Op grote lijnen wel, maar in detail nietquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Daardoor wordt deze vraag belangrijker...
Wil het amalgaam hetzelfde?
Neequote:
Geen mening over.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:30 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Wat vindt je van de groei van Schiphol dat is natuurlijk in de buurt van Amsterdam.
Niet schuldig nee, wel (mede)verantwoordelijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:28 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
We zijn verantwoordelijk voor het open-deur beleid.
We hebben maatregelen getroffen door in de avond en in de nacht mensen bij de deur te zetten om in de gaten te houden of er geen verknipte mensen binnenkwamen.
We hebben er niet voor gekozen om op iedere hoek van het gebouw iemand neer te zetten om in de gaten te houden of volwassen mensen zich wel fatsoenlijk kunnen gedragen.
Zijn we daarmee schuldig aan vernielingen? Nee. De schuldige is degene die de vernieling heeft gepleegd.
Ik moest googlen wat dat was. Ik droeg klimaatactivisten een warm hart toe, maar ik heb te weinig verstand van zaken om te weten wat op dat vlak de juiste aanpak is, dus dat laat ik graag aan anderen over.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:30 schreef van_Lamehuizen het volgende:
1. Maak je ook deel uit van Extinction Rebellion of zet je, je alleen in voor je directe eigen belang?
Dat is echt afhankelijk van mijn mood, er zijn maanden zonder, er zijn maanden met bijna dagelijkse masturbatiequote:2. Hoe vaak masturbeer je gemiddeld per maand?
Nee.quote:3. Zie je een overeenkomst tussen je activisme en masturbatie?
Door John Rawls te volgen.quote:
De strijd voor goed onderwijs zou de belastingbetaler geld moeten opleveren, in de kosten-baten analyse is de directe schade een peulenschil in vergelijking met de baten van gezond onderwijs.quote:Vind je het geen tuigactie, wat de belastingbetaler alleen maar een hoop geld heeft gekost?
Is het ook ''''burgerlijke ongehoorzaamheid'''' als mensen waar je 't niet mee eens bent om ideologische redenen de wet overtreden, of alleen als linksmensen 't doen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:04 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Burgerlijke ongehoorzaamheid voelt heel goed. Het is niet alleen het uiten van je idealen, het is ook nog eens het praktiseren van je idealen. Zonder burgerlijke ongehoorzaamheid zaten we nu nog steeds in een theocratie waar stemrecht alleen zou gelden voor rijke vrije mannen.
Je bent bachelor-student dus vermoedelijk ergens begin twintig en er is al vier(!) keer bij je ingebroken? Wtf, wat een stad man, Amsterdamquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:59 schreef VraagWatJeWil het volgende:
De 4 keer dat er bij mij is ingebroken waren ook kut,
DUO, maximaal lenen. Met bestuursjaartjes krijg je dan ook nog bestuursbeurzen, al zijn die niet echt enorm substantieel. Ik ben nu echter wel in een fase gekomen dat ik op een grotere voet leef dan de maximale lening, dus vanaf volgend academisch jaar ga ik solliciteren voor student-assistentschap.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:21 schreef Ferdii het volgende:
Je geeft aan niet te werken op dit moment, waarvan kom je dan rond?
Er is zeker contact geweest met de mensen van 1969. Deze mensen waren zeer blij om te zien dat er onder studenten nog protestbereidheid heerst. Een tijd lang schreven de media over het ontbreken van de protestbereidheid onder studenten, maar 2015 liet zien dat deze er wel degelijk nog was.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:49 schreef Lunatiek het volgende:
Heb je contact gehad met de mensen van de bezetting in 1969? Wat vinden zij van jullie actie in 2015?
En konden jullie niks beters bedenken dan 1969 te kopiëren? Staken is lastig als student maar een sit-in op CS was ook leuk geweest.
Dat is zeker wel gebeurd. De bezetting begon op 25 februari, maar het was al rumoerig sinds op zijn minst 10 november 2014 (oprichting Humanities Rally) in ieder geval wat betreft geesteswetenschappen en die hebben op 25 november een Night of Protest georganiseerd die zeer goed bezocht werd, waar bestuur toen ook voor was uitgenodigd en kwam praten, maar er was geen sprake van een dialoog. Protest en daaropvolgend bezetting is het laatste redmiddel als gesprek niet meer wilt werken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:11 schreef Geytenbeekje het volgende:
Waarom knoopte jullie als groep niet eerst een gesprek aan ?
Docent, politiek in, journalistiek in, consultancy, zoveel opties, ik heb nog geen idee.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:50 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Wat voor werk wil jij later gaan doen?
Die waren blij dat ik voor mijn idealen opkwam en zagen hoe dit in lijn lag met hoe ik ben.quote:
Ik ben niet linksquote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:37 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Is het ook ''''burgerlijke ongehoorzaamheid'''' als mensen waar je 't niet mee eens bent om ideologische redenen de wet overtreden, of alleen als linksmensen 't doen?
Heerlijk suggestieve vraag weer. Ik verwijs naar post #71.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:46 schreef Ferdii het volgende:
Hoe voelt het om een totaal nutteloze universitaire studie te hebben gevolgd in de wetenschap dat geen enkel bedrijf je gaat aannemen, ondanks je master graad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |