abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188001031
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 11:05 schreef Baylee het volgende:
@:PiyeReloaded
Ik ben anders als mijn vriendinnen want die zijn allemaal bij hun eerste vriend en zijn daar nu al eeeuweennn mee getrouwd kindjes alles.
Ik heb 2 kids van 2 mannen uit 2 eerdere relaties, en ik schaam me ergens een beetje als deze relatie nu weer op niks uitdraait. En dan ga ik twijfelen of het niet aan mij ligt. En daarom wilde ik in het kort bevestiging of dat onafhankelijke mensen dit gedrag ook ziekelijk zouden vinden.

En ik neem deze meningen zeker mee, ze bevestigen mijn eigen idee erover.
Dus ik ga een goed gesprek aan en als er niks veranderd dan ga ik idd rennen.
Gelukkig heb ik mijn eigen huis nog :D
Het is tegenwoordig zeldzamer dat iemand bij zijn of haar eerste liefde blijft dan andersom hoor, dus daar hoef je je niet echt zorgen om te maken. Je vriendinnen hebben gewoon enorme mazzel (ervan uitgaande dat ze ook echt gelukkig zijn in die relaties uiteraard), maar het maakt jou niet raar ^O^ Maar ik snap je gevoelens wel.

Verder kan ik je enkel aanraden om te benoemen (op een moment dat je rustig bent) hoe erg je je stoort aan dat gedrag. Geef hem nog een kans om te veranderen, anders zou ik hem persoonlijk echt peren. Dat is makkelijk voor mij als buitenstaander, maar je leeft maar een keer. Wil je dan echt tijd verspillen aan iemand die je zo behandeld? De problemen zitten bij hem en als hij daar niks aan wil doen..
pi_188001033
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 11:05 schreef Karina het volgende:

[..]

Zo een vermoeden had ik al. Zo gaat dat vaak bij die gasten die zelf vreemdgaan/gingen, die denken dat de ander het ook doet. Zoals iemand hiervoor al opmerkte, zoals de waard is...
Juist.
pi_188001062
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 11:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Twee opties:

1. Laat hem weten hoe onaantrekkelijk dit gedrag is en geef hem de kans om dit gedrag af te leren.

2. Wegwezen.

Volgorde is bekend lijkt mij, maar als 1 niet lukt is 2 echt de enige oplossing, want je bent nu al bezig met hem passief agressief te benaderen en jullie zijn dus al uit elkaar aan het groeien.
Dit zijn inderdaad de twee opties. Praten en werken aan verandering en anders kappen
pi_188001093
Inderdaad, thanks allemaal voor jullie reacties.
Ik weet wat me te doen staat.

Het schiet ook echt niet op, gelukkig kan ik mezelf goed redden en heb ik hem qua financien of onderkomen niet nodig.
Eerst nog maar even op vakantie want daar kijken de kids zo naar uit, ondertussen een gesprek hebben dat hij hulp moet zoeken om over zijn eigen problemen te praten. En anders stap 2.
pi_188001128
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 11:14 schreef Baylee het volgende:
Inderdaad, thanks allemaal voor jullie reacties.
Ik weet wat me te doen staat.

Het schiet ook echt niet op, gelukkig kan ik mezelf goed redden en heb ik hem qua financien of onderkomen niet nodig.
Eerst nog maar even op vakantie want daar kijken de kids zo naar uit, ondertussen een gesprek hebben dat hij hulp moet zoeken om over zijn eigen problemen te praten. En anders stap 2.
Hoe lang zijn jullie al samen?
pi_188001178
2 jaar, maar hebben daarvoor ook al 2 jaar een welles nietes relatie gehad.
pi_188001188
Neuk jij nagenoeg iedere dag?
pi_188001194
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 11:20 schreef Baylee het volgende:
2 jaar, maar hebben daarvoor ook al 2 jaar een welles nietes relatie gehad.
Ah zie dat het in je op staat. Overheen gelezen :)

Mja denk dat dat het aard van het beestje is.
pi_188001212
@hoechst why???
pi_188001219
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 11:22 schreef Baylee het volgende:
@:hoechst why???
Zoiets lees ik in je op
pi_188001234
Maar waarom besluit je als je eerst 2 jaar een welles en nietes relatie hebt toch te gaan samenwonen?
pi_188001235
Nee hoor niet elke dag
pi_188001261
Nou welles nietes was toen we allebei uit onze andere relatie kwamen.
Daarna tijdje geen contact gehad en toen besloten dat we toch samen wilde zijn.

Jaartje gewoon verkering gehad en toen gaan samenwonen.
pi_188001319
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 11:26 schreef Baylee het volgende:
Nou welles nietes was toen we allebei uit onze andere relatie kwamen.
Daarna tijdje geen contact gehad en toen besloten dat we toch samen wilde zijn.

Jaartje gewoon verkering gehad en toen gaan samenwonen.
En toen vertoonde hij nog niet dit gedrag?

Ik heb ook een ex gehad die een beetje zo dacht. Hij rook niet aan mij ofzo maar wilde wel constant weten met wie ik was en wat ik aan het doen was. Ruzie zoeken als ik niet voor te hem snel genoeg reageerde.... Vaak genoeg voor mezelf opgekomen, ging dan even goed. Maar uiteindelijk viel die weer terug in dat gedrag. Met als gevolg dat ik mijzelf steeds meer ging aanpassen aan hem om maar geen ruzies te krijgen.
pi_188001370
@Yasmin23 ja dat merk ik dat ik dat ook af en toe al doe ja.
pi_188001390
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 11:32 schreef Baylee het volgende:
@:Yasmin23 ja dat merk ik dat ik dat ook af en toe al doe ja.
Grote kans dat je dat alleen maar meer gaat doen en jezelf over een paar jaar afvraagt wat er met je persoonlijkheid en leven is gebeurd :P

En het gaat ook nog eens heel subtiel. Het is trouwens ook nooit genoeg voor de ander want die verzint wel iets anders. Dus denk aan jezelf en kap met de relatie. Sowieso heb je ook de verantwoording voor je kinderen dat zij een gelukkige moeder hebben.
pi_188001405
En maar denken dat ik erg ben @Wereldgozer
-
pi_188001408
Waarom word die wereldgozer toch overal getagd? :P
pi_188001465
@Yasmin23 inderdaad
pi_188001483
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 11:41 schreef Baylee het volgende:
@:Yasmin23 inderdaad
Maar het is lastig allemaal! Maar goed je weet nu al een beetje hoe de situatie is en dat je nu al zelf al jezelf aanpast om ruzies te voorkomen. Das al een goede stap!
pi_188001616
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 11:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom word die wereldgozer toch overal getagd? :P
Geen idee? Laat me met rust!!
  Redactie Frontpage vrijdag 19 juli 2019 @ 11:54:24 #47
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_188001665
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 10:23 schreef Baylee het volgende:
ik ben nieuw hier omdat ik echt graag even van gedachten wil wisselen met mensen die dit ook meemaken of hebben meegemaakt.
Volgens mij zoek je bevestiging?

Verder gewoon dit:
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 10:25 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Klinkt gezellig.
[..]

Nee, is geen grapje.

Rennen nu je nog kan.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Spellchecker vrijdag 19 juli 2019 @ 11:54:40 #48
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188001672
Twee jaar een relatie en dan al samenwonen met jullie gezinnetjes .... mag ik dat snel vinden?
-edit- zie dat er al twee jaar daarvoor een relatie was.

En verder vind ik zijn gedrag op zijn zachtst gezegd niet prettig.

Waarom ben je verliefd op hem geworden? (Serieuze vraag)
  vrijdag 19 juli 2019 @ 12:00:58 #49
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188001764
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 11:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Twee opties:

1. Laat hem weten hoe onaantrekkelijk dit gedrag is en geef hem de kans om dit gedrag af te leren.

2. Wegwezen.

Volgorde is bekend lijkt mij, maar als 1 niet lukt is 2 echt de enige oplossing, want je bent nu al bezig met hem passief agressief te benaderen en jullie zijn dus al uit elkaar aan het groeien.
.

En ja samenwonen na 2 jaar en kids.. yikes
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188001765
ik zou inderdaad eerst proberen om een stevig en serieus gesprek te gaan voeren hierover met hem.
en dan ook echt zeker weten dat hij door heb dat dit weleens zijn laatste gesprek voor de relatie kan worden.
als die hier niet serieus op ingaat of hij wil geen duidelijke afspraken maken hierover dan vrees ik dat het voor hem al klaar is en dat hij jouw alleen maar aan het lijntje probeert te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')