Eigenlijk alleen mijn naaste familie en mijn vriendin en een paar vrienden. Als de rest morgen dood valt boeit het mij weinig. Zou het erger vinden als Ajax niet meer bestaat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor mij ook niet en voetbal al helemaal niet
quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toeschouwers zeggen eigenlijk vrijwel altijd onzin. Iedereen ziet wat goed voetbal is of slecht. Lullen over tactiek of andere dingen is gewoon vrij vermoeiend. Zelfs bij de clubs begrijpen ze er geen reet van. Zouden JR en Stijn dan echt zoveel meer weten door dat ze de vi pro lezen.
Wow box bro.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Familie vrienden en naasten, daar put ik mijn geluk uit
Ach, het is een spelletje met een hoop ballen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toeschouwers zeggen eigenlijk vrijwel altijd onzin. Iedereen ziet wat goed voetbal is of slecht. Lullen over tactiek of andere dingen is gewoon vrij vermoeiend. Zelfs bij de clubs begrijpen ze er geen reet van. Zouden JR en Stijn dan echt zoveel meer weten door dat ze de vi pro lezen.
PSV koopt fucking KARSDORP. Nou ik hoef geen vi pro te lezen dat die natuurlijk heel erg vaak geblesseerd is en te kort gaat komen voor het niveau wat je nodig hebt om met Ajax te concurreren.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat het snel vermoeiend wordt ben ik overigens wel met je eens. Het is gewoon niet iets waar je urenlang de diepte over in kan gaan.
Familie en vrienden zijn een groot goed, zeker als je je bedenkt dat niet iedereen deze luxe heeft.quote:
Utrecht top 3quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:22 schreef Tjacka het volgende:
Al lees ik hem wel, maar het is wel vermoeiende informatie. Een keer mijn bets ingezet op de voorbeschouwingen van hun en verloor nog steeds 3 meijer. Dus tja.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:22 schreef Tjacka het volgende:
Al lees ik hem wel, maar het is wel vermoeiende informatie. Een keer mijn bets ingezet op de voorbeschouwingen van hun en verloor nog steeds 3 meijer. Dus tja.
Vrienden zijn tijdelijk. Familie is alles.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Familie en vrienden zijn een groot goed, zeker als je je bedenkt dat niet iedereen deze luxe heeft.
Je huis en haard verkopen om een spelletjequote:Op woensdag 17 juli 2019 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet dan ook de chat van Voetbalwedden lezen. Daar zetten ze hun hypotheek op wedstrijden uit de 2de divisie in Georgie en zijn ze viesmad als hun bet niet klopt
Ligt eraan. Vrienden kan je kiezen, familie heb je.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vrienden zijn tijdelijk. Familie is alles.
Maar als je gewoon minimaal een acceptabele familie hebt zou dat altijd op 1 moeten staanquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ligt eraan. Vrienden kan je kiezen, familie heb je.
Voetbal een spelletje noemen. 1950 belde. Ze willen hun argument terug.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je huis en haard verkopen om een spelletje![]()
Sad but true
True.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je gewoon minimaal een acceptabele familie hebt zou dat altijd op 1 moeten staan
Mijn vrienden betekenen minder en minder voor mij als ik eerlijk ben. Mijn broertje kan ik 6 maanden niet spreken en als ik hem zie is het goed. Hij mag alles van mij hebben wat ik hem aan kan bieden en hij doet het ook terug. Dat is ook voor mijn papa en mama trouwens.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ligt eraan. Vrienden kan je kiezen, familie heb je.
Sowiesoquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je gewoon minimaal een acceptabele familie hebt zou dat altijd op 1 moeten staan
Het argument is in 2050 ook nog geldigquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voetbal een spelletje noemen. 1950 belde. Ze willen hun argument terug.
Dan heb je een hechte band met je familie. Helaas geldt dat niet voor iedereen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn vrienden betekenen minder en minder voor mij als ik eerlijk ben. Mijn broertje kan ik 6 maanden niet spreken en als ik hem zie is het goed. Hij mag alles van mij hebben wat ik hem aan kan bieden en hij doet het ook terug. Dat is ook voor mijn papa en mama trouwens.
Voetbal is geen spelletjequote:Op woensdag 17 juli 2019 02:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het argument is in 2050 ook nog geldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |