@GGMMquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat verklaard een hoop ja, tering veel Nederlanders ook tegenwoordig
Wel een mooie meer
Alleen aan de andere kant mogen ze wel wat bommen lossen
Als je op het menu Kiflice of Solanki(?) ziet staan, meteen halenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:39 schreef Wereldgozer het volgende:
@:doublepain
Normaal vind ik zelf uitzoeken en ontdekken leuker, maar nu was het ff weekje last minute dus dan is alles geregeld wel chill.
Hollandse aids idd.
Thanks, ga t noterenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je op het menu Kiflice of Solanki(?) ziet staan, meteen halen
DAT IS GODENVOEDSEL TEN TOP
Genot jaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Thanks, ga t noteren
Cevapi is ook wel genot
Wat ga je volgende week doen dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:48 schreef Doublepain het volgende:
Pff echt zin in volgende week
Sowieso 10 kilo aankomen
Vakantie in Serviëgodquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ga je volgende week doen dan?
Jan de Jong heeft nog wel een zak winegums voor je.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:00 schreef kapiteintje het volgende:
Zin in stokbroodje kruidenboter uit de oven, maar niks in huis.
Raar kapsel.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jan de Jong heeft nog wel een zak winegums voor je.
Kan het knulliger. Laat jezelf voor de deur ophalen manquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn favoriet van Rolling Stones
DPgodgenot.quote:
Kapoquote:
Standaard he.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoeist maat? Wat stond er op het menu vanavond?
Met of zonder plakken kaas?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Standaard he.
Avondeten was aardappels, doppers, wortels en worst, niks mis mee.
Bij mij pitabroodje met vegetarisch gehakt, paprika, komkommer en sauzen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Standaard he.
Avondeten was aardappels, doppers, wortels en worst, niks mis mee.
Hoe is jouw leef?
Met natuurlijk, hij moet wel stevig in zijn bureaustoel blijven zitten.quote:
Ja.quote:
Vegetarisch gehakt. Leg uit.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij pitabroodje met vegetarisch gehakt, paprika, komkommer en sauzen.
Wortels met visquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met natuurlijk, hij moet wel stevig in zijn bureaustoel blijven zitten.
Wat heb jij gegeten dan ouwe reus?
Godverdomme man, zeg gewoon waar "vegetarisch gehakt" van gemaakt is.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is geen vlees.
Tering, ben jij dit onlogisch?
Plakken kaas.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godverdomme man, zeg gewoon waar "vegetarisch gehakt" van gemaakt is.
Kutlul.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godverdomme man, zeg gewoon waar "vegetarisch gehakt" van gemaakt is.
Naast dat het patat heet, wie heeft het over een wit broodje?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het maakt mij verder geen jota uit dat je friet eet, maar waarom in godsnaam daar een wit broodje bij eten?Over loze calorieën gesproken.
Een bruin broodje met kroket?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Naast dat het patat heet, wie heeft het over een wit broodje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een bruin broodje met kroket?![]()
Volledig eens met L_LSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens: goedemorgen![]()
waarover?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volledig eens met L_L
Tevens: goedemorgen
Leuk mopquote:
Geklikt. Kermisgenotquote:
Was Anne Faber ook op de ebike? Panhuusedquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:56 schreef Zipportal het volgende:
'Kans op dodelijk ongeluk met e-bike driemaal hoger'
https://www.ad.nl/binnenl(...)maal-hoger~a24c9a34/
@:caland
LOESED,
Nee, normale fiets. Maar nog steeds Panhuused.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Was Anne Faber ook op de ebike? Panhuused
@klaasweetallesquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:56 schreef Zipportal het volgende:
'Kans op dodelijk ongeluk met e-bike driemaal hoger'
https://www.ad.nl/binnenl(...)maal-hoger~a24c9a34/
@:caland
LOESED,
beter dan GEKOLONISEERDquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, normale fiets. Maar nog steeds Panhuused.
twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 20-07-2019 om 21:02:55Een schande dat de erg irritante klootzak King van de erg sympathieke Aspinall heeft gewonnen in de eerste ronde van de World Matchplay. Ik hoop dat de klootzak King deze maand nog zijn rug breekt en daardoor nooit meer kan darten. De dartswereld is mooier zonder King #rtl7darts reageer retweet
YANNICK ON FIREtwitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 20-07-2019 om 22:17:36Erg jammer dat de klootzak Bunting met 13-12 van Price heeft gewonnen in de eerste ronde van de World Matchplay. Ik hoop dat Bunting heel snel zijn rechter gooiarm arm breekt zodat hij minstens 3 maanden niet meer kan darten #rtl7darts reageer retweet
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:32 schreef Caland het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 20-07-2019 om 21:02:55Een schande dat de erg irritante klootzak King van de erg sympathieke Aspinall heeft gewonnen in de eerste ronde van de World Matchplay. Ik hoop dat de klootzak King deze maand nog zijn rug breekt en daardoor nooit meer kan darten. De dartswereld is mooier zonder King #rtl7darts reageer retweet
YANNICK ON FIREtwitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 20-07-2019 om 22:17:36Erg jammer dat de klootzak Bunting met 13-12 van Price heeft gewonnen in de eerste ronde van de World Matchplay. Ik hoop dat Bunting heel snel zijn rechter gooiarm arm breekt zodat hij minstens 3 maanden niet meer kan darten #rtl7darts reageer retweet
Iemand is madquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:59 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog goed dat de door mij aangeboden hulp neergeschoten werd en mij verteld werd dat de banden met yvonne zo goed waren dat ze het wel zouden regelen.
Even een PM versturen.
Bijzonder teleurstellend dat @yvonne niet reageert terwijl ik haar toch beschouw als mijn beste vriendin.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:59 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog goed dat de door mij aangeboden hulp neergeschoten werd en mij verteld werd dat de banden met yvonne zo goed waren dat ze het wel zouden regelen.
Even een PM versturen.
Ik ken @yvonne al van way back, moet goedkomenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijzonder teleurstellend dat @:yvonne niet reageert terwijl ik haar toch beschouw als mijn beste vriendin.
Onlogisch zal nu wel teleurgesteld zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijzonder teleurstellend dat @:yvonne niet reageert terwijl ik haar toch beschouw als mijn beste vriendin.
Ga jij nog op vakansie GGMMquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch zal nu wel teleurgesteld zijn.
@onlogisch is op dominator nu. Hij zal nu wel vooraan staan bij angerfist.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch zal nu wel teleurgesteld zijn.
Wat vreselijk kansloosquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
@:onlogisch is op dominator nu. Hij zal nu wel vooraan staan bij angerfist.
Waar ga je naartoe??quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jazeker.
Hopelijk breekt hier dan de pleuris niet uit.
Het is al 11 uur, ik denk dat ie al in de auto naar huis isquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, het was vandaag gesprek van de dag in de sportschool. Volgens mij gingen ze letterlijk allemaal.quote:
Hmmz? Pm dan mensquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Shirtje uit en gaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, het was vandaag gesprek van de dag in de sportschool. Volgens mij gingen ze letterlijk allemaal.
Ik vind het jammer dat je niet reageerde op mijn plaatje van een magneet, eergisteren.quote:
Hardstyle is voor kinderenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik begin hardstyle wel te waarderen, maar ligt mijn grens nog wel
Ik at gister Lays (light) en dronk Pepsiquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:20 schreef KingRoland het volgende:
morgen weer kerk
moet ook nog wat ontbijtgranen halen (kellogs)
pff moet je niet doen makker. Lays light en pepsi is echt heel vies.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:36 schreef Doublepain het volgende:
Die edits bij het gevecht
[..]
Ik at gister Lays (light) en dronk Pepsi
en daar viel mij iets op
Op zondag naar de winkel LOLquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:20 schreef KingRoland het volgende:
morgen weer kerk
moet ook nog wat ontbijtgranen halen (kellogs)
WTF ben je GEK MAATquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
pff moet je niet doen makker. Lays light en pepsi is echt heel vies.
gewoon lays paprika met coca cola zero
alleen drank van hun is echt niet te zuipenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
WTF ben je GEK MAAT
Pepsi en Lays zijn 1 neef
PEPSICO STRIJDERS
Coca Cola wordt gemaakt door shaitan, beter niet drinkenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
alleen drank van hun is echt niet te zuipen
je proeft wel echt dat er iets mis is met cola van pepsi dan cola van coca-cola(de echte cola)
Mag niet van God debielquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan vermijd ik de drukte
lekker rustig in de stad
Pepsi is een B-merk. Iemand met affiniteit voor Apple zou dit moeten begrijpen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
WTF ben je GEK MAAT
Pepsi en Lays zijn 1 neef
PEPSICO STRIJDERS
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pepsi is een B-merk. Iemand met affiniteit voor Apple zou dit moeten begrijpen.
Er gaat niks boven Cola Zero makker.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar Coca Cola en Microsoft voor plebs is, is Pepsi en Apple voor de echte bazen @:scrummie2.0
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er gaat niks boven Cola Zero makker.
Mijn iq daalt bij het bekijken van deze videoquote:
Kan dat nog verderquote:Op zondag 21 juli 2019 00:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn iq daalt bij het bekijken van deze video
Het is gewoon Jiskefet 2.0, maar dan real-life.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn edits zijn next level shit man, wat ga je hatenquote:Op zondag 21 juli 2019 00:09 schreef Caland het volgende:
[..]
In sommige families valt homofilie nu eenmaal slecht.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:12 schreef Doublepain het volgende:
Mijn vader belde me net dat ik met een vrouw moet terugkomen na mijn vakantie, met wat tips waar de beste te vinden zijn.
Volgensmij word ik anders uit de familie verstoten
Wel respect voor @GGMM dat ie uiteindelijk uit de kast is gekomenquote:Op zondag 21 juli 2019 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In sommige families valt homofilie nu eenmaal slecht.
Ga je naar Thailand?quote:Op zondag 21 juli 2019 00:12 schreef Doublepain het volgende:
Mijn vader belde me net dat ik met een vrouw moet terugkomen na mijn vakantie, met wat tips waar de beste te vinden zijn.
Volgensmij word ik anders uit de familie verstoten
Zo dan KOEKOEK.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel respect voor @:GGMM dat ie uiteindelijk uit de kast is gekomen
Natuurlijk. Helaas is er geen kut meer aan nu blijkbaar elke boerenlul behalve ik een elftal vol Torressen en onbekende idioten van 93+ met de meest waanzinnige specs heeft.quote:
Is dat nog nieuws?quote:Op zondag 21 juli 2019 00:26 schreef Caland het volgende:
@:elan zet zichzelf weer eens te kakken in het Feijenoordtopic
Ik heb tijdje terug mijn account aan mijn neefje gegeven en heb net gekeken, hele elftal blauw..quote:Op zondag 21 juli 2019 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Helaas is er geen kut meer aan nu blijkbaar elke boerenlul behalve ik een elftal vol Torressen en onbekende idioten van 93+ met de meest waanzinnige specs heeft.
Ik ben zo dom dat ik niet weet hoe ik daar aan moet komen.
Ja want normaal is het onze grote vriend @Scrummie2.0quote:
Nauwelijks. Was wel even lekker die buitjes.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie nog CODE GEEL gehad vandaag boys?
Ik kon dat artikel niet lezen hoor maat.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:26 schreef Caland het volgende:
@:elan zet zichzelf weer eens te kakken in het Feijenoordtopic
SPOILER: lang stuk tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sow
quote:Op zondag 21 juli 2019 00:32 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb net Hacksaw Ridge gekeken, en dacht dat het weer zo'n Amerikaanse feel good crap was, maar het blijkt echt te zijn.Niet gelezen.SPOILER: lang stuk tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sowZonder wrijving geen glans
Ik heb net Hacksaw Ridge gekeken, en dacht dat het weer zo'n Amerikaanse feel good crap was, maar het blijkt echt te zijn.Niet gelezen.SPOILER: lang stuk tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sow
quote:Op zondag 21 juli 2019 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb tijdje terug mijn account aan mijn neefje gegeven en heb net gekeken, hele elftal blauw..
[..]
Ja want normaal is het onze grote vriend @:scrummie2.0
Ja, bizar. Ik heb geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt. Allemaal spelers van 150.000+quote:Op zondag 21 juli 2019 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb tijdje terug mijn account aan mijn neefje gegeven en heb net gekeken, hele elftal blauw..
[..]
Ja want normaal is het onze grote vriend @:scrummie2.0
Ik heb net Hacksaw Ridge gekeken, en dacht dat het weer zo'n Amerikaanse feel good crap was, maar het blijkt echt te zijn.Toch snap ik niet waarom die spleetogen dat klimtouw niet gewoon verwijderden.SPOILER: lang stuk tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sowVBL SC influencer
Left, right, behind
Die lul packte meteen TOTS Messiquote:Op zondag 21 juli 2019 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ja, bizar. Ik heb geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt. Allemaal spelers van 150.000+
Eens, het was ook gewoon 1 klimwand..quote:Op zondag 21 juli 2019 00:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch snap ik niet waarom die spleetogen dat klimtouw niet gewoon verwijderden.
Ik heb net Hacksaw Ridge gekeken, en dacht dat het weer zo'n Amerikaanse feel good crap was, maar het blijkt echt te zijn.Filmtip: Only the BraveSPOILER: lang stuk tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sow
Ik werd nat tijdens het voetbal kijkenquote:Op zondag 21 juli 2019 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie nog CODE GEEL gehad vandaag boys?
Is dat op NF?quote:
Mag ik jou eigenlijk wel quoten? Of krijg ik daar ook 1,5 maand ban voor?????quote:Op zondag 21 juli 2019 00:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik werd nat tijdens het voetbal kijken
dit boeit echt niemandquote:Op zondag 21 juli 2019 00:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik werd nat tijdens het voetbal kijken
Ik wist niet dat onlogisch weg was. Dan is het de moeite niet.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mag hopen dat je net een grapje maakt met dat reporten in feedback.
Morgen eens lezen. Wat is de stelling?quote:
Enige serie die ik kijk is Fresh Prince, bijna season 3quote:Op zondag 21 juli 2019 01:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
La casa de papel S3 kijkt nog steeds lekker weg heur.
Dat keek ik 20 jaar geleden.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Enige serie die ik kijk is Fresh Prince, bijna season 3
Ik hield het vijf minuten vol, toen weggeklikt.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hield het vijf minuten vol, toen weggeklikt.
Dat keek ik op mijn 12e ofzo idd. Niks mis mee, weet niet of de humor nog steeds leuk zou zijn nu idd.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Enige serie die ik kijk is Fresh Prince, bijna season 3
Bassie en Adriaan komt ook op netflix, las ik ergens.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat keek ik op mijn 12e ofzo idd. Niks mis mee, weet niet of de humor nog steeds leuk zou zijn nu idd.
Het grappige is dat hun politieke agenda wat ze in de shows proberen door te drukken mij heel erg opvalt en ook nog steeds relevant is voor deze tijdquote:Op zondag 21 juli 2019 01:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat keek ik op mijn 12e ofzo idd. Niks mis mee, weet niet of de humor nog steeds leuk zou zijn nu idd.
Dat zou echt goddelijk zijn. Is echt de beste jeugdserie die ik heb gezien.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan komt ook op netflix, las ik ergens.
Mooi he. Ik zou serieus opnieuw gaan kijken. Die videobanden van vroeger heb ik niet zoveel meer aan haha.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zou echt goddelijk zijn. Is echt de beste jeugdserie die ik heb gezien.
Ik ook. 100%quote:Op zondag 21 juli 2019 01:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi he. Ik zou serieus opnieuw gaan kijken. Die videobanden van vroeger heb ik niet zoveel meer aan haha.
Eitje vallen op de motorkap van de auto in de woestijn. G E N O Tquote:Op zondag 21 juli 2019 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook. 100%
Mooiste waren de Bassie en Adriaans in de VS.
Eens, met die Indiaan of in New Yorkquote:Op zondag 21 juli 2019 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook. 100%
Mooiste waren de Bassie en Adriaans in de VS.
Even langs bij Siegfried & Roy en hun witte tijgers. POAHquote:Op zondag 21 juli 2019 01:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eitje vallen op de motorkap van de auto in de woestijn. G E N O T
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Even langs bij Siegfried & Roy en hun witte tijgers. POAH
De Haan van Lambertiquote:Op zondag 21 juli 2019 01:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar toch de oude series waren ook leuk. De verzonken stad, de verdwenen schat.
Die met die kroon vond ik wel wat minder.
Jaquote:Op zondag 21 juli 2019 01:37 schreef kapiteintje het volgende:
Haags, weet je nog dat ze de boeven vingen door een aanhangwagen in een tunnel te zetten en dan een geschilderd met een kopie van een legen tunnel ervoor, zodat het leek alsof er niks in de tunnel stond.
Reden ze er pardoes in zeg! Poah!
Geen idee, wel geniaal though.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja
Welke serie was dat ook alweer?
Haha ja moet er weer om lachen. Volgens mij was dat dezelfde met die stofzuiger dat ze pingpong ballen gingen schietenquote:Op zondag 21 juli 2019 01:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee, wel geniaal though.
De plaaggeest. ook mooi
Jup, met de professor enzo.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
Er zijn ook hele oude bassie en adriaans, dat je Adriaan ook echt acrobatische capriolen ziet uithalen. Maar dat is echt van eind jaren '70/ begin jaren 80 geloof ik.
Ik kreeg er ook nachtmerries van. Weet nog dat mijn vader die had meegenomen van de videotheek (lol, kun je het je nog voorstellen). Was toch iets te eng.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja moet er weer om lachen. Volgens mij was dat dezelfde met die stofzuiger dat ze pingpong ballen gingen schieten
Plaaggeest kreeg ik enigzins nachtmerries van
Ik ben van de b100 generatiequote:Op zondag 21 juli 2019 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
Er zijn ook hele oude bassie en adriaans, dat je Adriaan ook echt acrobatische capriolen ziet uithalen. Maar dat is echt van eind jaren '70/ begin jaren 80 geloof ik.
Die lach ookquote:Op zondag 21 juli 2019 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kreeg er ook nachtmerries van. Weet nog dat mijn vader die had meegenomen van de videotheek (lol, kun je het je nog voorstellen). Was toch iets te eng.
Vond ik persoonlijk de leukste omdat ze toen ook echt naar het buitenland gingen. Zeer educatief.quote:
Oh dat weet ik niet zo goed meer, ben ik bang.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfs van daarvoor nog heb ik er eentje gezien vermoed ik.
En met die robot was ook grappigquote:Op zondag 21 juli 2019 01:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vond ik persoonlijk de leukste omdat ze toen ook echt naar het buitenland gingen. Zeer educatief.
Tof.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ben nog een keer naar Bassie en Adriaan circusshow geweest. Zelfs nog jaren met een Bassie en Adriaan knuffel geslapen.
Bassie en Adriaan zijn mijn absolute jeugdheldenquote:Op zondag 21 juli 2019 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ben nog een keer naar Bassie en Adriaan circusshow geweest. Zelfs nog jaren met een Bassie en Adriaan knuffel geslapen.
Van bijna iedereen hierquote:Op zondag 21 juli 2019 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan zijn mijn absolute jeugdhelden
Dat waren nog echt speelfilms daarna werden het seriesquote:Op zondag 21 juli 2019 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
Tegenwoordig moeten ze het doen met Ernst Bobbie en de rest.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb zoveel geleerd van deze helden. Leerzaam, grappig en spannend. Zulke jeugdseries worden er niet meer gemaakt.
Bestaan die ook nog? Is ook van mijn jeugd hoor lol. Weleens bij zo'n voorstelling geweest als kleuter.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tegenwoordig moeten ze het doen met Ernst Bobbie en de rest.
Maken nog steeds een tour door theatersquote:Op zondag 21 juli 2019 01:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bestaan die ook nog? Is ook van mijn jeugd hoor lol. Weleens bij zo'n voorstelling geweest als kleuter.
Twijfel of ik die vanavond nog ga aanzetten. Dat wordt dan weer rond 5 uur slapenquote:Op zondag 21 juli 2019 01:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel genot natuurlijk.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Twijfel of ik die vanavond nog ga aanzetten. Dat wordt dan weer rond 5 uur slapen
Al ruim 20 jaar denk ik dan. Samson en Gert doen ook nog kerstshows lolquote:Op zondag 21 juli 2019 01:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maken nog steeds een tour door theaters
Er komt een actiefilm van Doraquote:Op zondag 21 juli 2019 01:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jaaaeeeepieee, start - de waaeeegeennnquote:Op zondag 21 juli 2019 01:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zeg Japie , organiseer jij eens even een auto
Oké baas!
Heb weleens stukjes aan mijn dochter laten zien maar dat sloeg niet aan. Buurman en buurman dan weer welquote:
Serieusquote:Op zondag 21 juli 2019 01:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al ruim 20 jaar denk ik dan. Samson en Gert doen ook nog kerstshows lol
Tegenwoordig zitten die kutkoters op fortnite.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb zoveel geleerd van deze helden. Leerzaam, grappig en spannend. Zulke jeugdseries worden er niet meer gemaakt.
Was net na mijn tijd ook al hoor. Die gasten gaan lang mee.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Samson en Gert is het enige wat nog enigszins in de buurt van Bassie en Adriaan komt qua impact en creativiteit.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al ruim 20 jaar denk ik dan. Samson en Gert doen ook nog kerstshows lol
Buurman en Buurman is volgens mij ook een serie met een volwassen ondertoon ergens.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb weleens stukjes aan mijn dochter laten zien maar dat sloeg niet aan. Buurman en buurman dan weer wel
Daar vond ik vroeger dan weer geen reet aan.
Ook deels afgekeken van B&Aquote:Op zondag 21 juli 2019 01:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Samson en Gert is het enige wat nog enigszins in de buurt van Bassie en Adriaan komt qua impact en creativiteit.
Profileer je anders even nog meer als een verzuurde bejaarde of zoquote:Op zondag 21 juli 2019 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegenwoordig zitten die kutkoters op fortnite.
Lachen man, Bob de Bouwer godquote:Op zondag 21 juli 2019 01:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]Doraaaaaaaaaaa. Krijg al rillingen als ik die stem hoor.
Klopt ja.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Buurman en Buurman is volgens mij ook een serie met een volwassen ondertoon ergens.
Rot op joh, je kunt nog niet eens op een linkje klikken. Laat de volwassenen praten over technologische ontwikkelingen.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Profileer je anders even nog meer als een verzuurde bejaarde of zo.
Mijn ouders hebben op vakanties onderweg naar Bretagne heel vaak de cd's van Samson en Gert afgespeeld voor onsquote:Op zondag 21 juli 2019 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gozer doet het zo goed he. Echt wat een imperium met kindershows kun je bouwen.Tering.
Samen op de moootoooooorquote:Op zondag 21 juli 2019 01:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben op vakanties onderweg naar Bretagne heel vaak de cd's van Samson en Gert afgespeeld voor ons![]()
Wij willeeeeen voetballen
Nog nooit gezien eigenlijk.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die nieuwe Bob is echt_! X 1000
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog nooit gezien eigenlijk.
Mijn neefje en nichtje kijken bij kans alleen maar debiele vlogs eigenlijk. Bellinga's en Enzo Knol
Maak jezelf nog even belachelijker anders.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Profileer je anders even nog meer als een verzuurde bejaarde of zo.
Bassie en Adriaanquote:Op zondag 21 juli 2019 01:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rot op joh, je kunt nog niet eens op een linkje klikken. Laat de volwassenen praten over technologische ontwikkelingen.
Ziedendquote:Op zondag 21 juli 2019 01:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Maak jezelf nog even belachelijker anders.
Erg toch dat kijken hoe een vlogger naar het zwembad gaat leuker is dan al die mooie jeugdseriesquote:Op zondag 21 juli 2019 01:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog nooit gezien eigenlijk.
Mijn neefje en nichtje kijken bij kans alleen maar debiele vlogs eigenlijk. Bellinga's en Enzo Knol
Man van de wereld jij hequote:Op zondag 21 juli 2019 01:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb ook die videobanden veel gekeken met die videoclips.
Het heeft trouwens heel lang geduurd voor ik de plaaggeest af heb gekeken. Hadden altijd 1 videoband daarvan met deel 1 erop.quote:
Aan de andere kant kunnen ze nu ook alles opzoeken op internet aan de intellectuele kant va het spectrum.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Erg toch dat kijken hoe een vlogger naar het zwembad gaat leuker is dan al die mooie jeugdseries
Kan ik al over Karbonkel beginnen?quote:Op zondag 21 juli 2019 01:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het heeft trouwens heel lang geduurd voor ik de plaaggeest af heb gekeken. Hadden altijd 1 videoband daarvan met deel 1 erop.
Zijn stuk voor stuk grotere aandachtshoeren dan de moeder van kapo.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Erg toch dat kijken hoe een vlogger naar het zwembad gaat leuker is dan al die mooie jeugdseries
Over nachtmerries gesprokenquote:Op zondag 21 juli 2019 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan ik al over Karbonkel beginnen?
Mja, beetje serietjes aan het kijkenquote:
Sla die maar over. Elk nostalgisch gesprek op FOK komt uit op Karbonkelquote:Op zondag 21 juli 2019 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan ik al over Karbonkel beginnen?
Geloof je nou zelf dat kinderen dat doenquote:Op zondag 21 juli 2019 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aan de andere kant kunnen ze nu ook alles opzoeken op internet aan de intellectuele kant va het spectrum.
Vrij zielig dat je professie als volwassen vent bestaat uit nietszeggende filmpjes van jezelf maken, waarin je je emoties kinderachtig gaat uitvergroten om leuk over te komen voor je 10 jarige kijkertjes. En dan zeggen dat je je echte leven laat zien.quote:Op zondag 21 juli 2019 02:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn stuk voor stuk grotere aandachtshoeren dan de moeder van kapo.
Op Ed na natuurlijk. Ed Baars god.
Echt hè 😂quote:Op zondag 21 juli 2019 02:02 schreef RensAjacied het volgende:
Wij moesten nog boekjes halen bij de bibliotheek voor een spreekbeurt.
En dan in een burn out komen omdat jij je geen houding meer weet te geven in het normale leven.quote:Op zondag 21 juli 2019 02:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrij zielig dat je professie als volwassen vent bestaat uit nietszeggende filmpjes van jezelf maken, waarin je je emoties kinderachtig gaat uitvergroten om leuk over te komen voor je 10 jarige kijkertjes. En dan zeggen dat je je echte leven laat zien.![]()
Maar tegenwoordig mag je daar niks van vinden omdat het veel geld oplevert ofzo.
Denk het wel hoor. Alleen bepaalde controle en grenzen stellen is wel belangrijk voor kinderen. Nieuwe dingen ontdek je soms als je niks anders te doen hebt. Tegenwoordig bestaat het woord verveling niet meer, wat eigenlijk bizar is.quote:Op zondag 21 juli 2019 02:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geloof je nou zelf dat kinderen dat doen
En dan moest je maar hopen dat ze daar een boek over hadden. Als je geluk had was er een centrale database met boeken van andere bibliotheken in de buurt.quote:Op zondag 21 juli 2019 02:02 schreef RensAjacied het volgende:
Wij moesten nog boekjes halen bij de bibliotheek voor een spreekbeurt.
Valt trouwens op dat Gertje altijd omringd is met 16 jarige danseressenquote:Op zondag 21 juli 2019 02:04 schreef RensAjacied het volgende:
https://youtu.be/yxWyV6t2omY
Enorme banger Kapo
Toch doe je iets gruwelijk goed als je zoveel koters weet te boeien. Misschien kan @GGMM ook gaan vloggenquote:Op zondag 21 juli 2019 02:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrij zielig dat je professie als volwassen vent bestaat uit nietszeggende filmpjes van jezelf maken, waarin je je emoties kinderachtig gaat uitvergroten om leuk over te komen voor je 10 jarige kijkertjes. En dan zeggen dat je je echte leven laat zien.![]()
Maar tegenwoordig mag je daar niks van vinden omdat het veel geld oplevert ofzo.
De Belinga vlogs bekend mee?quote:Op zondag 21 juli 2019 02:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch doe je iets gruwelijk goed als je zoveel koters weet te boeien. Misschien kan @:GGMM ook gaan vloggen
Helaas wel.quote:Op zondag 21 juli 2019 02:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Belinga vlogs bekend mee?
Ze is wel lekkerquote:Op zondag 21 juli 2019 02:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Helaas wel.
Ik kan de stem van dat wijf oprecht niet aanhoren.
Dat Koetlife is helemaal pure kanker.
Die ruben koet? Wat een mongool is datquote:Op zondag 21 juli 2019 02:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Helaas wel.
Ik kan de stem van dat wijf oprecht niet aanhoren.
Dat Koetlife is helemaal pure kanker.
Moest direct hieraan denkenquote:Op zondag 21 juli 2019 02:04 schreef RensAjacied het volgende:
https://youtu.be/yxWyV6t2omY
Enorme banger Kapo
Yepquote:Op zondag 21 juli 2019 02:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moest direct hieraan denken
Haags kan dit waarderen.
Die hadden ook zo'n spannende speelfilm. Speelde zich af in de middeleeuwen.quote:Op zondag 21 juli 2019 02:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moest direct hieraan denken
Haags kan dit waarderen.
Ja fuck hey nu je het zegt. Hoe heette die ook weer?quote:Op zondag 21 juli 2019 02:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die hadden ook zo'n spannende speelfilm. Speelde zich af in de middeleeuwen.
Zullen niet al te vaak de 20 halen. Stelletje druktemakers allemaal in Nederlandquote:Op zondag 21 juli 2019 02:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe zit het met de dauwpunten makker.
Inb4 een gruwelijke moeder opmerking.
Ze hadden een inval gedaan in zijn huis wegens illegaal vuurwerkquote:Op zondag 21 juli 2019 02:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die ruben koet? Wat een mongool is dat
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 21 juli 2019 02:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor een mama van 3 kinderen ziet ze er inderdaad nog erg goed uit.
Het monster van Toth. Zat een onthoofdingsscene in volgens mijquote:Op zondag 21 juli 2019 02:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja fuck hey nu je het zegt. Hoe heette die ook weer?
Kneus is hetquote:Op zondag 21 juli 2019 02:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hadden een inval gedaan in zijn huis wegens illegaal vuurwerk
Dit zegt mij dan weer niks.quote:Op zondag 21 juli 2019 02:12 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil die poppen gewoon echt neerrammen. Vraag me niet waarom. Jeugdtrauma ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |