Nou ja vooruit, door de oortjes zeggen dat je er klaar mee bentquote:
quote:In fact, when the two Bahrain-Merida sports directors were asked why Dennis had abandoned, neither of them had an explanation, with French television reporting that before climbing off the Australian had been arguing with his team car
Die heeft daarna gelijk een stapel brieven naar Hein gestuurd. Losa exit en Mayo was nooit meer dezelfde Mayo.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Armstrong wordt nog wel eens badend in het zweet wakker. Not normal.
twitter:NOSwielrennen twitterde op donderdag 18-07-2019 om 15:37:14Achter het afstappen van Rohan Dennis staan vraagtekens. Zijn ploeg Bahrein-Merida start een onderzoek naar het afstappen van de wereldkampioen tijdrijden, een dag voor de tijdrit. Waarom hij is afgestapt en waar Dennis nu is, is nog onduidelijk. https://t.co/G9JKmR8qOg reageer retweet
Slechts 200kmquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:39 schreef Aguero het volgende:
Dennis Rohan is gewoon lekker naar huis gegaan. Hij woont volgens mij in Andorra, dat is ook niet heel ver hier vandaan.
Heb je Dennis zien fietsen de laatste tijd?quote:
Ja.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Heb je Dennis zien fietsen de laatste tijd?
Ik vind alles behalve een Belg prima.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:43 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb geen zin in Clarke als winnaar.
Zelfs Rui Costa?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:43 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik vind alles behalve een Belg prima.
Hermangodquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:44 schreef Marcoss het volgende:
Volgens Herman de Schermman zit hij in de bus van Bahrain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |