Interessante gasten?quote:
Geen kerst zal meer hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
godgodverdomde kermisklanten zo doof als een eendekweker
Is ook zoquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dan ben je toch gewoon Nederlands lol
Nee niet boeiend genoeg om aan te zettenquote:
Nog even voor 't slapen gaan toch.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niet boeiend genoeg om aan te zetten
Oh iedereen gaat vroeg slapen vanavond?quote:
Jij komt toch uit Rotterdam?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je mij zou steunen in de strijd tegen de Hollanders maat
Moet morgen om 10:00 weer in het ziekenhuis zijn, dus kan het niet te laat maken nee.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh iedereen gaat vroeg slapen vanavond?
Punten pakkenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh iedereen gaat vroeg slapen vanavond?
Controle?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:00 schreef I. het volgende:
[..]
Moet morgen om 10:00 weer in het ziekenhuis zijn, dus kan het niet te laat maken nee.
Hoeveel weeg jij tegenwoordig?quote:
Jup.quote:
Dat heb ik met kip en appelmoesquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst Chicken & Waffles op. Snap niet waarom Amerikanen deze combinatie zo lekker vinden
Omdat Amerikanen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst Chicken & Waffles op. Snap niet waarom Amerikanen deze combinatie zo lekker vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |