waarom niet in KLB?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:30 schreef -Chakotay- het volgende:
is 's werelds grootste flop.
Bent u het eens met deze stelling?
Vind je niet dat Elizabeth II aan de top staat?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:30 schreef -Chakotay- het volgende:
is 's werelds grootste flop.
Bent u het eens met deze stelling?
wat is de definitie van goed werk?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:30 schreef phoenyx het volgende:
Vrouwen aan de top bij bedrijven kunnen best goed hun werk doen als ze er zijn gekomen door eerder goed werk te hebben gedaan.
Nou ja bedoel zelf vooral dat ze niet in die functie zijn gekomen om maar aan een bepaalde quota te moeten voldoen. Goed of slecht werk is altijd subjectief, maar zolang ze er maar niet komen omdat er nou eenmaal een bepaald percentage vrouwen moet zijn vind ik het wel primaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:25 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
wat is de definitie van goed werk?
de damesvoetballers hebben ook goed werk geleverdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:35 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja bedoel zelf vooral dat ze niet in die functie zijn gekomen om maar aan een bepaalde quota te moeten voldoen. Goed of slecht werk is altijd subjectief, maar zolang ze er maar niet komen omdat er nou eenmaal een bepaald percentage vrouwen moet zijn vind ik het wel prima
Jij bent een beetje in een extra uitdagende modus vandaagquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:00 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
de damesvoetballers hebben ook goed werk geleverd
maar goed werk en inzet zegt niks over kwaliteit
is dat slecht?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:07 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Jij bent een beetje in een extra uitdagende modus vandaag
je bedoelt, dat positiviteit beter bijdraagt aan kwaliteit?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:27 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Niet per definitie, kan contra-productief zijn
Nee ik bedoel het zoals ik het zeg. Dat negatief gedrag soms niet productief kan zijn. Dat betekent niet dat positiviteit standaard bijdraagt aan kwaliteit. Weet ook niet waarom je het zo verdraait maar oke zal wel weerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:47 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
je bedoelt, dat positiviteit beter bijdraagt aan kwaliteit?
ik verdraai het niet, ik snapte het nietquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:02 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het zoals ik het zeg. Dat negatief gedrag soms niet productief kan zijn. Dat betekent niet dat positiviteit standaard bijdraagt aan kwaliteit. Weet ook niet waarom je het zo verdraait maar oke zal wel weer
Oke sorry, mensen hier posten hier vaak op dezelfde manier maar verdraaien het dan wel met opzet vandaar mijn onterechte vooroordeel.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:28 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik verdraai het niet, ik snapte het niet
En anders komt men er gauw achter dat diegene niet geschikt is (ook bij mannen trouwens).quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:30 schreef phoenyx het volgende:
Vrouwen aan de top bij bedrijven kunnen best goed hun werk doen als ze er zijn gekomen door eerder goed werk te hebben gedaan.
Dat is natuurlijk niet waar, anders was je al lang ontslagenquote:Op woensdag 17 juli 2019 07:35 schreef stokj het volgende:
[..]
En anders komt men er gauw achter dat diegene niet geschikt is (ook bij mannen trouwens).
Ik ben niet ontslagen dus ik zit goed.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:06 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar, anders was je al lang ontslagen
quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ben niet ontslagen dus ik zit goed.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:10 schreef MagnumPI het volgende:
Vrouwen, mannen ..... altijd dat in hokjes denken.![]()
Niet iedereen voelt zich "man" of "vrouw".
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:05 schreef Kerplunk het volgende:
Ik ben tegen vrouwen aan de top.
Ik ben trouwens ook tegen mannen aan de top.
De beste moet gewoon aan de top zitten, en dat zijn nou eenmaal vaak mannen.
Ja leuk, laten we hier het zoveelste transgender-bash topic van maken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:46 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe je je voelt. Je bent een man of een vrouw. Anders kan het niet. Als je je anders voelt moet je naar de psycholoog
Nope.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:31 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Zevennnnnnn schatje
is het al uit met die B-acteur van je??
De dames VS, die wereldkampioen zijn, hebben eerder verloren van jongens onder 15, om het in perspectief te zetten.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:00 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
de damesvoetballers hebben ook goed werk geleverd
maar goed werk en inzet zegt niks over kwaliteit
Nee dat zeg ik niet. Het kan best dat je je anders voelt, maar dat ben je op dat moment niet. Met andere woorden: Zolang een vrouw niet is omgebouwd blijft het een vrouw, ook al voelt ze zich een man. Pas als ze is omgebouwd kan ze zich identificeren als manquote:Op donderdag 18 juli 2019 18:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja leuk, laten we hier het zoveelste transgender-bash topic van maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |