SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ja, maar dat vindt hij niet erg. Mijn man had ook al aangeboden om hem naar school te brengen met de auto, maar dat wou hij niet. Hij gaat nu gewoon die 60 km. fietsen om zijn boeken in te leveren.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 05:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dat vindt hij niet erg. Mijn man had ook al aangeboden om hem naar school te brengen met de auto, maar dat wou hij niet. Hij gaat nu gewoon die 60 km. fietsen om zijn boeken in te leveren.
Het is ook zijn afscheid van school en reis. Dat speelt vast ook een rol.quote:
Dat snap ik dan ook wel weer.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 06:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is ook zijn afscheid van school en reis. Dat speelt vast ook een rol.
Volgend jaar gaat hij naar een andere school.
Volgend jaar is het zo'n 17 km. fietsen heen en dan ook weer terug. Dus de helft van wat hij nu fietst. Hopelijk is het genoeg voor hem. Hij heeft zich er min of meer bij neergelegd, jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 06:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat snap ik dan ook wel weer.
Hoe ver moet hij volgend jaar fietsen? En heeft hij zich er bij neergelegd dat hij naar een andere school moet?
17 km is nog steeds veel, vind ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 06:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgend jaar is het zo'n 17 km. fietsen heen en dan ook weer terug. Dus de helft van wat hij nu fietst. Hopelijk is het genoeg voor hem. Hij heeft zich er min of meer bij neergelegd, ja
Zijn nieuwe school is bij mijn ouders om de hoek. Ik denk dat hij bijna dagelijks even langs opa en oma zal gaan. En dat is ook wel een veilig idee; niet alleen dat hij een toevluchtsoord heeft, maar ook omdat mijn ouders steeds hulpbehoevender worden. Ik verwacht dat hij dan ook wel boodschappen zal doen en het is goed dat hij een oogje in het zeil kan houden. Niet dat ik nou verwacht dat mijn zoon mantelzorger moet gaan worden, maar dit is een mooie combinatie.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:24 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Het is een hele omschakeling voor je zoon livelink het zal best zwaar voor hem zijn.
Gisteren een kabouterdagje, vandaag een dagje golf voor mij
Knap dat je het positieve weer omhoog weet te halenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn nieuwe school is bij mijn ouders om de hoek. Ik denk dat hij bijna dagelijks even langs opa en oma zal gaan. En dat is ook wel een veilig idee; niet alleen dat hij een toevluchtsoord heeft, maar ook omdat mijn ouders steeds hulpbehoevender worden. Ik verwacht dat hij dan ook wel boodschappen zal doen en het is goed dat hij een oogje in het zeil kan houden. Niet dat ik nou verwacht dat mijn zoon mantelzorger moet gaan worden, maar dit is een mooie combinatie.
Veel plezier met golf vandaag!
Ik kan me voorstellen dat dat wel een fijn idee is.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn nieuwe school is bij mijn ouders om de hoek. Ik denk dat hij bijna dagelijks even langs opa en oma zal gaan. En dat is ook wel een veilig idee; niet alleen dat hij een toevluchtsoord heeft, maar ook omdat mijn ouders steeds hulpbehoevender worden. Ik verwacht dat hij dan ook wel boodschappen zal doen en het is goed dat hij een oogje in het zeil kan houden. Niet dat ik nou verwacht dat mijn zoon mantelzorger moet gaan worden, maar dit is een mooie combinatie.
Veel plezier met golf vandaag!
Succes met golfen met je privé leraar.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:24 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Het is een hele omschakeling voor je zoon livelink het zal best zwaar voor hem zijn.
Gisteren een kabouterdagje, vandaag een dagje golf voor mij
quote:
Ik ben een paar dagen weg, kom ik weer terug, lees ik meteen dit. Sjongejonge...quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben een paar dagen weg, kom ik weer terug, lees ik meteen dit. Sjongejonge...
Tja..... wat verstaan ze op de VU onder foute muziek?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:14 schreef naatje_1 het volgende:
@:dj_vout voor de introdagen van de VU mag ik een playlist creëren met alleen maar foute muziek, nu weet ik wel dingen te verzinnen, maar ik gok dat jij meer kan bedenken dan ik. Heb je misschien een tracklist of een overzicht met nummers die DJ Vout waardig zijn?
De mannen hebben het overleefd, ik ook 😃quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben een paar dagen weg, kom ik weer terug, lees ik meteen dit. Sjongejonge...
Vout heeft alle 7 ruimtes in zijn kelder vol met voute muziek. Alleen de tracklist is al 60GB.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:14 schreef naatje_1 het volgende:
@:dj_vout voor de introdagen van de VU mag ik een playlist creëren met alleen maar foute muziek, nu weet ik wel dingen te verzinnen, maar ik gok dat jij meer kan bedenken dan ik. Heb je misschien een tracklist of een overzicht met nummers die DJ Vout waardig zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |