Dobre utro moenquote:
Thanks!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geniet van je dag morgen. Laat je plannen niet beïnvloeden door het weer, straks blijven de buien weg![]()
Even naar die line up gekeken maar ken er niks vanquote:
Hee stokjquote:
Ja alles wel okayquote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Alles goed?
Iedereen is vroeg wakker voor een zaterdag😝
Ook in den weekend gaat het arbeid door.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja alles wel okayjaa werken he, anders had ik nog wel op bed gelegen.
Hoe is het met jou? Nog plannen vandaag?
Herrie is herrie :pquote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Even naar die line up gekeken maar ken er niks vanveel plezier
Winkelen met mijn zusjequote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dobre utro moen
Jij nog leuke plannen?
WAT HEB JE GEDAAN DAT JE ZO WEINIG HEBT GESLAPEN? GAAT HET WEL GOED MET JE?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
NEE, HEB MAAR 2-3 UURTJES GESLAPEN![]()
EN JIJ DAN? ZIN OM TE WERKEN?
ik heb niks gedaan, lukte gwn niet om terug in slaap te vallen nadat ik was wakker geworden snachtsquote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:59 schreef stokj het volgende:
[..]
WAT HEB JE GEDAAN DAT JE ZO WEINIG HEBT GESLAPEN? GAAT HET WEL GOED MET JE?
JA IK GA NU DENK IK OPSTAAN EN DAN BOODSCHAPPEN DOEN EN DE INKUCHTINGEN/DOSSIERS DOORNEMEN. HOOP DAT ER NIET AL TE VEEL GEBEURD IS VANNACHT, SCHEELT LEESWERK😛
Dat was gisteren alquote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Winkelen met mijn zusje![]()
Hoe gaat het met u? Vandaag weer op date he
oelalaquote:
HAHa net uit de badkamer gestapt. Ik ga zo ontbijten. Tosti met kaas en thee en dan de deur uit voor de boodschappen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik heb niks gedaan, lukte gwn niet om terug in slaap te vallen nadat ik was wakker geworden snachts
Niet eerst ontbijten voor je boodschappen gaat doen? Ik zal voor je duimen dat er NIKS is gebeurd dan![]()
Oe.. misschien ook straks een tostiquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:21 schreef stokj het volgende:
[..]
HAHa net uit de badkamer gestapt. Ik ga zo ontbijten. Tosti met kaas en thee en dan de deur uit voor de boodschappen.
Je hebt niet naar je ademhaling geluisterd toen je in bed lag he. Dat is zo saai dat je daar wel van in slaap valt
Ik zit altijd mobiel dus ik zie ze wel hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, die emoticons op de mobiele telefoon zijn ook verrot zeg...![]()
![]()
💪👊quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, die emoticons op de mobiele telefoon zijn ook verrot zeg...![]()
![]()
Thanks Limoenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oe.. misschien ook straks een tosti![]()
Eet smakelijk zo![]()
Zaterdag is wel echt een rotdag om boodschappen te doen, maar rond dit tijdstip is het nog wel even rustig
Nee ik was te onrustig, en klaarwakkerHelpt dat wel om naar ademhaling te luisteren?
Haha je ziet het wel inderdaad alleen de emoticons die er staan was niet wat ik daar wou zien.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zit altijd mobiel dus ik zie ze wel hoor🎊 🎉
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |