Dit is alleen nog het ontbijt. De lunch moet nog komenquote:Op donderdag 18 juli 2019 07:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dank, geldt dit ook voor de lunch?
Ik verheug me er nu al op.quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Dit is alleen nog het ontbijt. De lunch moet nog komen
Ik dacht dat die sinaasjus niet zo gezond is. Tenzij ze de bewerkte versie bedoelen (las ik van de week).quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik verheug me er nu al op.
Ja krijg je kanker van. Maarja van wat niet tegenwoordig...quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik dacht dat die sinaasjus niet zo gezond is. Tenzij ze de bewerkte versie bedoelen (las ik van de week).
quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik probeerde hem te kapen van je![]()
EN WEER TE TRAAG
Dit is lekker met het weekend.. dan kan je rustig de tijd nemen en hoeft het niet allemaal zo vroegquote:
Zeker, ben benieuwd wie ik vandaag tegen ga komen op het werk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen stokj![]()
Klaar voor een saaie dag op het werk?
Men kan dan net zo goed niet leven...quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja krijg je kanker van. Maarja van wat niet tegenwoordig...
Ik zou passen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 07:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, ben benieuwd wie ik vandaag tegen ga komen op het werk.
Op de D-vleugel is er vandaag een 'left over' borrel. Dus al het drank en voedsel dat op elke afdeling in de koelkast staat wordt gedeeld met elkaar![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |