gmtaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had dus echt bijna dezelfde tt
Ik weet.quote:
G E N O Tquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik weet.![]()
Maar wel lekker een Italiaanse bol met hamburger gemaakt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:19 schreef Mortaxx het volgende:
Grijp je kans als je naatje iets wil vragen jongens
Zeker weten.quote:
GA slapen danquote:
Ja ga zo wel ff dutje doen in de kantine van de heftruckerssquote:
zal logistiek blij mee zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja ga zo wel ff dutje doen in de kantine van de heftruckerss
Jaloaquote:
Sssssst dat is topgeheim.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:19 schreef Mortaxx het volgende:
Grijp je kans als je naatje iets wil vragen jongens
Neequote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n lange beige stoffen jas?
@Driepinkquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik wil een hangmat kopen voor in de tuin heeft iemand hier er eentje in de tuin hangen?
Ah thanksquote:
Oooh zo. Nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar jij staat niet op de vloer toch
Voor wat?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:22 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond ff al wat spullen inpakken
ZIN IN GVD
Succes met verhuizen Solootje!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:22 schreef Solotovski het volgende:
ZIN IN GVD
Ohquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Succes met verhuizen Solootje!
Mwah, dat zijn niet echt mijn werkzaamheden meerquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker hoor
beetje achter de computer zitten beetje dingen inboeken enzo
Ode aan @Flippieequote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:24 schreef UitStraling het volgende:
Met haar zachte grote wulpse borsten,
Beleefde zij vele avonturen met klaarwakkere worsten,
Menig staljongen kende haar naam en faam,
Ze hield van simpele mannen met een prima banaan.
oh wat doe je dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah, dat zijn niet echt mijn werkzaamheden meer
Doe dit eens in @naatje_1 z'n subforumquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:24 schreef UitStraling het volgende:
Met haar zachte grote wulpse borsten,
Beleefde zij vele avonturen met klaarwakkere worsten,
Menig staljongen kende haar naam en faam,
Ze hield van simpele mannen met een prima banaan.
Beetje de import van de zooi regelen en beetje wijs doenquote:
gewoon inkoop dus in principequote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Beetje de import van de zooi regelen en beetje wijs doen
Wij hebben geen eigen voorraadquote:
Lekker bezigquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:22 schreef Solotovski het volgende:
ZIN IN GVD
Er zijn wel meer dingen niet handig met oxazepam.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gamen met oxazepam in je mik is niet handig.
Rijden werd me afgeraden.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen niet handig met oxazepam.
Internationaal dc voor big players in een bepaalde sector jaquote:
aha nice manquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Internationaal dc voor big players in een bepaalde sector ja
Gamen met pepquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gamen met oxazepam in je mik is niet handig.
Werken is zonde van m'n vrije tijdquote:
welou geld hebben is ook zonde van je vrije tijdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Werken is zonde van m'n vrije tijd
Je krijgt gratis starter pack van mequote:
quote:
Wat zit daar in?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je krijgt gratis starter pack van me
Zwaar levenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:40 schreef wietparkiet het volgende:
zin om joint te draaien maar tabak ligt nog beneden
Stereotype confirmedquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:40 schreef wietparkiet het volgende:
zin om joint te draaien maar tabak ligt nog beneden
Achja, we doen ons best. Met jou G?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He vriend.
Lang niet gesproken. Hoe gaat het met je?
Jointje, pilletje, 5ml g, halfje puur, halfje pep, en 2ml etiquote:
Net redelijk nieuws gekregen waardoor ik de komende tijd even stressvrij ben voor het eerst in tijden.quote:
Lekker jongquote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net redelijk nieuws gekregen waardoor ik de komende tijd even stressvrij ben voor het eerst in tijden.
Ouchquote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:22 schreef I. het volgende:
[..]
Breng m'n auto volgende week naar de garage, 600 euro voor apk+onderhoud gvd
Weet je hoe het voeltquote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:22 schreef I. het volgende:
Breng m'n auto volgende week naar de garage, 600 euro voor apk+onderhoud gvd
Je vriendin heeft het uitgemaakt?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net redelijk nieuws gekregen waardoor ik de komende tijd even stressvrij ben voor het eerst in tijden.
Kan niet altijd meezittenquote:
Ik vang je sowieso opquote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zou ik van een brug zpringen.
Kies je een VMBO leerlinge uit je klas uit, een die al vaak is blijven zitten.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zou ik van een brug zpringen.
Hey naatjequote:
Zeker interessantquote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:34 schreef I. het volgende:
[..]
Hey naatje
Interessant topic voor jou denk ik; GC / [Vraag wat je wil] aan een van de maagdenhuis bezetters
Gast doe normaal.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kies je een VMBO leerlinge uit je klas uit, een die al vaak is blijven zitten.
VMBO toch niet zeker?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gast doe normaal.
Kunnen mijn kinderen zijn.
Niks mis met vmboquote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn kinderen verder komen, ja.
Mijn ouders waren trots op mij, wat voor niveau ik ook deed. Zag bij sommige kinderen dat zij ver boven hun niveau moesten. Mijn ouders zeiden wel dat we altijd ons best moesten doen. Maar het zou oneerlijk zijn je kind havo te laten doen, als hij/zij niet meer dan vmbo aan zou kunnen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoop dat mijn kinderen verder komen, ja.
Dat lijkt me echt heel naar ja. Niets mis met vmbo of havo.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn ouders waren trots op mij, wat voor niveau ik ook deed. Zag bij sommige kinderen dat zij ver boven hun niveau moesten. Mijn ouders zeiden wel dat we altijd ons best moesten doen. Maar het zou oneerlijk zijn je kind havo te laten doen, als hij/zij niet meer dan vmbo aan zou kunnen.
Zo had ik een vriendin en zij moest vwo gaan doen, omdat ze zich anders schaamden voor haar. Lijkt mij zo naar.
Zolang je maar je best doet, en het niveau doet wat je aankan. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
Dat lijkt me echt heel naar ja. Niets mis met vmbo of havo.
Snap wat je bedoelt, en ga ook heus niet boos zijn als het niet lukt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn ouders waren trots op mij, wat voor niveau ik ook deed. Zag bij sommige kinderen dat zij ver boven hun niveau moesten. Mijn ouders zeiden wel dat we altijd ons best moesten doen. Maar het zou oneerlijk zijn je kind havo te laten doen, als hij/zij niet meer dan vmbo aan zou kunnen.
Zo had ik een vriendin en zij moest vwo gaan doen, omdat ze zich anders schaamden voor haar. Lijkt mij zo naar.
En waarom, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snap wat je bedoelt, en ga ook heus niet boos zijn als het niet lukt.
Ik hoop alleen op meer.
Omdat ik al wat jaar meeloop op het VMBO en ik weet dat dit voor de meeste leerlingen verre van ideaal is.quote:
Randstad zeker?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik al wat jaar meeloop op het VMBO en ik weet dat dit voor de meeste leerlingen verre van ideaal is.
Of je kiest een ander soort leven. Gisteren Good Will Hunting gezien voor de tweede keer en daar komt het dilemma carrière versus liefde/familie naar voren. Als je gelukkiger wordt van straten bouwen dan van in de boeken zitten, maar je kan dat laatste wel, moet je dan in de boeken zitten?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zolang je maar je best doet, en het niveau doet wat je aankan. Niets mis mee.
Je wordt meestal wel als minderwaardig beschouwd. Dat is gewoon jammer. Terwijl veel vmbo leerlingen ook best veel potentie hebben om mooie dingen te doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat ik al wat jaar meeloop op het VMBO en ik weet dat dit voor de meeste leerlingen verre van ideaal is.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms is het leven oneerlijk en moet je een andere kant op. Mijn moeder is hoogbegaafd maar heeft nooit de kans gehad zich verder te ontwikkelen. Erg jammer.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
Of je kiest een ander soort leven. Gisteren Good Will Hunting gezien voor de tweede keer en daar komt het dilemma carrière versus liefde/familie naar voren. Als je gelukkiger wordt van straten bouwen dan van in de boeken zitten, maar je kan dat laatste wel, moet je dan in de boeken zitten?
Ja dat zegt al weer genoeg.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yes.
Leuk man, klassen vol Marokkanen
Niks mis met mensen die met hun handen werken. Alleen loopt er een heleboel tuig rond.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je wordt meestal wel als minderwaardig beschouwd. Dat is gewoon jammer. Terwijl veel vmbo leerlingen ook best veel potentie hebben om mooie dingen te doen.
Nog steeds tuig, alleen gaat dat anders. Die strijd gaat op het emotionele vlak in plaats van dat ze je fysiek pijn gaan doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis met mensen die met hun handen werken. Alleen loopt er een heleboel tuig rond.
Dat was gewoon veel minder op bijvoorbeeld een Gymnasium.
Toch heel redelijke gedachte?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt, en ga ook heus niet boos zijn als het niet lukt.
Ik hoop alleen op meer.
Ben zo blij dat ik geen economie geef.quote:
Ik heb het hier anders nooit moeilijk mee gehad.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog steeds tuig, alleen gaat dat anders. Die strijd gaat op het emotionele vlak in plaats van dat ze je fysiek pijn gaan doen.
Ik zou dat op het moment echt niet kunnen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toch heel redelijke gedachte?
Zijn zelfs mensen die hopen op een downie. Want daar krijg je zoveel liefde van terug
Dat is echt niet altijd waar hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:19 schreef naatje_1 het volgende:
Nog steeds tuig, alleen gaat dat anders. Die strijd gaat op het emotionele vlak in plaats van dat ze je fysiek pijn gaan doen.
tuig vooral in de randstad, waar je veel marokkanen en negers hebtquote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou snel weg zijn als het er zo'n eentje wasquote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik geen economie geef.
[..]
Ik heb het hier anders nooit moeilijk mee gehad.
[..]
Ik zou dat op het moment echt niet kunnen.
oh dan komt het door die filtersquote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:56 schreef I. het volgende:
Maar nee, allemaal vrij recente foto's volgens mij
Vannacht weer?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:02 schreef I. het volgende:
[..]
Nachtbagger is er niet meer, dan maar een vrijmibo'tje in ONZ-SC.
De nacht blijft toch net iets specialersquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:08 schreef I. het volgende:
[..]
Omdat er tegenwoordig zoiets als dagbagger bestaat, en het speciale er dus wel vanaf is
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En wat doet dit precies met jou, TS?
👊quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:10 schreef I. het volgende:
En Za, zeg nou eens eerlijk, wat doet dit nou met je?
Dus nu geef je maar kritiek op het beleid zodat je weer een note daarvoor krijgt?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oei, een matige note deze keer.
Ik had niet eens kritiek op het beleid.
Heb nog geen kritiek gegeven vandaag.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus nu geef je maar kritiek op het beleid zodat je weer een note daarvoor krijgt?
Maar noten is toch beleid en kritiek op note is dan toch kritiek op beleid?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nog geen kritiek gegeven vandaag.
Ik zie geen woord van kritiek. Slechts verbazing.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar noten is toch beleid en kritiek op note is dan toch kritiek op beleid?
Niet genoeg in huis daarvoorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
?
[..]
Je kunt toch ook Indiaas koken?
Ook datquote:
Ga boodschappen doen danquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet genoeg in huis daarvoor
[..]
Ook dat
Doen we niet meer aan volgens mijquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:31 schreef Solotovski het volgende:
Over notes gesproken, ik had wel verwacht dat ik inmiddels meer positieve notes had
Heb je het wel eens gedaan?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet genoeg in huis daarvoor
[..]
Ook dat
Tuuuuuurlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:57 schreef UitStraling het volgende:
Wat zijn er toch chagrijnige vreemde vogels op de wereld, net een gast die zijn vriendin echt af aan het blaffen was in de supermarkt, gevraagd of hij dat niet wilde doen, kwam hij aanrennen als een rare kip, raar piepgeluid ook, hij schrok van zijn eigen reactie en mijn blik, heb ik hem iets van dertig seconden aan staan staren en daarna begon hij zich bangig te verontschuldigen, meisje keek me aan met grote ogen "ja schaap je laat jezelf door zo'n pisventje in de hoek zetten", daarna liep deze held met lichte tred door om zijn boodschappen af te rekenen
Vind het echt heerlijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa maar dat kost best wat tijd om goed te doen
Niet echt praktische timing, maar soit.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
GC / Stichting SPOTS live Q&A - Game on
of dat hij dat meisje toch nog even heeft volgeblafd in het magazijn van de superquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zometeen post hij een verhaal dat dat meisje halfnaakt bij hem voor de deur staat
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zometeen post hij een verhaal dat dat meisje halfnaakt bij hem voor de deur staat
Het was maar een zomaareentje dus nog niet half bekant.quote:
Hahaha is goed vriendquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou jij niet doen of doen of durven he? dat weet ik bijna zeker.
Moet je wel leren als je modje wil worden hoor, opkomen voor de zwakkeren en de minderbedeelden.quote:
Dan leren de zwakkeren het nooitquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je wel leren als je modje wil worden hoor, opkomen voor de zwakkeren en de minderbedeelden.
Matig iddquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:10 schreef naatje_1 het volgende:
Zo heb je plannen, zo gebeurt er niets. Matigheid.
Dat hart wat ik gestolen hebquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ga ik daarna sowieso pizza bestellen
[..]
Welk hart
Karakter - Bordewijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan leren de zwakkeren het nooit
[..]
Matig idd
Misschien heeft ze er nooit een gehad.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het niet zo is, jij bent m kwijt
Mee eens, extreem zelfs.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:21 schreef I. het volgende:
[..]
Stiekem niet, want Flips heeft het hart op de goede plaats.
Precies, bij mij dusquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:21 schreef I. het volgende:
[..]
Stiekem niet, want Flips heeft het hart op de goede plaats.
Ook goed hoor. Net mijn nieuwe pc geïnstalleerd en op zijn plek gezet. Dus nu even geduld hebben en mijn games downloaden, zodat ik vanavond kan gamenquote:
Wat leuk!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ook goed hoor. Net mijn nieuwe pc geïnstalleerd en op zijn plek gezet. Dus nu even geduld hebben en mijn games downloaden, zodat ik vanavond kan gamen
Heb je al weekend, of moet je nog een dag?
Processor: AMD Ryzen 5 2600 (6 cores, 12 threads)quote:
Nog 1.5 zelfs. Leuk joh!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ook goed hoor. Net mijn nieuwe pc geïnstalleerd en op zijn plek gezet. Dus nu even geduld hebben en mijn games downloaden, zodat ik vanavond kan gamen
Heb je al weekend, of moet je nog een dag?
Wat zegt ditquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Processor: AMD Ryzen 5 2600 (6 cores, 12 threads)
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 1660
Werkgeheugen: 16GB DDR4 @ 3000 MHz
SSD: 480GB
Harde Schijf: 1TB
Besturingssysteem: Windows 10 Pro
niets mis mee hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Processor: AMD Ryzen 5 2600 (6 cores, 12 threads)
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 1660
Werkgeheugen: 16GB DDR4 @ 3000 MHz
SSD: 480GB
Harde Schijf: 1TB
Besturingssysteem: Windows 10 Pro
Dit zegt wat de specificaties zijn van mijn nieuwe pc.quote:
zeker niet, hier kan ik wel even mee vooruit als het goed isquote:
klopt wel jaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit zegt wat de specificaties zijn van mijn nieuwe pc.
[..]
zeker niet, hier kan ik wel even mee vooruit als het goed is
Ik heb ook al een hele tijd niet meer echt gegamed, maar dat kwam omdat ik alleen een laptop had die de meeste games niet aankon.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:11 schreef JanCees het volgende:
klopt wel ja
1440p op 60fps wellicht
ik heb ook de ryzen 5 2600 maar met een 1060 6gb
alleen game ik nooit
jahoor prima welquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb ook al een hele tijd niet meer echt gegamed, maar dat kwam omdat ik alleen een laptop had die de meeste games niet aankon.
Ben je tevreden met je pc?
Als ik een kabel wil trekken moet ik het halve huis verbouwen, dus daar begin ik ook niet aan. Maar ik heb nu een externe Wi-Fi ontvanger erop aangesloten zitten, en dat werkt tot dusver primaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:14 schreef JanCees het volgende:
jahoor prima wel
heb wel wifikaart erin want geen zin om kabel te trekken
zo'n USB ding?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als ik een kabel wil trekken moet ik het halve huis verbouwen, dus daar begin ik ook niet aan. Maar ik heb nu een externe Wi-Fi ontvanger erop aangesloten zitten, en dat werkt tot dusver prima
Maar even kijken hoe dat bevalt op de lange termijn.
Ja, met USB aansluiting inderdaad. Ik heb deze;quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:18 schreef JanCees het volgende:
zo'n USB ding?
ik heb deze
[ afbeelding ]
werkt wel prima
oke hopelijk werkt het een beetjequote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, met USB aansluiting inderdaad. Ik heb deze;
[ afbeelding ]
Hoop het ook, tot nu toe ontvang ik nog prima Wi-Fi en gaan de downloads vrij snel.quote:
Echt hequote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
Al die hightech gearheb je toch niet nodig voor aoe2
Jammer I. je liet je goeie smaak paar paginas geleden wel even zien maar dit is echt nietsquote:
Goed, lekker weekend nu. Ga morgen naar de Apenheul toe (Apeldoorn,niet Rotterdam) met mijn neefje.quote:
Dat is toch een strandtent?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:24 schreef Kopjechino het volgende:
Collega van mij was bij WOO HAH! Ze vond het erg tof.
Festivalquote:
Lekker man.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed, lekker weekend nu. Ga morgen naar de Apenheul toe (Apeldoorn,niet Rotterdam) met mijn neefje.
Jij nog leuke plannen?
lijkt mij wel lachen maar ben bang dat ik uit de toon valquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:24 schreef Kopjechino het volgende:
Collega van mij was bij WOO HAH! Ze vond het erg tof.
Hoezo denk je dat, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:26 schreef JanCees het volgende:
lijkt mij wel lachen maar ben bang dat ik uit de toon val
roomblank en een boerquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat, als ik vragen mag?
Selectie dunt uit, helaas.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer I. je liet je goeie smaak paar paginas geleden wel even zien maar dit is echt niets
Cool!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man.
Ik zit nu vlakbij Harderwijk. Geef morgen cursus daar. Veel plezier!
Zou goed kunnen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Cool!
Volgens mij ben ik daar een half jaar geleden geweest voor m'n BHV
Die opblaastieten wordt je toch niet vrolijk van joh.quote:
Nou, mijn collega is ook gewoon volle melk en niet per se een hiphop type. Maar toch viel ze daar niet echt uit de toon hoor. Gewoon gaan als je daar zin in hebtquote:
ja oke maar weet nietquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou, mijn collega is ook gewoon volle melk en niet per se een hiphop type. Maar toch viel ze daar niet echt uit de toon hoor. Gewoon gaan als je daar zin in hebt
Lol@vrolijke dude op de pianoquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die opblaastieten wordt je toch niet vrolijk van joh.
quote:
Toch gek.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:43 schreef Fok-it het volgende:
Maar een goeie smaak op fok is wel een bijzonderheid
Ik hou van alle vrouwenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:43 schreef Fok-it het volgende:
Maar een goeie smaak op fok is wel een bijzonderheid
Goed zo maat. Dat is de beste insteekquote:
Ik begrijp de vergelijking echt totaal niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:44 schreef UitStraling het volgende:
Dit is een beetje hetzelfde als eeenorm zin hebben in Wagyu koe maar nog maar 8 euro hebben om de maand door te komen
Loeren naar semi-blote-vrouwen-plaatjes van vrouwen die je toch nooit kan krijgen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begrijp het verband echt totaal niet.
daarom altijd naar /r/realgirls kijkenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loeren naar semi-blote-vrouwen-plaatjes van vrouwen die je toch nooit kan krijgen.
Lekker man frikadel, die eet ik altijd met extra veel mayonaise, zo heet mogelijk en met mijn mond open.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:46 schreef Fok-it het volgende:
Stiekem eet jij gewoon euroshopper frikandellen, met je Wagyu koe
Oke.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loeren naar semi-blote-vrouwen-plaatjes van vrouwen die je toch nooit kan krijgen.
Catchy hoorquote:
Kan ik niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke.
Post eens fotos van extreem lelijke vrouwen I. Speciaal voor Uitstraling
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke.
En nu gaat je vergelijking dus mank aangezien je die volgens jou niet kan krijgenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:50 schreef UitStraling het volgende:
als je nog mooiere en leukere meisje meekijkt
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke.
Goeiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |