quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:38 schreef Fancy2 het volgende:
Kinderen zijn leuk! Kindertjes! I love, I like, I adore kinderen!
Pedoquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:38 schreef Fancy2 het volgende:
Kinderen zijn leuk! Kindertjes! I love, I like, I adore kinderen!
Hoelang is een pedoquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:56 schreef DoubleUU het volgende:
Shit moet ik nu mijn pedometer weg doen?
Ja antwoord hier op graag.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:40 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik vind de dichtomie kinderen OF loonslaaf zo bizar. Kinderloze mensen hebben ook vrienden, familie, een buurt, zijn misschien begaan met een goed doel, hebben passies etc. Als ik van het werk kom verveel ik me geen seconde.
Om en nabij de 70 cm. Ligt aan je stelten.quote:
reeks 'm dan ook ff halve tammequote:Op woensdag 17 juli 2019 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laten we het even leuk houden enzo
Ik zit mobiel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
reeks 'm dan ook ff halve tamme
Jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ik moet echt alles doen hier he goffe de goffe
cuck? wat?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:36 schreef BoTheParakeet het volgende:
Naast dat ik het behoorlijk cuck vind
Ik niet. Ben erg volwassenquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We zijn allemaal nog kind.
De meeste mensen, kinderloos of niet, zijn loonslaven. Het wordt alleen een beetje triest als je vanwege het feit dat je loonslavernij zoveel van je tijd en energie opslokt dan maar besluit je stamboom uit te wissen. Zodat je misschien af en toe nog wat leuks kan doen om die loonslavernij vol te houden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:40 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik vind de dichtomie kinderen OF loonslaaf zo bizar. Kinderloze mensen hebben ook vrienden, familie, een buurt, zijn misschien begaan met een goed doel, hebben passies etc. Als ik van het werk kom verveel ik me geen seconde.
Ik werk met pubers, niet met dreinende kleuters.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:50 schreef Linkse_krijger het volgende:
Haha, ts werk tegen een jodenfooi de hele dag met kinderen en heeft een hekel aan kinderen.
Ik heb liever tijd voor mezelf.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:14 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
De meeste mensen, kinderloos of niet, zijn loonslaven. Het wordt alleen een beetje triest als je vanwege het feit dat je loonslavernij zoveel van je tijd en energie opslokt dan maar besluit je stamboom uit te wissen. Zodat je misschien af en toe nog wat leuks kan doen om die loonslavernij vol te houden.
Gisteren hadden we het in een andere topic over maden. Maden zijn larven van vliegen. Vind jij kinderlarven maden?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:36 schreef BoTheParakeet het volgende:
Vriend van me date nu met een meid met een kind van 15 maanden. Ii heb hem gewaarschuwd dat hij zijn vrijheid gedag kan zeggen maar hij is blind. Naast dat ik het behoorlijk cuck vind om andermans baby op te voeden is je leven met een klein kind toch sowieso kapot.
- Nooit meer spontaan iets afspreken, altijd oppas regelen tot het kind 12 is.
- Meedoen met schooluitjes, klassentraktaties maken en je doodvervelen bij musicals.
- Doen alsof het larf zoveel talent heeft terwijl hij er niks van bakt, zie de tekeningsketch van Hans Teeuwen.
- Schelle krijsstem in huis, gezeur gedram om onzinzaken als wel of geen snoep mogen.
- Pies, poep en kots.
- Geen privéleven.
- Seksleven minimaal.
- Gaat het uit zit je aan je ex vast...
Waarom vinden mensen kinderen uberhaupt leuk? Kosten tijd, geld en het enige wat geinig is, is dat het blaag jouw ogen heeft. Voor ze uberhaupt 12 zijn en aanspreekvaar zijn ben je een decennium verder..
---------
Hier verder!
quote:
TS wilt dat niet, die past daar wel voor op hoorquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:00 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
laat je gewoon bezwangeren joh
Vraag me af welke van de twee meer respect voor autoriteit en directiviteit hebben. Een puber die moet je denk ik niet de les lezen want die weet het op die leeftijd altijd beter. Een kleuter kan je zo nog onder controle houden omdat die de wereld nog aan het ontdekken is.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:52 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik werk met pubers, niet met dreinende kleuters.
Pubers luisteren gewoon hoor, denken ook zelf beter na.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Gisteren hadden we het in een andere topic over maden. Maden zijn larven van vliegen. Vind jij kinderlarven maden?
[..]![]()
![]()
[..]
TS wilt dat niet, die past daar wel voor op hoor![]()
![]()
[..]
Vraag me af welke van de twee meer respect voor autoriteit en directiviteit hebben. Een puber die moet je denk ik niet de les lezen want die weet het op die leeftijd altijd beter. Een kleuter kan je zo nog onder controle houden omdat die de wereld nog aan het ontdekken is.
Het gaat prima met me.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:54 schreef Linkse_krijger het volgende:
Overigens heb ik sinds de geboorte van mn zoon niet de neiging gehad om mij voor de trein te werpen. Hoe zit dat recentelijk met jou ts?
Moet je wel tegen die grote bek van hun kunnen. Op die leeftijd zie je goed hoe hun karakter is gevormd en of daar nog een bepaalde richting wordt ingegaan of niet. Je hebt rustige pubers maar ook pubers die alleen maar aandacht willen en daardoor voor Toy Story zorgen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:57 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Pubers luisteren gewoon hoor, denken ook zelf beter na.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |