Of gewoon Nederlands praten zou al helpen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:57 schreef svann het volgende:
Kan Willibrord niet wat logopedie krijgen of anders de fles laten staan?
Dat is hardcore Gooische kak.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:57 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Of gewoon Nederlands praten zou al helpen.
Hij is veel scherper dan een jaar geleden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:57 schreef svann het volgende:
Kan Willibrord niet wat logopedie krijgen of anders de fles laten staan?
Vooral de TT vond ik minder.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vond het een hele hoop vervelende mensen bij elkaar vanavond
Jinek is eigenlijk elke uitzending vreselijk. Helaas hebben we geen kut te doen verder.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja dit dusquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jinek is eigenlijk elke uitzending vreselijk. Helaas hebben we geen kut te doen verder.
De gewoonte is er een beetje ingesleten. Jinek of Pauw kijken en dan naar bedquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jinek is eigenlijk elke uitzending vreselijk. Helaas hebben we geen kut te doen verder.
@Zipportalquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:01 schreef FlippingCoin het volgende:
quote:Barbara Baarsma, Marleen de Rooy & Tim Kugelmann over extreme huizenprijzen
Een eigen huis, wie wil dat niet? Vooral voor modaalverdienders lijkt het onhaalbaar. Ook huren blijkt lastig. Voor een sociale huurwoning verdienen ze te veel en in de vrije sector zijn de huurprijzen door het dak gegaan. Vanavond praten we erover met econoom Barbara Baarsma, NOS politiek verslaggever Marleen de Rooy en makelaar Tim Kugelmann. Ook schuiven Niek Heijne en Joan van de Poll aan. Vorig jaar vertelden ze bij Jinek dat ze geen koopwoning konden vinden. Of dat inmiddels wel is gelukt? Dat horen we vanavond!
Prins Bernhard of zuiplap Van Haga?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:05 schreef monkyyy het volgende:
Geen vastgoedinvesteerder aan tafel zetten. Gemiste kans.
Dat zijn vastgoed haaienquote:
Mijn Pinkeltje komt niet omhoog voor haar!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |