Merel houdt haar eigen netjes aan haar budget ...neemt genoegen met minder ..besteld niks teveel...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Net als Merel: doen alsof ze zich inzet voor een goed doel, maar dat blijkt zij alleen zelf te zijn. Free a girl is een flop, mag niet meer over gesproken worden. Wrtw is ook een soort goed doel, niemand weet precies hoe of wat, maar Merel heeft altijd beweerd dat een deel naar misbruikte vrouwen gaat. Intussen graait en snaait ze haar kleding bij elkaar en met de nieuwe structuur nog meer. En nog steeds geen enkele duidelijkheid over wat er naar het goede doel gaat......ehhhh ja Merel, maar verder niets. Wat dat betreft is Merel wat mij betreft de grootste sjoemelaar van Utopia. En gelukkig beginnen de schuimpjes op FB dat ook te zien. Een publieksstem voor haar zou zeer op haar plaats zijn.
En terecht dat was echt niet normaal . En dat Mylène zo rustig bleef vindt ik echt onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Op facebook wordt Merel door velen uitgekotst, vooral door het geintje wat ze flikte naar Mylene toe met haar armbandjesworkshop.
Als je inkomsten en uitgaven verrekend komt een Franny er nog beter van af.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:34 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Hij komt bij de slecht verdieners 🤣
Is die wijnvoorraad al op?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:35 schreef snetje het volgende:
[..]
Merel houdt haar eigen netjes aan haar budget ...neemt genoegen met minder ..besteld niks teveel...
Dit is een grap?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:35 schreef snetje het volgende:
[..]
Merel houdt haar eigen netjes aan haar budget ...neemt genoegen met minder ..besteld niks teveel...
Whoehahaha ja joh natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:35 schreef snetje het volgende:
[..]
Zat Mariska ook in 1?..quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:25 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ik vindt dat er helemaal niemand uit 1 in Utopia hoort. En war heeft ze voor elkaar gekregen sinds ze binnen is. Niks
Dat was een soort van nekslag.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Op facebook wordt Merel door velen uitgekotst, vooral door het geintje wat ze flikte naar Mylene toe met haar armbandjesworkshop.
Hij heeft de pas en het wachtwoord kan ze zakgeld constant weer aanvullen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Als je inkomsten en uitgegaven verrekend komt een Franny er nog beter van af.![]()
Maar ja, Jessie doet de creatieve boekhouding.
Dat is heel goed ze denkt dat ze alles maar kan sinds ze snorkelt met Jessie. Daarvoor was ze minder erg.quote:
Van iedereen, he? Die sukkels letten zelf ook niet op.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:38 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Hij heeft de pas en het wachtwoord kan ze zakgeld constant weer aanvullen.
Ik zit hier in de CoS toch?...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Waar zie jij geld in dat filmpje?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog van gisteravond, er komt ook nog een blote borst voorbij zonder SL ......![]()
[ afbeelding ]
Merel heeft geld verstopt in haar BH - 14 juli 2019.
x7dd2z9
Op welke minuut/ seconde is dat geld te zien?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Merel heeft geld verstopt in haar BH
Ja echt ..kun je lachen wat je wilt ...quote:
En niemand die er wat van zegtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Van iedereen, he? Die sukkels letten zelf ook niet op.![]()
![]()
Hoe kan je roken en daarnaast nog een banner bestellen, een doktersjas en planten bestellen van 70 euro?En dan is hij ook nog verantwoordelijk voor dat lasergedoe a 500 euro per maand.
Dat klopt, ik lach me rot.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja echt ..kun je lachen wat je wilt ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |