Oh dat is wel jammer dat het lame was.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga naar Griekenland
[..]
Het spijt me, vergeef me!Veelal minder leuke dingen en verplichtingen, laatst nog wel een vrijgezellenfeest meegemaakt maar het was een tikje lame.
Griekenland dus! Waarschijnlijk wordt dat ook niet fokken op de beach maar wie weet!
Weekendje weg kan ook heel leuk zijn! Wat is de bestemming?
Volgend jaar backpacken? Of naar een luxe resort in Indonesië ofzo?
Dat klinkt wel stomquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel goed moest verplicht vroeg op zodat de pianostemmer kon komen
Op kantoor?quote:
ach ja dan is de piano iig weer gestemdquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer dat het lame was.
GriekenlandIk hoop gewoon op wat snaps van het strand en een cocktail of iets
Geniet ervan
Spanje!
En volgend jaar backpacken als alles goed gaat
[..]
Dat klinkt wel stom
Ik al 4 maanden nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In beide gevallen niet nodig. Ik ook al 10 dagen niet geschoren.
Gaan we nu dagelijks voor 11 proberen? Want dan moeten we het hier ook even aanpassen.quote:
Op 't toilet op kantoor jaquote:
Weet niet of mijn autisme dat aan kanquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaan we nu dagelijks voor 11 proberen? Want dan moeten we het hier ook even aanpassen.
Apart om dat daar te doen. Waarom niet gewoon thuis?quote:
Vast wel. Komt goed.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet niet of mijn autisme dat aan kan
Omdat ik dan 10 min langer kan blijven liggenquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Apart om dat daar te doen. Waarom niet gewoon thuis?
[..]
Vast wel. Komt goed.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat ik dan 10 min langer kan blijven liggen
quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat ik dan 10 min langer kan blijven liggen
Ga wat eten danquote:
Tot ik met scriptie klaar benquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaan we nu dagelijks voor 11 proberen? Want dan moeten we het hier ook even aanpassen.
Oke, tot aan september dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |