OH WAT IS HET LEVEN FIJN IN DE ZOOOOOONNNquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:10 schreef stokj het volgende:
[..]
😅🤣😂 Dankje Limoen!
De zon schijnt volop!
Er zijn mooiere liedjes over de zonquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
OH WAT IS HET LEVEN FIJN IN DE ZOOOOOONNN
Die Paulus kan toch wel tegen een beetje zon?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Paul heeft hier een duidelijke mening over.
Ja ik tegenwoordig ook niet meer maar kom daar toch wel geregeld. Vlieg het liefst vanaf Düsseldorf.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Eindhoven is idd veel te klein voor de hoeveelheid reizigers. Vind het echt niks vanuit daar
Jawelquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Die Paulus kan toch wel tegen een beetje zon?
Ja wel lekker die zonquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:10 schreef stokj het volgende:
[..]
😅🤣😂 Dankje Limoen!
De zon schijnt volop!
Dat is toch onwijs groot?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja ik tegenwoordig ook niet meer maar kom daar toch wel geregeld. Vlieg het liefst vanaf Düsseldorf.
Dat klinkt echt nergens naarquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zijn mooiere liedjes over de zon
Kijk, waar de zon al niet goed voor is! Een vrolijke eNGine10!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe is het als je op Düsseldorf moet overstappen trouwens.. hoeveel tijd heb je daarvoor nodig?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja ik tegenwoordig ook niet meer maar kom daar toch wel geregeld. Vlieg het liefst vanaf Düsseldorf.
Die is 99% van de tijd vrolijk johquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Kijk, waar de zon al niet goed voor is! Een vrolijke eNGine10!
Je werkt toch?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je niks te doen hebt. Dan maar spelletje op FOK! spelen😅🤣😂
Vandaag ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die is 99% van de tijd vrolijk joh
Het regenwater was hier warm.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja wel lekker die zon
Gisteren had het ook nog even geregend
Ja, maar wel goed georganiseerd!quote:
Ik stap daar nooit overquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe is het als je op Düsseldorf moet overstappen trouwens.. hoeveel tijd heb je daarvoor nodig?
Zeker, nadat ik mijn dossiers had doorgenomen was het al te laat voor een film. Ben ik met Aloa in MEN aan de slag gegaan eventjes.quote:
Interesseert me nietquote:
Zo is het!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Kijk, waar de zon al niet goed voor is! Een vrolijke eNGine10!
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, nadat ik mijn dossiers had doorgenomen was het al te laat voor een film. Ben ik met Aloa in MEN aan de slag gegaan eventjes.
Valt mee, er gebeurt best veel waar ik verantwoordelijk voor ben. Daar word en moet ik op de hoogte worden gehouden en bijsturen als het nodig is. Daarom gaat het werk thuis nog door. Soms tot laat maar soms is er ook ruimte om even niks aan werk te doen (komt er ook van als je alleen bent).quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je iedere dag een chille werkdag hebt of zo.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Valt mee, er gebeurt best veel waar ik verantwoordelijk voor ben. Daar word en moet ik op de hoogte worden gehouden en bijsturen als het nodig is. Daarom gaat het werk thuis nog door. Soms tot laat maar soms is er ook ruimte om even niks aan werk te doen (komt er ook van als je alleen bent).
Maakt mij niet uit. Nog weekendplannen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Heerlijk toch! Niet die kou in je nek krijgen door dat water.
Nee hoor, ben er content mee.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Spijtig genoeg of ben je er tevreden mee?
Misschien rondje Scheveningen, beach soccer kijken daar, vis eten. Maar heb ook in huis veel te doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Nog weekendplannen?
Zolang je dat maar bent in wat je doet!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, ben er content mee.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Misschien rondje Scheveningen, beach soccer kijken daar, vis eten. Maar heb ook in huis veel te doen.
Zeker, anders moet je stoppen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Zolang je dat maar bent in wat je doet!
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:30 schreef stokj het volgende:
Ik ga maar even opstaan en me klaarmaken om en route te gaan.
Je moet toch iets doen in je leven.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hijmij zo'n 40-45x per dag
Alstuquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Yes please.......goedemorgen
Nee koffiequote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Klinkt als een lange, trage dag voor jou?
Begin je de dag mee.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat vinden jullie zo lekker aan koffie?
Tis gewoon lekkerquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat vinden jullie zo lekker aan koffie?
Die is nog maar net begonnen, heb het gecorrigeerdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo, jij hebt je werkdag er ook al opzitten.
Fokwerkdagquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Die is nog maar net begonnen, heb het gecorrigeerd![]()
![]()
Daar lijkt het wel op. Zo maar toch aan de slag met de dossiers + die 2 collega's die verderop zitten beetje in de gaten houdenquote:
Succes alvast.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Zo maar toch aan de slag met de dossiers + die 2 collega's die verderop zitten beetje in de gaten houden![]()
![]()
Die is ff met vakantie.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:30 schreef stokj het volgende:
@:Geerd ben jij dit later?
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/riviere(...)verjaardag~a6c70954/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |