abonnement Unibet Coolblue
pi_188117268
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 15:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik lees nu pas @:friekin_ haar verhaal. Ik moet ook wel beetje bekennen dat ik dat jaar het idee heb dat ze het een beetje losjes en makkelijk aanpakken, ok van de dames WC heb ik geen last. Maar paar punten:

- De Staat vervangen voor The Prodigy is en blijft wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel makkelijke oplossing, hoe "dik" die productie ook gaat worden, en Rico & Sticks en Luwten als gastoptredens gaat het niet goedmaken.
- Ik vind het design van Hansje van Halem nu eigenlijk al 3 jaar het zelfde er uit zien. Misschien heb ik er te weinig verstand van, Peter te Bos was misschien ook niet altijd mooi. Maar heb het idee dat daar veel en veel meer variatie in zat dan dat het nu is.
- Charlie is nog steeds weg, ook nu het "goed" gaat.
- Geen NRC bijlage dus meer, en ook totaal geen communicatie hier over. Afgelopen jaren zaten we hier altijd op woensdag avond met een paar man te F5'en zodat we aan de slag konden. Dat plezier heb ik dit jaar niet ervaren.
- Het programma boekje is al een paar jaren kut (zie mijn betoog eerder deze week).
- Ik vind de overige programma onderdelen ook wel weer erg makkelijk ingevuld: Dus in de nachten weer een Zer00's Hero's (laten er we dit jaar "Alternative" achter zetten), Weer een hip hop avond (maar dan gewoon onder een andere naam), hoe vaak komt Conny Jansen nog dansen? (dat rijmt), Yallah! Yallah! stond er vorig jaar ook al, een Pirate Fest hadden we vorig jaar al, en nu wederom op een zondag nacht (precies hetzelfde als vorig jaar). En het Scapino Ballet weer, en weer Yoga etc.
- De rest van de nachten vind ik ook weer vrij cliché. De standaard Bravo nacht/X-Ray en India nachten. Ja er staan nu weer wat andere dance namen, maar genre technisch blijft het allemaal behoorlijk dicht bij elkaar. Doe eens wat anders.
- Ondertussen zijn de prijzen wel weer omhoog gegaan, en of je er nu veel meer voor terug krijgt... ik weet het niet.

Ondanks dit alles blijft het een tof festival hoor, mijn favoriet van het jaar nog steeds. Maar het kan echt wel "nog beter" als ze dit soort punten aanpakken denk ik. Vooral geen NRC bijlage meer en kut programma boekjes vind ik naar de klant toe een beetje "makkelijk".
Ben het er wel mee eens ja. Lowlands stond altijd voor verandering. Dat de bijlage bij de NRC verdwijnt kan, ligt ook aan NRC, maar er komt niks anders voor terug

Conny Jansen..die was er al in 2000, en volgens mij elk jaar daarna. Best geinig, maar is er op dat gebied qua dans nu niks anders (vernieuwend)?

Het design is ook een mooi. Ik vond het design van Peter te Bos geweldig, hield van rapid razer Bob. Vond het echt balen dat ze naar iemand anders overstapte, maar goed. Lowlands vernieuwd altijd dus ik begreep het wel. Maar nu al 3 jaar nagenoeg hetzelfde design, dat vind ik gewoon luiheid en zwak. Peter te Bos had elk jaar toffe variaties en vernieuwing.

De staat voor de Prodigy is voor mij gewoon een “Krezip vervangt op Pinkpop” niveau. Hoe tof de staat ook is. Maar totaal niet headline waardig voor een festival als lowlands. En het kan dat er echt niks anders was, maar roep dan niet ala Jan Smeets van te voren dat er een geweldige vervanger aankomt.

Nachtprogramma idd elk jaar hetzelfde, ook de rare “alternatieve” dingen. Beetje automatische piloot.

Ze zijn een paar jaar geleden een goede weg in geslagen met vernieuwing van het terrein, vernieuwing van de Alpha en Bravo en de donderdagavond om daar meer mee te doen. Dat was tof, een goede zet. Maar het is nu gestagneerd. Misschien komt het wel waar. Maar toon eens lef. Zet een Charlie neer met bv obscure bandjes en metal, vernieuw de nachten.

Nu blijft het verder een tof en goed georganiseerd festival, het klinkt allemaal wel kut maar dat is het natuurlijk niet. Maar ze moeten wel scherp en vernieuwd blijven.
  donderdag 25 juli 2019 @ 17:57:23 #202
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_188117284
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 15:03 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik ben wel hele dagen bezig ja, dus ik kom heel ver. Praktijk kan altijd afwijken natuurlijk. Maar ik kom niet om op een bankje te zitten en te rusten nee ;).
Respect dan. Ik ben met rusten na 3 dagen al helemaal kapot, laat staan als ik zoveel zou gaan zien als jij doet.
Ik vind het juist wel lekker om ergens neer te ploffen tussendoor en daar dan langer blijven hangen dan de bedoeling was.

Overigens is voor mij DTRH wel een leuker festival. Lowlands ben ik niet uit het oog verloren, maar de line-up moet voor mij wel wat krenten hebben.
Zo niet dan wacht ik met kaarten kopen of laat een jaar schieten, zoals een paar jaar geleden.
Dat gezegd hebbende vind ik de nieuwe ‘poort’ naar het festivalterrein een sterke verbetering met ‘vroeger’.
  donderdag 25 juli 2019 @ 18:02:30 #203
20720 brother52
Dus..........
pi_188117354
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:57 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Daar waren voorheen ook twee wc gebieden, vorig jaar (en nu) nog maar 1. En voor de makkers die komen melden dat ik dan ook niet tijdens de spits (voor of na optreden) moet gaan: dat doe ik ook nooit. Vorig jaar meerdere keren naar andere kant terrein gelopen voor een plasje van 5 seconde. En een rij van 15 minuten minimaal.
Ik kan er naast zitten maar in alle jaren dat ik geweest ben is daar altijd maar 1 gebied met toiletten geweest. Sterker nog, er zijn de laatste jaren alleen maar toiletten bij gekomen (vrouwentoiletten bij de Alpha en een blok naast de Heineken)

quote:
Maar nee, mijn vrienden zijn nogal wat festivals gewend. En zijn gewoon niet enthousiast meer. Ik weet dat de organisatie echt wel hun best doet, maar het voelt gewoon niet vernieuwend. Dat mag toch gezegd worden? We hebben dit jaren terug ook al gehad: de kaarten verkochten meteen en de organisatie werd een beetje arrogant.
Ik weet niet wat voor festivals je vrienden gewend zijn maar Lowlands heeft het nog altijd stukken beter voor elkaar dan de meeste andere festivals in Nederland.
Dat het dit jaar niet vernieuwend aanvoelt is logisch met alle veranderingen van de vorige 2 edities. De jaren daarvoor deden ze dat altijd stukje bij beetje maar de afgelopen 2 jaar hebben ze het best groot aangepakt. Dat ze dan dit jaar geen of weinig aan het terrein veranderen is dan niet zo gek.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  donderdag 25 juli 2019 @ 18:40:17 #204
20720 brother52
Dus..........
pi_188118013
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 15:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik lees nu pas @:friekin_ haar verhaal. Ik moet ook wel beetje bekennen dat ik dat jaar het idee heb dat ze het een beetje losjes en makkelijk aanpakken, ok van de dames WC heb ik geen last. Maar paar punten:

- De Staat vervangen voor The Prodigy is en blijft wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel makkelijke oplossing, hoe "dik" die productie ook gaat worden, en Rico & Sticks en Luwten als gastoptredens gaat het niet goedmaken.
Het lijkt misschien een gemakkelijke oplossing maar Ik denk dat ze het zelf ook liever anders hadden gezien. De headliners liggen meestal al ruim een jaar van te voren vast en het is dan erg lastig om op korte termijn een vervangende act van dezelfde categorie te vinden en die moet dan op dan moment ook nog kunnen/willen spelen.
quote:
- Ik vind het design van Hansje van Halem nu eigenlijk al 3 jaar het zelfde er uit zien. Misschien heb ik er te weinig verstand van, Peter te Bos was misschien ook niet altijd mooi. Maar heb het idee dat daar veel en veel meer variatie in zat dan dat het nu is.
Er zit wel wat variatie in maar de enige variatie die ik merk is dat ik er elk jaar weer meer hoofdpijn van krijg. Het design van Peter te Bos was in elk geval stukken beter.
quote:
- Charlie is nog steeds weg, ook nu het "goed" gaat.
Dat is inderdaad wel een gemis en ze hebben plek zat voor een kleine tent erbij. (Charlie op de oude plek bij, Alpha, Lowlands science verhuizen naar de lege hoek naast Heineken en dat What's Happening verplaatsen naar de bodem van Lake Lowlands)
quote:
- Geen NRC bijlage dus meer, en ook totaal geen communicatie hier over. Afgelopen jaren zaten we hier altijd op woensdag avond met een paar man te F5'en zodat we aan de slag konden. Dat plezier heb ik dit jaar niet ervaren.
Dat is vooral een keuze van de NRC geweest. Ze kregen er te veel klachten over en dat is ook niet zo gek. Ze hebben een oplage van 250.000 stuks waarvan misschien (en dan ben ik nog positief) er maar 40.000 gelezen worden.
quote:
- Het programma boekje is al een paar jaren kut (zie mijn betoog eerder deze week).
Ik vind het programmaboekje juist een verbetering. Ik gebruikte het voor het grootste gedeelte toch alleen voor het blikkenschema. Alle extra info die je wil kun je uit de app halen.
quote:
- Ik vind de overige programma onderdelen ook wel weer erg makkelijk ingevuld: Dus in de nachten weer een Zer00's Hero's (laten er we dit jaar "Alternative" achter zetten), Weer een hip hop avond (maar dan gewoon onder een andere naam), hoe vaak komt Conny Jansen nog dansen? (dat rijmt), Yallah! Yallah! stond er vorig jaar ook al, een Pirate Fest hadden we vorig jaar al, en nu wederom op een zondag nacht (precies hetzelfde als vorig jaar). En het Scapino Ballet weer, en weer Yoga etc.
Al die programmadelen zit al jaren erg weinig verandering in. Net zoals het 'meezingfeestje' op de zondagochtend, dat is ook al de 5e of 6e keer dat ze dat doen.
Het Scapino Ballet hoort gewoon bij de inventaris.
quote:
- De rest van de nachten vind ik ook weer vrij cliché. De standaard Bravo nacht/X-Ray en India nachten. Ja er staan nu weer wat andere dance namen, maar genre technisch blijft het allemaal behoorlijk dicht bij elkaar. Doe eens wat anders.
De programmering in de nachten werkt blijkbaar best goed. Het is altijd best vol in de tenten dus waarom zouden ze dat dan veranderen? Voor het veranderen alleen?
quote:
- Ondertussen zijn de prijzen wel weer omhoog gegaan, en of je er nu veel meer voor terug krijgt... ik weet het niet.
Vergeet niet dat de veranderingen van de laatste 2 jaar best groot waren en dus ook best wat gekost hebben. Er moet ook voldoende budget zijn om veranderingen door te voeren. Daarbij worden de acts ook elk jaar een stukje duurder. Ook de kleine bandjes komen niet meer spelen voor 2 krat bier en benzinekosten.
quote:
Ondanks dit alles blijft het een tof festival hoor, mijn favoriet van het jaar nog steeds. Maar het kan echt wel "nog beter" als ze dit soort punten aanpakken denk ik. Vooral geen NRC bijlage meer en kut programma boekjes vind ik naar de klant toe een beetje "makkelijk".
Wat mij vooral opvalt is dat er helemaal geen metal en klassiek meer meer staat (of ik heb er overheen gekeken).
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_188119031
Ja ik weet echt wel dat de headliners niet voor het oprapen liggen. Maar dan nog zijn er binnen NL misschien nog betere oplossingen dan De Staat te vinden. Die stonden er vorig jaar nog, en stond laag op het programma van het kleine broertje van LL. Ook dat had creatief opgelost kunnen worden.

Wat betreft de NRC, het zal best. Zoek andere partners of communiceer het gewoon even. Het is dat @kesselman letterlijk naar de NRC heeft gebeld, anders hadden we niets geweten. Er zullen genoeg andere bladen zijn die wel extra verkoop zien in een Lowlands bijlage. Wat betreft de het programmaboekje ben je een van de weinige denk ik.

Waarom de nachten veranderen? Leuk en aardig dat het nu even werkt. Maar voor mij is de nacht totaal niet boeiend meer, en als die Techo/House/Dekmantel-ish bubbel eens klapt dan stort best een groot gedeelte in. Lowlands profileert zich als breed en vernieuwend. Maar dat zie ik niet terug in de nachten. En de Bravo mag zo blijven hoor, maar doe eens wat anders in die andere tenten. Zelfs een BKS boekt een Bountyhunter om maar wat te noemen? Nee die gaat geen tienduizende kaarten verkopen, maar het zorgt voor breedte in de nacht. Al haal je de Skihut letterlijk naar Lowlands, maar hou die variatie er toch eens in (we hoeven het niet eens allemaal leuk te vinden, maar je imago veranderd wel).

En ja ook 0 metal acts is een voorbeeld ja.
pi_188119784
Zal m'n ouweheer eens vragen of ie nog wat scoops of nieuwtjes heeft omtrent lowlands
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  donderdag 25 juli 2019 @ 20:20:42 #207
20720 brother52
Dus..........
pi_188120208
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 19:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja ik weet echt wel dat de headliners niet voor het oprapen liggen. Maar dan nog zijn er binnen NL misschien nog betere oplossingen dan De Staat te vinden. Die stonden er vorig jaar nog, en stond laag op het programma van het kleine broertje van LL. Ook dat had creatief opgelost kunnen worden.
Ik denk niet dat er op dit moment in Nederland een band is die een headlinespot aan kan. Ook voor de Staat is het te hoog gegrepen of ze moeten iets heel erg speciaals neer gaan zetten. Denk wel dat ze de binnen het beschikbare in Nederland de beste optie zijn.
quote:
Wat betreft de NRC, het zal best. Zoek andere partners of communiceer het gewoon even. Het is dat @:kesselman letterlijk naar de NRC heeft gebeld, anders hadden we niets geweten. Er zullen genoeg andere bladen zijn die wel extra verkoop zien in een Lowlands bijlage. Wat betreft de het programmaboekje ben je een van de weinige denk ik.
Dat gaat nog behoorlijk tegenvallen. Het is voor de bladen vooral een kosten/baten afweging en die wegen niet tegen elkaar op. Daarbij hebben de kranten het al vrij lastig en nieuwe partners zullen er dus niet zo happig op zijn.
Wat wel een optie was geweest is een digitale versie van de krant aan te bieden.
quote:
Waarom de nachten veranderen? Leuk en aardig dat het nu even werkt. Maar voor mij is de nacht totaal niet boeiend meer, en als die Techo/House/Dekmantel-ish bubbel eens klapt dan stort best een groot gedeelte in. Lowlands profileert zich als breed en vernieuwend. Maar dat zie ik niet terug in de nachten. En de Bravo mag zo blijven hoor, maar doe eens wat anders in die andere tenten. Zelfs een BKS boekt een Bountyhunter om maar wat te noemen? Nee die gaat geen tienduizende kaarten verkopen, maar het zorgt voor breedte in de nacht. Al haal je de Skihut letterlijk naar Lowlands, maar hou die variatie er toch eens in (we hoeven het niet eens allemaal leuk te vinden, maar je imago veranderd wel).

En ja ook 0 metal acts is een voorbeeld ja.
Het nachtprogramma is al ruim 15 jaar vrijwel gelijk heeft al die jaren ook gewoon goed gewerkt.
Kees van Hondt heeft er ook 10 jaar op rij gestaan en daar hoorde je bijna niemand over terwijl dat eigenlijk alleen in 2005 leuk was omdat hij toen Pigmeat mee had. :P
Dat ze zich als breed en vernieuwend profileren is leuk maar vernieuwend zijn ze al jaren niet meer. De programmering wordt steeds smaller, geen metal en klassiek meer, steeds minder reggae. De laatste jaren verschuift het steeds meer richting electro en wat ze tegenwoordig hiphop noemen. Het is door de jaren heen in de hoofdprogrammering ook steeds meer een mainstream festival geworden.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  donderdag 25 juli 2019 @ 20:24:34 #208
405621 eteen
dial t for techno
pi_188120323
Ik ga voor de zoveelste keer, ik heb er voor de zoveelste keer weer gruwelijk zin in.

Het allerbelangrijkste nieuws van deze week... stapelkorting bij de Appie op Heineken blikbier! Halve liters voor 50% :-)
pi_188121377
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:24 schreef eteen het volgende:
Ik ga voor de zoveelste keer, ik heb er voor de zoveelste keer weer gruwelijk zin in.

Het allerbelangrijkste nieuws van deze week... stapelkorting bij de Appie op Heineken blikbier! Halve liters voor 50% :-)
Dit en de rest reageer ik morgen even op :D
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188121977
Ow ik heb er ook zin in hoor! Playlist staat al heel de dag aan :). Billie Eilish gaat uitpuilen.
  donderdag 25 juli 2019 @ 21:30:05 #211
453514 Mr.Floppy81
Don't trust the bunny
pi_188121990
Het kan best dat de grotere acts niet meer op dezelfde momenten op tour gaan dan andere jaren.
Waardoor je misschien ook minder keuze hebt als festival.
Er staan overigens een hoop goede kleinere artiesten waar je bij een poppodium ook 10 euro voor neer moet leggen voor een show van 45 minuten.
Ook spelen artiesten langer. Was er in het blokkenschema eerst maar shows van 45 minuten. Nu speelt iedereen bijna 1 uur of langer. Dat doen ze vast niet voor hetzelfde geld.
Je ziet elk jaar het aantal muziek namen iets lager worden. Alleen de effectieve speeltijd is nog net zo lang.

En hopelijk hebben we volgend jaar een langere speeltijd voor hoofdacts tot 1.00 uur. Als de christelijke gemeenten rondom Biddinghuizen geen gelijk krijgen van de bestuursrechter.

@indiaantje89 Je schema lijkt veel op die van mij. Ben ook 3 dagen van hot naar her aan het draven om alles te zien. Dus we zien elkaar vast wel ergens, Alleen hebben we dat beide niet door waarschijnlijk.
pi_188122071
indiaantje valt kennelijk niet te missen
een indiaan van 2 m
pi_188122298
Ik heb nu geen Alpha masten meer om me achter te verstoppen :P. Al heb ik heel weinig Alpha momenten in mijn schema.
pi_188122459
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 21:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb nu geen Alpha masten meer om me achter te verstoppen :P. Al heb ik heel weinig Alpha momenten in mijn schema.
Ach, misschien spot ik je wel bij girl in red 😊
  donderdag 25 juli 2019 @ 22:20:02 #215
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_188123259
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 19:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja ik weet echt wel dat de headliners niet voor het oprapen liggen. Maar dan nog zijn er binnen NL misschien nog betere oplossingen dan De Staat te vinden. Die stonden er vorig jaar nog, en stond laag op het programma van het kleine broertje van LL. Ook dat had creatief opgelost kunnen worden.

En ja ook 0 metal acts is een voorbeeld ja.
Tsja. Metal bands spelen liever op een metal festival. En metal liefhebbers hoeven al jaren niet meer op Lowlands te komen. Als ze zal iets boeken, dan is het waarschijnlijk dusdanig klein dat het net in de India past, als het al niet de X-Ray is (aangezien Charlie er ook al niet meer is)
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  donderdag 25 juli 2019 @ 22:28:26 #216
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_188123530
Mijn favorieten voor Lowlands 2019 zijn:
vrijdag, 16, aug.
• girl in red (12:00 - 13:00)
• YĪN YĪN (13:50 - 14:40)
• The Chats (14:45 - 15:35)
• JUNGLE (16:30 - 17:30)
• Fontaines D.C. (17:45 - 18:35)
• Jorja Smith (18:30 - 19:30)
• Yelé (20:00 - 21:00)
• The Good, The Bad & The Queen (20:20 - 21:50)
• De Staat (21:45 - 23:00)
• Zer00's Alternative (23:00 - 03:00)
• KI/KI (03:00 - 04:30)
zaterdag, 17, aug.
• Joep Beving (11:50 - 13:00)
• This is LOVSKI (12:30 - 13:15)
• Bodega (15:45 - 16:35)
• Morgane Ji (16:10 - 17:00)
• MY BABY (16:30 - 17:30)
• Rolando Bruno Live (18:00 - 19:00)
• IDLES (18:30 - 19:30)
• Giorgio Moroder (21:00 - 22:15)
• Bad Nerves (22:15 - 23:00)
• Colin Benders (23:00 - 23:59)
• Yallah! Yallah! (23:15 - 03:00)
• Courtesy (00:00 - 01:30)
• Helena Hauff (01:30 - 03:30)
zondag, 18, aug.
• Julia Jacklin (12:00 - 13:00)
• Whitney (14:30 - 15:30)
• KOKOKO! (16:00 - 17:00)
• POND (16:20 - 17:20)
• AliA (18:30 - 20:00)
• Modeselektor Live (18:30 - 19:30)
• Tirzah (18:40 - 19:30)
• Eskorzo (20:00 - 21:00)
• New Order (20:30 - 21:40)
• Tame Impala (21:30 - 23:00)
• Fiesta Macumba Soundsystem (23:00 - 03:00)
• Franky Nuts (23:00 - 00:30)
• TITIA (23:00 - 00:30)
• Dimension (00:30 - 01:45)
• Camo & Krooked (01:45 - 03:15)
• Macky Gee (03:15 - 04:30)
-
En dan heb ik al wat dingen geschrapt zoals the Growlers en AnneMarie (en staan we bij De Staat vast ergens achteraan en gaan we al weer vroeg ergens anders heen).
Ik vind t (nu al) wel een geslaagd feestje zo. Geen uitschieters, maar dat verwachten we ook niet meer, sinds bepaalde bands liever een eigen headline show spelen. Ik denk dat Mojo toch iets meer out of the box moet gaan boeken en dus ook meer dingen die niet direct in hun stal zitten. Zeker als je kijkt naar leuke kleine festivals als Left of the Dial (en sinds jaar en dag Metropolis). Meestal zie je bands die op die festivals spelen 2 jaar later pas op Lowlands (zoals Idles, Fountaines DC, Bodega). Anders zou The Murder Capital bijvoorbeeld nu al spelen. Nu zien we die waarschijnlijk pas in 2020 of 2021.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  donderdag 25 juli 2019 @ 22:38:26 #217
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_188123792
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 16:26 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Verveel me er inderdaad niet, al zit ik maar met een biertje op de brug beetje om me heen te kijken. Dikke prima, maar daarvoor ga ik niet naar een groot en duur festival. Ik wil toch wel de nodige muziek meekrijgen, bij voorkeur met een flinke scherpe rand, die me echt raakt. En als ik nu naar blokkenschema kijk ben ik op tijd en ook definitief afgehaakt. En dat komt uiteraard ook doordat ik afgehaakt ben bij de muziek die nu onder de jonge doelgroep groot is. Mat dat hele nachtelijke Bravo gebeuren heb ik bijvoorbeeld ook niets.
Ach "wij" hebben het ook jaren vol gehouden om op Werchter op Camping A6 te gaan staan (bestaat helaas niet meer), wat in Haacht ligt, om er vervolgens bijna niet meer af te komen (gezellig goede biertent hangen) en soms maar 6 bandjes te zien op het hele festival.
Ik was daarvoor al afgehaakt bij dat idee, omdat ik daar geen 240 euro voor betaal, dus ben ik een jaar zonder kaartje gekomen en alleen maar op die camping daar rond te hangen.

Met andere woorden, we vinden altijd wel wat om ons te vermaken. Wat waar speelt doet niet te zaken. Het gaat meer om de sfeer en die is altijd wel goed, of we maker er wel wat van. Niets mis mee, al zie ik ook graag wat "spannendere namen", die wel op kleine lokale festivals staan.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  donderdag 25 juli 2019 @ 22:46:53 #218
20720 brother52
Dus..........
pi_188123958
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:20 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

Tsja. Metal bands spelen liever op een metal festival. En metal liefhebbers hoeven al jaren niet meer op Lowlands te komen. Als ze zal iets boeken, dan is het waarschijnlijk dusdanig klein dat het net in de India past, als het al niet de X-Ray is (aangezien Charlie er ook al niet meer is)
Ik denk dat metalbands het juist wel leuk vinden om op een festival als Lowlands te spelen (afgaande op de reactie van Joe Duplantier een paar jaar geleden) en de meeste metalbands die ze de hadden waren toch echt wel een maatje te groot voor Charlie. (Slayer, Gojira, Amenra, Architects, Parkway Drive, Karnivool om maar een paar te noemen)
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_188126204
Wie gaat A$ap Rocky eigenlijk vervangen op Lowlands?
pi_188127068
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 00:31 schreef Houtenbeen het volgende:
Wie gaat A$ap Rocky eigenlijk vervangen op Lowlands?
Kensington
pi_188127372
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 00:31 schreef Houtenbeen het volgende:
Wie gaat A$ap Rocky eigenlijk vervangen op Lowlands?
Ik ga het hier als eerste zeggen: als A$ap Rocky niet komt, komt er een verrassingsact uit hetzelfde genre: The Opposites

(oh en hier is de wens trouwens vader van de gedachte ;))
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:34:57 #222
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_188128197
Zo vroeg voor tijd gaan ze echt geen serieuze vervanger vinden. Of zelfs een vervanger uit het Nederlandse circuit.
pi_188128625
Bij Melt hadden ze geluk en konden ze Stormzy inzetten. Wie weet.
StAat wel op vrijdag op Pukkelpop.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 09:16:25 #224
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_188128682
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:34 schreef beantherio het volgende:
Zo vroeg voor tijd gaan ze echt geen serieuze vervanger vinden. Of zelfs een vervanger uit het Nederlandse circuit.
Ik denk dat ze eerder gaan schuiven in het blokkenschema inderdaad, maar we zullen zien.

Anders wil ik met mijn band het gat wel vullen! :D
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 09:22:09 #225
332671 crew  indiaantje89
pi_188128765
Is er dan weer nieuwe ontwikkeling rond A$AP?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')