Het is tegenwoordig zeldzamer dat iemand bij zijn of haar eerste liefde blijft dan andersom hoor, dus daar hoef je je niet echt zorgen om te maken. Je vriendinnen hebben gewoon enorme mazzel (ervan uitgaande dat ze ook echt gelukkig zijn in die relaties uiteraard), maar het maakt jou niet raarquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:05 schreef Baylee het volgende:
@:PiyeReloaded
Ik ben anders als mijn vriendinnen want die zijn allemaal bij hun eerste vriend en zijn daar nu al eeeuweennn mee getrouwd kindjes alles.
Ik heb 2 kids van 2 mannen uit 2 eerdere relaties, en ik schaam me ergens een beetje als deze relatie nu weer op niks uitdraait. En dan ga ik twijfelen of het niet aan mij ligt. En daarom wilde ik in het kort bevestiging of dat onafhankelijke mensen dit gedrag ook ziekelijk zouden vinden.
En ik neem deze meningen zeker mee, ze bevestigen mijn eigen idee erover.
Dus ik ga een goed gesprek aan en als er niks veranderd dan ga ik idd rennen.
Gelukkig heb ik mijn eigen huis nog
Juist.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo een vermoeden had ik al. Zo gaat dat vaak bij die gasten die zelf vreemdgaan/gingen, die denken dat de ander het ook doet. Zoals iemand hiervoor al opmerkte, zoals de waard is...
Dit zijn inderdaad de twee opties. Praten en werken aan verandering en anders kappenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Twee opties:
1. Laat hem weten hoe onaantrekkelijk dit gedrag is en geef hem de kans om dit gedrag af te leren.
2. Wegwezen.
Volgorde is bekend lijkt mij, maar als 1 niet lukt is 2 echt de enige oplossing, want je bent nu al bezig met hem passief agressief te benaderen en jullie zijn dus al uit elkaar aan het groeien.
Hoe lang zijn jullie al samen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:14 schreef Baylee het volgende:
Inderdaad, thanks allemaal voor jullie reacties.
Ik weet wat me te doen staat.
Het schiet ook echt niet op, gelukkig kan ik mezelf goed redden en heb ik hem qua financien of onderkomen niet nodig.
Eerst nog maar even op vakantie want daar kijken de kids zo naar uit, ondertussen een gesprek hebben dat hij hulp moet zoeken om over zijn eigen problemen te praten. En anders stap 2.
Ah zie dat het in je op staat. Overheen gelezenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:20 schreef Baylee het volgende:
2 jaar, maar hebben daarvoor ook al 2 jaar een welles nietes relatie gehad.
En toen vertoonde hij nog niet dit gedrag?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:26 schreef Baylee het volgende:
Nou welles nietes was toen we allebei uit onze andere relatie kwamen.
Daarna tijdje geen contact gehad en toen besloten dat we toch samen wilde zijn.
Jaartje gewoon verkering gehad en toen gaan samenwonen.
Grote kans dat je dat alleen maar meer gaat doen en jezelf over een paar jaar afvraagt wat er met je persoonlijkheid en leven is gebeurdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:32 schreef Baylee het volgende:
@:Yasmin23 ja dat merk ik dat ik dat ook af en toe al doe ja.
Maar het is lastig allemaal! Maar goed je weet nu al een beetje hoe de situatie is en dat je nu al zelf al jezelf aanpast om ruzies te voorkomen. Das al een goede stap!quote:
Geen idee? Laat me met rust!!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom word die wereldgozer toch overal getagd?
Volgens mij zoek je bevestiging?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:23 schreef Baylee het volgende:
ik ben nieuw hier omdat ik echt graag even van gedachten wil wisselen met mensen die dit ook meemaken of hebben meegemaakt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:25 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Klinkt gezellig.
[..]
Nee, is geen grapje.
Rennen nu je nog kan.
.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Twee opties:
1. Laat hem weten hoe onaantrekkelijk dit gedrag is en geef hem de kans om dit gedrag af te leren.
2. Wegwezen.
Volgorde is bekend lijkt mij, maar als 1 niet lukt is 2 echt de enige oplossing, want je bent nu al bezig met hem passief agressief te benaderen en jullie zijn dus al uit elkaar aan het groeien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |