Tosti op je bil.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
https://www.encyclo.nl/begrip/lieverd
Is niet erg hoor hoe jij het leest echter dat staat er niet, kom je iets te kort ergens daar je dat erin leest?
Ruik je nu aan een vent ja of nee?quote:
Alleen op zondag.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ruik je nu aan een vent ja of nee?
Jij beweerde immers van niet, hoe weet je dan dat andere stink en nog iets?
Jij gaat ook alleen een kind krijgen op zondag?quote:
Punt!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij gaat ook alleen een kind krijgen op zondag?
Of wist je nog niet dat de beste leugenaar een gouden geheugen dient te hebben?
Of men houdt het gewoon altijd bij de waarheid!
Of men kijkt eerst dat men de leugen eerst zelf geloven doet, dan is het immers voor mij de waarheid toch?quote:
Geitenkaas in een computerkast.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Of men kijkt eerst dat men de leugen eerst zelf geloven doet, dan is het immers voor mij de waarheid toch?
9,9. De Turkse gevangenen hebben echt niets te klagen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Welk cijfer geef je de Turkse cel, trigger?
Ben jij weer crew ja?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:23 schreef LTVDK het volgende:
Hij is weer veilig terug uit Syrië onze salonterrorist
Al sinds oktober ofzo, toen was je hier nog gewoon en nog niet op pad om ongelovigen een kopje kleiner te maken.quote:
Mag dat plaatje wat hier al 100928x gepost is ineens niet meer?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:42 schreef Specularium het volgende:
Nee, ik heb al gekeken of ze familie waren.
Als ik Sjon ben mag je mij heus zelf vragen hoor, het is niet zo dat ik er kwaad om zou zijn.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:40 schreef YokiKloon het volgende:
Is Sjon niet gewoon een kloon van d4v1d?
Er waar kunde gij dat zien?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:42 schreef Specularium het volgende:
Nee, ik heb al gekeken of ze familie waren.
En wat is er allemaal kapot?quote:
Dus je hebt keurig 130 gereden?quote:Op maandag 22 juli 2019 20:06 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Remblokken voor en al mijn banden, heb de teller wel plat gehad. Dat is niet geheel GPS waardig maar het is nu wel bevestigd dat ik BMW en Mercedes gewoon in de kont pak.
Doe eens ekkes een beetje lief tegen ons Johnny.quote:
Dat mag dus niet he.quote:
Een ieder krijgt wat die recht op heeft.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:06 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Remblokken voor en al mijn banden, heb de teller wel plat gehad. Dat is niet geheel GPS waardig maar het is nu wel bevestigd dat ik BMW en Mercedes gewoon in de kont pak.
ghahahahaha:pquote:Op maandag 22 juli 2019 20:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Blauwe boxershort wat ernaar bruin was?
Kekke ledjes van de aliexpress zijn geen geldig hulpmiddel he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |