Geen teken?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Meid. 3 weken terug hadden we illegale rave in het bos en m'n hele benen zater eronder
aiiii, maar gelukkig nog dat het alleen je benen warenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Meid. 3 weken terug hadden we illegale rave in het bos en m'n hele benen zater eronder
Nou, 't was echt oorlogsgebiedquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
aiiii, maar gelukkig nog dat het alleen je benen waren
Gelukkig maar. Hier best veel, wel allemaal in brabantquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
Ook niemand die ik ken behalve 1 collega die zo dom was om met dat hoogtepunt in warm weer een heel stuk door het bos te fietsen. Die had een haartje in zijn oog gekregen.
picsquote:
Liep laatst een stukje door de hei met wat hoog gras en mijn broek zat onder de teken daarnaquote:
Ja, precies... volgens mij vooral zuiden en midden Nederland. Ook beetje in Drenthe...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hier best veel, wel allemaal in brabant
bah, smerige beestenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
pics
[..]
Liep laatst een stukje door de hei met wat hoog gras en mijn broek zat onder de teken daarna![]()
Hopelijk blijft dat zo of vinden ze een manier om het te bestrijden, krijg alleen al jeuk bij het ideequote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, precies... volgens mij vooral zuiden en midden Nederland. Ook beetje in Drenthe...
Denk het wel.... bestrijden blijkt heel lastig inderdaad.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dat zo of vinden ze een manier om het te bestrijden, krijg alleen al jeuk bij het idee
MIJN HART BREEKTquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk het wel.... bestrijden blijkt heel lastig inderdaad.
Gelukkig hebben we deze oma
https://www.dumpert.nl/me(...)ssierupsen_koud.html
https://imgur.com/a/0RChuOaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
pics
[..]
Liep laatst een stukje door de hei met wat hoog gras en mijn broek zat onder de teken daarna![]()
Lekker kietelen aan je balletjes mmmmquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
pics
[..]
WIJOquote:
oh dude, ja alsnog kut hoor maar had toch wel even iets super heftigs verwachtquote:
Serieus bang voor dat ze aan mn zak zitten.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker kietelen aan je balletjes mmmm
Damn son dat ziet er wel nasty uit jaquote:
toen was 't al bijna voorbijquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dude, ja alsnog kut hoor maar had toch wel even iets super heftigs verwacht
ah, jeej drugsquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
toen was 't al bijna voorbij
Maar had zoveel drugs op dat ik het pas die zondag doorhad
Echt suuuuuuuper mega kut jaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah, jeej drugsen alsnog mega kut hoor
gvd nu krijg ik weer zin in zooi dankzij jouw usernamequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |