Ik stap daar nooit overquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe is het als je op Düsseldorf moet overstappen trouwens.. hoeveel tijd heb je daarvoor nodig?
Zeker, nadat ik mijn dossiers had doorgenomen was het al te laat voor een film. Ben ik met Aloa in MEN aan de slag gegaan eventjes.quote:
Interesseert me nietquote:
Zo is het!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Kijk, waar de zon al niet goed voor is! Een vrolijke eNGine10!
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, nadat ik mijn dossiers had doorgenomen was het al te laat voor een film. Ben ik met Aloa in MEN aan de slag gegaan eventjes.
Valt mee, er gebeurt best veel waar ik verantwoordelijk voor ben. Daar word en moet ik op de hoogte worden gehouden en bijsturen als het nodig is. Daarom gaat het werk thuis nog door. Soms tot laat maar soms is er ook ruimte om even niks aan werk te doen (komt er ook van als je alleen bent).quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je iedere dag een chille werkdag hebt of zo.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Valt mee, er gebeurt best veel waar ik verantwoordelijk voor ben. Daar word en moet ik op de hoogte worden gehouden en bijsturen als het nodig is. Daarom gaat het werk thuis nog door. Soms tot laat maar soms is er ook ruimte om even niks aan werk te doen (komt er ook van als je alleen bent).
Maakt mij niet uit. Nog weekendplannen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Heerlijk toch! Niet die kou in je nek krijgen door dat water.
Nee hoor, ben er content mee.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Spijtig genoeg of ben je er tevreden mee?
Misschien rondje Scheveningen, beach soccer kijken daar, vis eten. Maar heb ook in huis veel te doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Nog weekendplannen?
Zolang je dat maar bent in wat je doet!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, ben er content mee.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Misschien rondje Scheveningen, beach soccer kijken daar, vis eten. Maar heb ook in huis veel te doen.
Zeker, anders moet je stoppen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Zolang je dat maar bent in wat je doet!
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:30 schreef stokj het volgende:
Ik ga maar even opstaan en me klaarmaken om en route te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |