quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:45 schreef Ang3l het volgende:
Manager hier schrijft dat ie t project wat meer "in sink" wil brengen.
Zal ik 'm vragen of ie 't echt in de gootsteen wil gooien?
Je bedoelt "in sync". Dat houdt in afstemmen, in lijn brengen met (managementjargon).quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:45 schreef Ang3l het volgende:
Manager hier schrijft dat ie t project wat meer "in sink" wil brengen.
Zal ik 'm vragen of ie 't echt in de gootsteen wil gooien?
Johquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Je bedoelt "in sync". Dat houdt in afstemmen, in lijn brengen met (managementjargon).
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Je bedoelt "in sync". Dat houdt in afstemmen, in lijn brengen met (managementjargon).
Bedankt voor de uitleg, dat wist ik nog niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Geen probleem Dinoquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg, dat wist ik nog niet.
Heb hem volgens mij nog nooit eerder gehoord, en na een halve minuut luisteren ben ik daar niet rouwig omquote:
doe je dat nooit in de sink?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bij koffers sorteren gebruiken we dat soort dure termen niet.
Daar heb je een teamleider die de boel in de gaten houdt. Die is meer van het aanpakken en doorpakken i.p.v. een manager die strategisch kijkt met syncen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bij koffers sorteren gebruiken we dat soort dure termen niet.
Deze hoort ook bij m'n foute uurtje.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb hem volgens mij nog nooit eerder gehoord, en na een halve minuut luisteren ben ik daar niet rouwig om
Dankjewel Lotus.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:47 schreef stokj het volgende:
[..]
ik mis tay tayquote:
Ah.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ga wel reageren met "Baby bye bye bye!"quote:
Ja, is lekker "hands on" en zo.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Daar heb je een teamleider die de boel in de gaten houdt. Die is meer van het aanpakken en doorpakken i.p.v. een manager die strategisch kijkt met syncen.
Gaga ziet er goed uit in die clip trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |