Maar die doelgroep is in volume niet zo groot. Het liefst heb ik een gebonden vrouw, getrouwd of samenwonend, als vriendin. Altijd relaxed...uuhhh totdat de vrouw in de vrouw wakker wordt en op een dag met kettingen, touwen, klemmen en een nietmachine komenquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm als dat je tegenstaat waardoor je je gaat vervelen of zelf gaat irriteren moet je dus op zoek naar een ander type vrouwEr zijn best veel vrouwen die een zeer mooie carrriere hebben. Bv een goedlopende onderneming of een ceo functie, noem maar wat
die klagen dat mannen dit afschrikwekkend vinden omdat ze zo onafhankelijk zijn.
Begrijp het even niet...quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Dus je uitleg dat je klaar bent met iets wat je hebt ontwikkelt en het dan weg legt is geen uitleg voor je relaties.
Ja dat begrijp ikquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:37 schreef cempexo het volgende:
[..]
Maar die doelgroep is in volume niet zo groot. Het liefst heb ik een gebonden vrouw, getrouwd of samenwonend, als vriendin. Altijd relaxed...uuhhh totdat de vrouw in de vrouw wakker wordt en op een dag met kettingen, touwen, klemmen en een nietmachine komen
Och...ik maak er niet druk over. Ik heb sinds 2 weken weer een leuke vriendin die zelf al een vriend heeft. We hebben steeds een happy hour....quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ikWeet niet hoe oud je bent maar is het dan misschien geen idee om te kijken in de groep van vrouwen die een zeer goede carriere hebben?
Ik had het over die moleculen en dat sommige mannen andere dan normaal hebben en daardoor dus niet in staat zijn om langere goede relaties te hebben. Jij gaf aan veel korte relaties te hebben gehad en zei dat je een ontwikkelaar was. Dit begreep ik dat jij zo je relaties zietquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:40 schreef cempexo het volgende:
[..]
Och...ik maak er niet druk over. Ik heb sinds 2 weken weer een leuke vriendin die zelf al een vriend heeft. We hebben steeds een happy hour....
Het is mijn keuze om zo te willen leven. De wetenschap vangt niet altijd alles binnen een item...het zijn vaak ook aannames dan bewijzen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik had het over die moleculen en dat sommige mannen andere dan normaal hebben en daardoor dus niet in staat zijn om langere goede relaties te hebben. Jij gaf aan veel korte relaties te hebben gehad en zei dat je een ontwikkelaar was. Dit begreep ik dat jij zo je relaties ziet
Maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Ja dit bleek dan uit onderzoek. Vond het alleen grappig dat ik dat net hoorde toen jij dat schreefquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:43 schreef cempexo het volgende:
[..]
Het is mijn keuze om zo te willen leven. De wetenschap vangt niet altijd alles binnen een item...het zijn vaak ook aannames dan bewijzen.
Dit had ik vorige week voor haar bedacht en geschrevenquote:
Ik ben je kwijtquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:48 schreef cempexo het volgende:
[..]
Dit had ik vorige week voor haar bedacht en geschreven
Hej Cempexo (even mijn naam aangepast)
Hej alter ego
how was your week
I can fly
you can what
I can fly
you mean you made a jump
no...I can fly
you were drunk
no alter ego I can fly
ok ok take it easy man
no...it was a she...
voor mijn gebonden vriendin dus, een warm teken van een 'je brengt me als vrouw in extase' geeft haar een push en je ziet de ontwikkelaar in mij.quote:
Hmm lees dat hier er niet in. Maar goed ik ben ook geen ontwikkelaarquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:52 schreef cempexo het volgende:
[..]
voor mijn gebonden vriendin dus, geeft haar een push en je ziet de ontwikkelaar in mij.
Ik denk dat jij dan meer valt onder de categorie:quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm lees dat hier er niet in. Maar goed ik ben ook geen ontwikkelaar
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:06 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan meer valt onder de categorie:
ik hou van jou
en blijf je altijd trouw
Niet? Wil je geen vijf broedermannen of werkt zoiets alleen de andere kant op?quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat denk ik ookBen sowieso niet van de polygamie maar vind het voor jou leuk dat je toch een mooie relatie hebt gevonden.
Wat zijn broedermannen?quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet? Wil je geen vijf broedermannen of werkt zoiets alleen de andere kant op?
Oh nee dat zie ik allemaal niet zo zitten neequote:Op donderdag 18 juli 2019 16:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Sister_Wives
Tak for det...i lige målquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat denk ik ookBen sowieso niet van de polygamie maar vind het voor jou leuk dat je toch een mooie relatie hebt gevonden.
Ik denk dat ik na het lezen van deze postquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh nee dat zie ik allemaal niet zo zitten nee
voorlopig maar even aseksueel word.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:59 schreef cempexo het volgende:
Als single in Nederland en ik wilde een date hebben, dan zette ik het volgende in: eigen bedrijf-villa met zwembad-Porsche. Meer was niet nodig, ik heb daar rond de 100 vriendinnen gehad.
Heb dat niet eens gelezen als dat iets was wat hij daadwerkelijk had gedaan maar meer als theoriequote:Op donderdag 18 juli 2019 16:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na het lezen van deze post
[..]
voorlopig maar even aseksueel word.![]()
goede reis...quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na het lezen van deze post
[..]
voorlopig maar even aseksueel word.![]()
Denk je...'maar meer als theorie'...voor straks eet smakelijk...uuhhh bruine bonen met Knorr saus gok ik, want het is donderdag en ook de hartelijke groeten aan je eigenaarquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb dat niet eens gelezen als dat iets was wat hij daadwerkelijk had gedaan maar meer als theorie
Groeten terug dan maar ?quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:45 schreef cempexo het volgende:
[..]
Denk je...'maar meer als theorie'...voor straks eet smakelijk...uuhhh bruine bonen met Knorr saus gok ik, want het is donderdag en ook de hartelijke groeten aan je eigenaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |