Ik las "feministische rapper".quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Een fantastische rapper die het leven met een korreltje zout neemt
Is MCH het liefdeskind van Rinus en Romana? Dat verklaard zoveel ineensquote:
Ook wel, hij heeft vlechtjesquote:Op donderdag 18 juli 2019 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las "feministische rapper".
Jij bent het liefdeskind van tokkies toch?quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Is MCH het liefdeskind van Rinus en Romana? Dat verklaard zoveel ineens
Dat moet haast wel.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Is MCH het liefdeskind van Rinus en Romana? Dat verklaard zoveel ineens
Jijquote:Op donderdag 18 juli 2019 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat past er niet in dit rijtje:
Duitser, grappig, rapper, vlechtjes.
"liefdeskind"quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent het liefdeskind van tokkies toch?
Grappig want Duitsers hebben geen humor.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat past er niet in dit rijtje:
Duitser, grappig, rapper, vlechtjes.
Heel goed Joosie, na al die bezwete km'ers (respect) toch nog scherp.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Grappig want Duitsers hebben geen humor.
Ze is weer wandelen met haar pa?quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
De kat mist Loka. Loopt haar maar te zoeken
Is ze een weekje bij Air logeren?quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
De kat mist Loka. Loopt haar maar te zoeken
Sushi. Had er natuurlijk ook naartoe kunnen lopen omdat het maar op 5 minuten loopafstand ligt.quote:
Kunnen ze die vis wel zo snel dood krijgen?quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sushi. Had er natuurlijk ook naartoe kunnen lopen omdat het maar op 5 minuten loopafstand ligt.
Zit er 1 hier om te hoek, maar ze doen gratis thuisbezorgen dus jaquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sushi. Had er natuurlijk ook naartoe kunnen lopen omdat het maar op 5 minuten loopafstand ligt.
Schijnbaar. Zelfs een garnaal frituren lukt binnen die tijd.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kunnen ze die vis wel zo snel dood krijgen?
Je wil niet voor niks lui eten toch. Dan moeten ze het brengen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Zit er 1 hier om te hoek, maar ze doen gratis thuisbezorgen dus ja
kloptquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je wil niet voor niks lui eten toch. Dan moeten ze het brengen.
Ligt er ook een beetje aan wat je voorgeschoteld krijgt natuurlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
Paar keer sushi geprobeerd, maar is toch niet mijn ding.
Misschien een keer aan de mossel van een meidquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
Uiteraard wel verschillende dingen geprobeerd.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat je voorgeschoteld krijgt natuurlijk.
Laatst nog gehad.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien een keer aan de mossel van een meiddaarna waardeer je sushi ook wel
Niet te vretenquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
Sletquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uiteraard wel verschillende dingen geprobeerd.
[..]
Laatst nog gehad.
Kan weinig kwaad.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:56 schreef Allures het volgende:
Waarom zou je dat zeggen hieromdat mhc je uit de tent lokt
Ik zou hierop in kunnen haken, maar ik doe het niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:00 schreef Allures het volgende:
[..]
het is alleen nogal puberaal en totaal niet classy
Jouw gejank om je mislukte dates is wel classy wil je zeggen?quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:00 schreef Allures het volgende:
[..]
het is alleen nogal puberaal en totaal niet classy
Niet zozeer wat hij zegt, vooral waar hij het zegt, namelijk hier waardoor die woorddiarree in mijn ogen komt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je zal je maar druk maken om wat MCH zegt.
Dan zou ik om borstengravures vragen ipv tettenpics.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
Alsof we op fok zitten om classy te zijn.
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik om borstengravures vragen ipv tettenpics.
We zitten op fok omdat ons miserabele kutleven ons niks beters heeft te biedenquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
Alsof we op fok zitten om classy te zijn.
Wie is nou eigenlijk die vrouw in je avatar?quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:08 schreef MCH het volgende:
[..]
We zitten op fok omdat ons miserabele kutleven ons niks beters heeft te bieden
Omdat jij denkt dat ze makkelijk isquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Allures is wel de meest classy vrouw die ik hier ken hoor.
Basia Bulat, een zangeresjequote:Op donderdag 18 juli 2019 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wie is nou eigenlijk die vrouw in je avatar?
Komt in de buurt, haar vind ik knapperquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ziet je vriending er ook zo uit?
De zus van Romanoquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wie is nou eigenlijk die vrouw in je avatar?
Ja ik heb ook maar 1 of 2 liedjes ooit van haar geluisterdquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij heb ik het ooit in een indie-playlist voorbij horen komen aantal jaar geleden.
Ja precies, alleen dan compleet anders.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk nog steeds dat je eruit ziet als Jason Statham.
Jij hebt de befaamde traanfoto nooit gezien van Vinniee?quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk nog steeds dat je eruit ziet als Jason Statham.
Denk ook niet dat Jason Statham kan fietsen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja precies, alleen dan compleet anders.
Die heb ik als bureaubladachtergrond.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt de befaamde traanfoto nooit gezien van Vinniee?
Laat het verleden rusten joh.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt de befaamde traanfoto nooit gezien van Vinniee?
https://www.instagram.com/p/Bm8BKqtBhhq/?igshid=8p1bkxitezpmquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk ook niet dat Jason Statham kan fietsen.
Zie je, hij valtquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/Bm8BKqtBhhq/?igshid=8p1bkxitezpm
Zoveel overeenkomsten tussen julliequote:Op donderdag 18 juli 2019 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/Bm8BKqtBhhq/?igshid=8p1bkxitezpm
Ja, ben zn dubbelganger.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoveel overeenkomsten tussen jullie
Die heeft de basisschool net afgemaakt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een mbo held, geef mij maar Ewan mcrgregor
Maar hij doet ook arthouse films, mijn intellectuele genrequote:Op donderdag 18 juli 2019 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heeft de basisschool net afgemaakt.
Je gaat niet afzeggen he?quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer was de cocktailmeet ook alweer?
Was is je definitie van classy?quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Allures is wel de meest classy vrouw die ik hier ken hoor.
What what what? Cocktailmeet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |