Ah, dat "STOOOOOOOOOOP!!!!!! IN GODSNAAM!!!!!!!" feitelijk "Genadeloos veel harder, graag!" betekent, en dat de safety-word "Peanutbutter-jellytime" is?quote:
Dat eerste ja, dat tweede is iets wat in jouw fantasie denk ik zitquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, dat "STOOOOOOOOOOP!!!!!! IN GODSNAAM!!!!!!!" feitelijk "Genadeloos veel harder, graag!" betekent, en dat de safety-word "Peanutbutter-jellytime" is?
Men schijnt safety-words in dat soort scenario's te hebben, toch?quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat eerste ja, dat tweede is iets wat in jouw fantasie denk ik zit
Ik denk meestal niet een safety-word dat uit meer dan twee lettergrepen bestaat, anders kost het te veel tijd om te roepen als er iets is (en voordat de ander doorheeft dat er iets is).quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Men schijnt safety-words in dat soort scenario's te hebben, toch?
Daar gaat het juist om!quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik denk meestal niet een safety-word dat uit meer dan twee lettergrepen bestaat, anders kost het te veel tijd om te roepen als er iets is (en voordat de ander doorheeft dat er iets is).
Hahaquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar gaat het juist om!
Ik dacht; we zijn al flink op de foute toer bezig, dan kan er ook nog wel een schepje bij bovenop!
quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Raadsel is zo serieus.
Wieg met je heupen
Plaats kattengifjes
Lach om haags
Klier fancy
Allemaal leuk.
Bebloede knokkels, man! Kon ik het weten dat ze het safety-word van die week vergeten was in d'r paniek?quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
@:haags_kwartiertje HAHAHA HAAHS![]()
@:fancy2![]()
Zo goed ?
quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Bebloede knokkels, man! Kon ik het weten dat ze het safety-word van die week vergeten was in d'r paniek?
Moet je nu weerquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Zo goed ?
Aah die katquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Zo goed ?
Uiteraard, zo netjes ben ik wel!quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:43 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar toch ben je doorgegaan omdat jij je aan de afspraak hield!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |