Ja ben wel aan het overwegen om een weekje weg te gaan.. maar moet even kijken waarheen enzo. Al klinkt thuis blijven en hier genieten van de zomer en rust ook wel lekkerquote:
Welke zomer?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ben wel aan het overwegen om een weekje weg te gaan.. maar moet even kijken waarheen enzo. Al klinkt thuis blijven en hier genieten van de zomer en rust ook wel lekker
Je hebt verkeerd gehoordquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo klinkt het als een alcoholist
Luiwammesquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nog geen ontbijt. Lig nog lekker in bed
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:28 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je liefde voor koffie. Je liefde voor drinken...
Ga je kamperen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ben wel aan het overwegen om een weekje weg te gaan.. maar moet even kijken waarheen enzo. Al klinkt thuis blijven en hier genieten van de zomer en rust ook wel lekker
Kom er nu achter dat het vrijdag isquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kom er nu achter dat het vrijdag isweek weer voorbij gevlogen
Moest dit nouquote:
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was leuk hèquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:33 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Ik heb mijn laatste vakantie ook gewoon thuis doorgebracht, afgezien van enkele dagen even weg. Maar toch in Nederland gebleven. En helemaal uitgerust weer begonnen met werk.
Moest niet maar is zo lekker vrolijkquote:
DOE MIJ EEN TOPPERTJEquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moest niet maar is zo lekker vrolijk
Alweer vakantie?quote:
Hahahaha.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]jij ook al verliefd he fancy!!!
Jij was toch de anti-romanticus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |