Helaas de ruimte en centjes niet voorquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Koop een crosstrainer. Daar kan je je behoorlijk op uitleven
Als je vrijstaand woont, misschien.quote:
Hoezo je kunt toch wel normaal traplopen of loop je met je hakken de trap op afquote:
fanatiek traplopen wil wel dreunen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoezo je kunt toch wel normaal traplopen of loop je met je hakken de trap op af
Ik had in mijn vorige woning buurkindjes die graag van boven naar beneden rende. Ik kan je verzekeren dat hoor je heel erg goed. En dat was dan nog een nieuwbouwwoning.quote:
Ja kinderen...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik had in mijn vorige woning buurkindjes die graag van boven naar beneden rende. Ik kan je verzekeren dat hoor je heel erg goed. En dat was dan nog een nieuwbouwwoning.
Sommige loopbanden zijn inklapbaar en dan passen ze onder je bed.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:35 schreef HakunaPatata het volgende:
Toch maar kijken voor een kleine loopband. Heb eigenlijk te weinig ruimte voor een crosstrainer dus hoe een loopband dan wel gaat passen is een raadsel. Maar als ik dan toch die keuze moest maken tussen loopband of crosstrainer is de keuze gauw gemaakt.
Oh en kinderen
Ik hou liever m'n kleren aan.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:23 schreef HakunaPatata het volgende:
Klinkt heel raar dit maar bare with me.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:35 schreef HakunaPatata het volgende:
Toch maar kijken voor een kleine loopband. Heb eigenlijk te weinig ruimte voor een crosstrainer dus hoe een loopband dan wel gaat passen is een raadsel. Maar als ik dan toch die keuze moest maken tussen loopband of crosstrainer is de keuze gauw gemaakt.
Oh en kinderen
quote:
Mua doe het regelmatig. Zet ik een film aan of iets op YouTube en dan gaat het wel aardig.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
Een uur door je woonkamer lopen hou je toch niet vol joh. Dat lijkt haalbaar, maar in de praktijk ga je dat toch niet doen denk ikdan sterf je af
Er zijn 'walk at home' fitnessvideos. Ik doe dat ook af en toe als ik na een periode van ziekte mijn conditie weer op wil bouwen. Leslie Sansone heeft bijvoorbeeld op Youtube filmpjes varierend van 13 tot 75 minuten. Er is een enorm verschil tussen de filmpjes, sommigen zijn volkomen belachelijk, anderen iets minder.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:19 schreef HakunaPatata het volgende:
[..]
Mua doe het regelmatig. Zet ik een film aan of iets op YouTube en dan gaat het wel aardig.
Maar vroeg mij puur af of het een oke alternatief is naast buiten wandelen
https://www.bol.com/nl/p/(...)rt/9200000063677952/quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:35 schreef HakunaPatata het volgende:
Oh en kinderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |