Ik dacht eigenlijk dat hij het over zichzelf had..quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:18 schreef skysherrif het volgende:
Ik dacht ik verduidelijk het maar even over wie OF het heeft.
UitStraling of iemand in je privéleven?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook 1, komt wel heel dichtbij nu.
Hij is een beetje teveel in zichzelf gaan geloven.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:16 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Een vakman, maar wel een met een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Petertje kan totaal niet tegen kritiek en zelfkritiek is hem ook vreemd. Héél nare vent.
Ga jij nou maar aandacht zoeken bij willekeurige boysquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat hij het over zichzelf had..
Nee laat maar zitten, stadium is gepasseerdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:23 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
UitStraling of iemand in je privéleven?
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is een beetje teveel in zichzelf gaan geloven.
Toen hij dacht dat hij een politieke partij kon beginnen lolquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is een beetje teveel in zichzelf gaan geloven.
Zelfs Jan Roos had meer kansquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen hij dacht dat hij een politieke partij kon beginnen lol
Heb het gewoon snel koud.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:25 schreef skysherrif het volgende:
Denk dat ik ama thermo ondergoed ga geven naast oordopjes
Jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar aandacht zoeken bij willekeurige boys
[..]
Nee laat maar zitten, stadium is gepasseerd
Soms is het ook goed om de strijdbijl te begraven en met een schone lei te beginnen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar aandacht zoeken bij willekeurige boys
[..]
Nee laat maar zitten, stadium is gepasseerd
Goed punt, goed punt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel lekker warmEn thermo ondergoed kan ook gewoon uit.
Hij is ook voetbalmakelaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij begon met pesten, dan weet jij ook een keer hoe het is om online gepest te worden!quote:
Is niet helemaal aan mij in dezequote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:27 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Soms is het ook goed om de strijdbijl te begraven en met een schone lei te beginnen.
Hij besliste op basis van opiniepeiling of hij verder ging met zijn partij ofniet lolquote:
Ook allemaal op de bank met de ouders?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:29 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga peter inschakelen om het gepest richting of aan te pakken
Zal ik nu gaan huilen en mensen gaan uitschelden en doodsbedreigingen gaan posten?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij begon met pesten, dan weet jij ook een keer hoe het is om online gepest te worden!
[..]
Is niet helemaal aan mij in deze
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:29 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga peter inschakelen om het gepest richting of aan te pakken
Ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zal ik nu gaan huilen en mensen gaan uitschelden en doodsbedreigingen gaan posten?
Kan je doen, weet niet of het nut heeft.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zal ik nu gaan huilen en mensen gaan uitschelden en doodsbedreigingen gaan posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |