie! Ja, man hang hier ook rond.
Alles goed?
MCH vind ik de laatste tijden anders ja. Hij doet geen sniffa enzo toch? Hou hem in de gaten.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:44 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Beetje m’n maatje MCH in de gaten houden.
Hij negeert me de laatste tijd. Ik denk dat hij boos op me is. Terwijl ik me alleen maar zorgen maak om hem.
Ah, je quote me weer!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe heb jij je drugsverslaving overwonnen dan @:mariocash ?
Nee, hij zuipt zich elke dag een ongeluk en gaat daarna mensen lastig vallen in topics. Maar bannen kan niet. Daarvoor gaat het te slecht met FOK!. We moeten nu echt iedereen binnenboord houden. Niemand kan gemist worden.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:45 schreef stokj het volgende:
[..]
MCH vind ik de laatste tijden anders ja. Hij doet geen sniffa enzo toch? Hou hem in de gaten.
Ze zouden jou ook Mod moeten maken om je meer bevoegdheden te geven om je matties in de gaten te houden!
Zeker mattie, laten we hem binnenboord houden! Heeft ie meid? Anders moeten we kijken voor een meid voor hem?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:48 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Nee, hij zuipt zich elke dag een ongeluk en gaat daarna mensen lastig vallen in topics. Maar bannen kan niet. Daarvoor gaat het te slecht met FOK!. We moeten nu echt iedereen binnenboord houden. Niemand kan gemist worden.
Alleen in z’n eigen hoofd heeft hij een meid. En ja, ik kan wel voor hem rondkijken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker mattie, laten we hem binnenboord houden! Heeft ie meid? Anders moeten we kijken voor een meid voor hem?
Saaie bedoening daarquote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:52 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Alleen in z’n eigen hoofd heeft hij een meid. En ja, ik kan wel voor hem rondkijken.
Al moeten we snel zijn. Ik lees, as we speak, in GC feedback dat ze hem daar zat zijn. Laten we kijken of we nog snel iets regelen, voordat hij straks opeens een maand weg is.
Misschien moet je gewoon eens leuk mee proberen te doen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja man, waarom nemen mensen toch alles zo serieus in een Slowchat
Ok!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon eens leuk mee proberen te doen.
Ik zie in GC FB dat het tijd voor jou wordt om op anoniem te gaan en een kloon te maken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja man, waarom nemen mensen toch alles zo serieus in een Slowchat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |