quote:Amsterdam, 17 juli 2019. Als launching partner van de nieuwe Zonnegrafiek binnen de populaire app van Weeronline, lanceert VELUX Nederland in samenwerking met MediaScience het Zolderkamer-alarm. Met het Zolderkamer-alarm wordt de app-gebruiker geïnformeerd over het effect dat de zon heeft op de temperatuur van de zolderkamer.
MediaScience is de architect van de opvallende samenwerking tussen Weeronline en de marktleider in dakramen. Het betreft een campagne rondom VELUX zonwering. In de nieuwe Zonnegrafiek in de app krijgt de gebruiker niet alleen inzicht in de zonnekracht en het aantal zonuren, maar worden gebruikers ook gewaarschuwd dat de zonnekracht kan zorgen voor een flinke opwarming van de zolderkamer. Om vervolgens geïnspireerd te worden om de oplossing daarvoor te zoeken in de unieke zonweringsproducten van VELUX.
Vergeet MediaScience nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Handige reclame van VELUX Nederland. Ik had nog nooit van VELUX Nederland gehoord, maar dankzij de aandacht die het ludieke zolderkameralarm van VELUX Nederland & partners genereert blijft de naam van VELUX Nederland nu ook bij ons zolderkamerbewoners hangen.
Knap hé van zo'n appquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:55 schreef CoolGuy het volgende:
ah dus als het snikheet is dan heb je een app die je verteld dat het wel eens eventueel zou kunnen zijn dat het op zolder warm wordt.
Juist ja
quote:
Das dus gewoon een slimme thermometer, slim als in, die kun je op afstand uitlezen (want het nut is helemaal weg als je eerst naar zolder moet lopen natuurlijk) en dan weet je hoe warm het is nou. Nou nou, is dat zo bijzonder dan?quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een app die waarschuwt als @:Zolderkamer heet is.
Het enige wat bij mij blijft hangen is die hittequote:Op woensdag 17 juli 2019 10:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Handige reclame van VELUX Nederland. Ik had nog nooit van VELUX Nederland gehoord, maar dankzij de aandacht die het ludieke zolderkameralarm van VELUX Nederland & partners genereert blijft de naam van VELUX Nederland nu ook bij ons zolderkamerbewoners hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |