Controle?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:00 schreef I. het volgende:
[..]
Moet morgen om 10:00 weer in het ziekenhuis zijn, dus kan het niet te laat maken nee.
Hoeveel weeg jij tegenwoordig?quote:
Jup.quote:
Dat heb ik met kip en appelmoesquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst Chicken & Waffles op. Snap niet waarom Amerikanen deze combinatie zo lekker vinden
Omdat Amerikanen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst Chicken & Waffles op. Snap niet waarom Amerikanen deze combinatie zo lekker vinden
Dat lijkt mij nou echt smerig.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:01 schreef Fok-it het volgende:
quote:
Papa is Fins. Mama is wel een Rotterdammertquote:
Boksquote:
Maar dat is een sausje, dit zijn gewoon 2 compleet verschillende gerechten door elkaar gemixtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat heb ik met kip en appelmoes
Pindakaas en spek ga ik ook nooit begrijpen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is een sausje, dit zijn gewoon 2 compleet verschillende gerechten door elkaar gemixt
Mooi land wel Finlandquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Papa is Fins. Mama is wel een RotterdammertHad eig ouder moeten zeggen, mja je snapt het.
[..]
Boks
Mooi maar vooral heel duur. Al was het denk ik beter als ik daar was geboren, gratis onderwijs enzo.quote:
Wie eet dit dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Pindakaas en spek ga ik ook nooit begrijpen.
Dit gaat zelfs mij te ver.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Pindakaas en spek ga ik ook nooit begrijpen.
Pindakaas en jam ken ik maar spek? nee, erg apartquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja hoop Amerikanen, Elvis stond er bekend om maar het is er al veel langer
Dag Peterquote:
https://www.allrecipes.co(...)-and-honey-sandwich/quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pindakaas en jam ken ik maar spek? nee, erg apart
Als iets één keer gebeurt is dat een incidentquote:
Ulgh nee dankjequote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
https://www.allrecipes.co(...)-and-honey-sandwich/
Probeer het eens
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als iets één keer gebeurt is dat een incident
Als het in korte tijd twee keer plaatsvindt is dat heel toevallig
Als het drie keer gebeurd is er sprake van een patroon
en als een vierde geval vrijwel identiek is dan is dat ronduit verdacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |